KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Mindshare
BrandLab
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Jesienna kampania Black Energy Drink
Po intensywnej wiosenno-letniej kampanii reklamowej z udziałem Mike'a Tysona - marka Black Energy Drink (FoodCare) wraca jesienią z kolejnym silnym promocyjnym uderzeniem. Startuje szeroko zakrojona, ogólnopolska kampania reklamowa marki obejmująca kompleksową ...
2013-10-11 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
BrandLab
,
Grey
,
Mindshare
marki:
Black
Mike Tyson w nowej reklamie marki Black
Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju Black Energy Drink (FoodCare) z udziałem Mike'a Tysona. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami firmy, w nowym spocie napoju, Mike Tyson jako pilot idzie przez halę ...
2013-06-13 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
BrandLab
,
Grey
,
Mindshare
marki:
Black
Frugo "ukulturalnia" Internet
Od 3 czerwca w serwisie Wykop.pl działa "Kulturyzator Frugo". Jest to internetowa akcja, która polega na zastępowaniu nieparlamentarnych słów zamiennikami. Akcja jest elementem trwającej kampanii pod hasłem "Owoc kultury". W ...
2013-06-07 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
BrandLab
,
FaceAddicted
,
Mindshare
,
theAddictives
marki:
Frugo
Frugo jako "Owoc kultury"
Pod hasłem "Owoc kultury" rozpoczęła się nowa kampania reklamowa napoju Frugo (FoodCare). Akcja obejmuje telewizję, outdoor i internet. Frugo ma taką moc, by w najgorszym łobuzie obudzić dobre maniery. Picie ...
2013-05-16 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
BrandLab
,
FaceAddicted
,
Mindshare
,
PZL
marki:
Frugo
Frugo jako "Owoc kultury"
×
poprzedni
następny
FoodCare zapowiada wzrost eksportu marki Black
Producent napoju energetycznego Black chce zdynamizować sprzedaż tej marki na zagranicznych rynkach. Firma zapowiada ekspansję w USA, gdzie będzie ją wspierać Mike Tyson. FoodCare ogłosił, że tegoroczny budżet promocyjny firmy ...
2013-05-14 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
BrandLab
,
Grey
,
Mindshare
marki:
NGine
,
Fitella
,
Black
,
Frugo
Black zapowiada wizytę Mike'a Tysona
W połowie maja ruszy kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju energetycznego Black (FoodCare) z udziałem Mike'a Tysona. Z tej okazji były bokser w przyszłym tygodniu będzie gościł w Polsce i nagra nowy ...
2013-05-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
BrandLab
,
Grey
,
Mindshare
marki:
Black
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› promocje i PR [6]
› badania [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› FoodCare [6]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [6]
› mleko [1]
firmy marketingowe
› BrandLab [6]
› Mindshare [6]
› Grey [4]
› FaceAddicted [2]
› PZL [1]
› theAddictives [1]
marki
› Black [4]
› Frugo [3]
› Fitella [1]
› NGine [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA