KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
Netto
Liczba wyszukanych artykułów: 57
E-book Netto z przepisami do szkolnej śniadaniówki
56% Polaków przyznaje się do marnowania żywności w domach. Rozpoczynający się rok szkolny, to doskonała okazja, aby przypomnieć sobie, jak można temu zapobiegać. Inspiracji można szukać w darmowym e-booku Netto. „Śniadaniówka ...
2024-09-05 Soft drinks
firmy:
Netto
E-book Netto z przepisami do szkolnej śniadaniówki
×
Jakie firmy są najaktywniejsze reklamowo
W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży handlowej, natomiast w telewizji – firmy farmacutyczne – wynika z danych gemiusAdReal za lipiec 2024. W lipcu 2024 odnotowano 76,2 mld ...
2024-08-29 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Netto
,
Rossmann
Fragmenty metalu w wyrobach ciastkarskich
Główny Inspektorat Sanitarny został poinformowany poprzez System Wczesnego Ostrzegania o Niebezpiecznej Żywności i Paszach (RASFF), że firma Banketbakkerij Merba B.V. prowadzi wycofanie z obrotu i od konsumentów kilku partii wyrobów ciastkarskich ...
2024-02-19 Food & drinks
firmy:
Kaufland
,
Netto
Netto świętuje 28. urodziny
Netto Polska obchodzi swoje 28. Urodziny. Z tej okazji sieć sklepów przygotowała atrakcyjne oferty na produkty z różnych kategorii. Klienci dyskontu mogą też wziąć udział w urodzinowym konkursie, w którym do ...
2023-10-03 Soft drinks
firmy:
Netto
Winiary i Netto we wspólnej akcji promującej niemarnowanie
Wystartowała akcja promocyjna pod hasłem „Wygrywanie za niemarnowanie”. To wspólna inicjatywa marki Winiary i sieci handlowej Netto, które chcą zachęcać konsumentów do wdrażania zasad zero waste w swojej kuchni. Na zwycięzców ...
2023-06-15 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Netto
marki:
Winiary
Winiary i Netto we wspólnej akcji promującej niemarnowanie
×
Netto Polska wybiera Clue PR
Od maja 2023 r. agencja Clue PR rozpoczęła współpracę z siecią dyskontów duńskiego koncernu Salling Group, Netto Polska. W ramach współpracy agencja odpowiada za komunikację produktową i korporacyjną Netto Polska na ...
2023-06-13 Soft drinks
firmy:
Netto
,
CluePR
Netto podejmuje współpracę z PAH
Netto Polska po raz kolejny zachęca klientów do wspólnego niesienia pomocy osobom poszkodowanym w konflikcie zbrojnym w Ukrainie, tym razem dzięki współpracy z Polską Akcją Humanitarną. Sieć przekaże 10% ze sprzedaży ...
2023-03-27 Soft drinks
firmy:
Netto
Netto podejmuje współpracę z PAH
×
Finał akcji Sąsiedzka Moc
Utworzenie klubu młodzieżowego, zajęcia z robotyki, szycie legowisk dla zwierząt, organizacja gminnego rajdu rowerowego czy stworzenie parku kieszonkowego to niektóre spośród 50 lokalnych inicjatyw, wybrane przez klientów Netto w ramach głosowania ...
2023-02-20 Soft drinks
firmy:
Netto
Mastermind Media obsłuży sieć Netto
Sieć sklepów Netto wybrała agencję, która poprowadzi dla niej działania marketingowe online. Zwycięzcą przetargu jest Mastermind Media, z którą Netto współpracuje od około roku. Działania agencji skupią się na Google ...
2023-02-17 Soft drinks
firmy:
Netto
,
Mastermind
Netto sfinansuje 50 lokalnych inicjatyw
Sieć dyskontów Netto uruchamia program Sąsiedzka Moc. W ramach akcji firma przeznaczy łącznie 600 tys. zł na realizację 50 lokalnych projektów. Inicjatywy będą mogły zgłaszać zarówno osoby indywidualne, jak i ...
2022-09-26 Soft drinks
firmy:
Netto
Klienci bojkotują rosyjskie produkty
Agresja Rosji na Ukrainę sprawiła, że wiele osób zaczęło bojkotować rosyjskie produkty i firmy działające w Polsce. Sieci handlowe Netto, Topaz i Rossmann, a także e-sklepy Barbora i Lisek wycofały już ...
2022-02-28 Soft drinks
firmy:
Barbora
,
Kaufland
,
Lidl
,
Lisek
,
Netto
,
Rossmann
,
Topaz
,
Żabka
Netto Polska wybrało VMLY&R
Z początkiem lutego 2022 r. sieć handlowa Netto Polska rozpocznie współpracę z agencją VMLY&R w zakresie obsługi digital. Do głównych zadań agencji należeć będzie m.in. planowanie i obsługa bieżących działań, komunikacja ...
2022-01-24 Soft drinks
firmy:
Netto
,
VMLY&R
Netto rozpoczęło nową akcję lojalnościową
Naczynia marki Fissler są dostępne dla klientów sieci Netto za pół ceny w ramach nowej akcji lojalnościowej. Program o nazwie "Kocha, zbiera, gotuje... Bo jakość to Fissler" ruszył 20 września i ...
2021-09-28 Soft drinks
firmy:
Netto
Netto rozpoczęło nową akcję lojalnościową
×
Nowa odsłona akcji lojalnościowej w Netto
4 stycznia w sklepach Netto ruszyła nowa odsłona akcji lojalnościowej. To kontynuacja programu "Mistrzowska akcja w Netto" skierowanego do osób ceniących wysokiej jakości akcesoria kuchenne. Tym razem w zamian za ...
2021-01-05 Soft drinks
firmy:
Netto
Nowa odsłona akcji lojalnościowej w Netto
×
Netto otworzyło 5 nowych sklepów
Jeszcze przed końcem roku pięć miast w Polsce zyskało nowe sklepy Netto. 15 grudnia została otwarta placówka we Władysławowie, a dwa dni później cztery kolejne sklepy - w Ełku, Mrągowie, Poznaniu ...
2020-12-18 Soft drinks
firmy:
Netto
Netto otworzyło 5 nowych sklepów
×
poprzedni
następny
Netto przeznaczy 1,6 mln zł na świąteczne bonusy
Tegoroczne święta Bożego Narodzenia będą wyjątkowe dla pracowników handlu. Zwiększony ruch w sklepach i pandemia to tylko niektóre z powodów, dla których sieć handlowa Netto przeznaczy 1,6 mln zł na bonusy ...
2020-11-27 Soft drinks
firmy:
Netto
Netto przyznaje dodatkowe świadczenia dla pracowników
Sieć handlowa Netto podjęła decyzję o przyznaniu pracownikom sklepów oraz centrów dystrybucji dodatku specjalnego w wysokości 500 zł. Świadczenie trafi do osób, które podczas drugiej fali epidemii były w pełni dyspozycyjne ...
2020-10-30 Soft drinks
firmy:
Netto
Netto wydłuża godziny otwarcia sklepów
Od czwartku, 29 października, sieć handlowa Netto wydłuża czas pracy swoich sklepów do godziny 23. W ten sposób firma chce zapewnić wszystkim klientom możliwość zrobienia zakupów w okresie drugiej fali epidemii ...
2020-10-27 Soft drinks
firmy:
Netto
Netto wydłuża godziny otwarcia sklepów
×
Netto startuje z kampanią przeciwko marnowaniu żywności
"Stać cię na wyrzucanie? Można rozsądniej!" - to hasło kampanii społecznej, realizowanej przez sieć handlową Netto we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności. Celem akcji jest budowanie świadomości na temat konsekwencji ...
2020-10-16 Soft drinks
firmy:
Netto
Netto startuje z kampanią przeciwko marnowaniu żywności
×
Netto będzie regularnie kontrolować warzywa i owoce
Flagową kategorią sieci handlowej Netto są warzywa i owoce. Sieć rusza z akcją poświęconą promowaniu świeżości tej kategorii. Co dwie godziny w każdym sklepie warzywa i owoce poddane zostaną kontroli świeżości ...
2020-10-08 Soft drinks
firmy:
Netto
Netto będzie regularnie kontrolować warzywa i owoce
×
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [57]
działy
› handel [57]
› badania [4]
› zagranica [4]
› inwestycje [3]
› innowacje i nowości [2]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [6]
› Biedronka [4]
› Kaufland [4]
› Żabka [4]
› Rossmann [3]
› Tesco [3]
› Alma [2]
› Auchan [2]
› Carrefour [2]
› E.Leclerc [2]
› Barbora [1]
› BK Salmon [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Edeka [1]
› Euro Pool System [1]
› Frito Lay [1]
› Intermarche [1]
› Lewiatan [1]
› Lisek [1]
› Metro Group [1]
› Mlekovita [1]
› Nestle [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Real [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Społem [1]
› Topaz [1]
› Unilever [1]
› Upfield [1]
› ZT Kruszwica [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [3]
› słodycze i przekąski [3]
› alkohol [1]
› mięso i ryby [1]
› kawa i herbata [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Brand New [2]
› CluePR [1]
› Mastermind [1]
› Media Group [1]
› Nairobia [1]
› Netsprint [1]
› S4 [1]
› TCC Retail Marketing [1]
› VMLY&R [1]
marki
› Walk PR [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA