KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Mondelez International
Mars
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Koncerny spożywcze pracują nad nowymi etykietami
6 największych w UE producentów żywności, w tym Coca-Cola i Mars, chce wprowadzić na opakowaniach kolorowe etykiety zamiast tradycyjnych informacji o wartościach odżywczych. Zdaniem organizacji konsumentów powinno to uzupełniać, a nie ...
2017-03-10 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Mars
,
Mondelez International
,
Nestle
,
PepsiCo
,
Unilever
Branża słodyczy planuje samoograniczenie
Caobisco, europejskie zrzeszenie producentów słodyczy chce zmniejszyć kaloryczność pojedynczych porcji wytwarzanych przekąsek do 250 kcal - informuje serwis Confectionery News. Do rozmów dotyczących wprowadzenia takiego samoograniczenia nawołują takie koncerny jak ...
2016-08-19 Food & drinks
firmy:
Mars
,
Mondelez International
,
Nestle
Ferrero wyprzedzi Nestle w produkcji słodyczy
W tym roku włoski koncern Ferrero prawdopodobnie awansuje na pozycję trzeciego co do wielkości producenta słodyczy na świecie. Prognozy firmy zakładają przekroczenie 10 mld EUR przychodów i wyprzedzenie Nestle - podają ...
2016-04-06 Food & drinks
firmy:
Ferrero
,
Mars
,
Mondelez International
,
Nestle
Radzieckie marki czekolady muszą walczyć z silną konkurencją
Młodzi mieszkańcy dużych aglomeracji, którzy napędzają konsumpcję czekolady w Rosji, coraz częściej sięgają po znane marki międzynarodowych koncernów. Tracą na tym produkty znane z czasów Związku Radzieckiego - podają analitycy Leatherhead ...
2013-10-23 Russia & CIS
firmy:
Ferrero
,
Mars
,
Mondelez International
,
Nestle
Rosyjski rynek słodyczy czekoladowych
Według danych firmy badawczej Euromonitor International, w 2012 globalny rynek słodyczy osiągnął wartość 193 mld USD, a jego wzrost wyniósł 6%. Dynamika ta wiązała się głównie ze wzrostem cen produktów i ...
2013-05-10 Russia & CIS
firmy:
Mars
,
Mondelez International
,
Nestle
,
Obiedinionnyje Konditioniery
,
Orkla
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› zagranica [3]
› badania [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [5]
› Ferrero [2]
› Coca-Cola [1]
› Obiedinionnyje Konditioniery [1]
› Orkla [1]
› PepsiCo [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [4]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA