KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Nowy smak marki Burn
W ofercie Coca-Cola HBC pojawił się nowy wariant napoju energetycznego - Burn Energy Guava. Produkt jest już dostępny w sprzedaży w całej Polsce. Nowy napój ma smak gujawy, która jest określana ...
2024-04-24 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Żabka
marki:
Burn
Nowy smak marki Burn
×
Eurocash zwalnia około 1000 pracowników
Grupa Eurocash ogłosiła redukcję zatrudnienia o około 1000 etatów, co stanowi 6-7% pracowników. Proces ten rozpoczął się w 2023 roku i będzie trwał do połowy 2024 roku – podaje portal Next.Gazeta.pl ...
2024-04-24 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych chrupek marki Monster Munch, należącej do Lorenz. Jednym z celów Monster Munch jest dotarcie do szerszej grupy odbiorców, głównie pokolenia Z. Agencja ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
Hand Made
marki:
Monster Munch
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Do zadań agencji będzie należała produkcja spotów, materiałów ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
Bunge
,
Dziadek do orzechów
marki:
Finuu
Mocny początek roku dla win z Gruzji
W pierwszym kwartale 2024 roku eksport win z Gruzji do Polski wzrósł o ponad 20%. Według danych National Wine Agency of Georgia w ciągu trzech pierwszych miesięcy 2024 roku do Polski ...
2024-04-24 Food & drinks
Nestlé i Biedronka zapraszają na KITKAT Cup
Miłośnicy League of Legends mogą szykować się na kolejną dawkę emocji. Nestlé i Biedronka po raz drugi zapraszają graczy do udziału w turnieju KITKAT Cup. Rejestracja do turnieju rozpoczęła się 22 ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Nestle
marki:
Kit Kat
Nestlé i Biedronka zapraszają na KITKAT Cup
×
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. W ramach działań przewidziana została ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
7Days
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
×
Hochland wybiera Ogilvy
Firma Hochland rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy. Proces przetargowy trwał od grudnia 2023 ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Ogilvy & Mather
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard mają koncentrować się wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej ...
2024-04-24 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Cut The Mustard
marki:
Lech
NAV agency rozpoczyna współpracę z marką Stumbras
Z początkiem nowego roku agencja kreatywna NAV agency poszerzyła portfolio klientów o markę wódki Stumbras z segmentu alkoholi premium. W drodze przetargu projektowego na 2024 rok NAV agency została wybrana do ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
Stumbras
,
NAV Agency
marki:
Stumbras
Żubrówka z nową etykietą i nowym hasłem kampanii
Na półkach sklepowych pojawiła się Żubrówka w nowej odsłonie. Dwa flagowe produkty jednej z czołowych marek wódki na świecie, Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Biała, zmieniły swoje etykiety. Odświeżonej identyfikacji wizualnej ...
2024-04-23 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Żubrówka
Żubrówka z nową etykietą i nowym hasłem kampanii
×
poprzedni
następny
26. zakład dołączył do Grupy Mlekovita
Do grupy mleczarskiej Mlekovita dołącza Spółdzielnia Mleczarska „KaMos” w Kamiennej Górze, rozszerzając liczbę zakładów produkcyjnych skupionych pod szyldem Mlekovity do 26. O połączeniu zdecydowały Zebrania Przedstawicieli Członków obu spółdzielni. - Aktualna ...
2024-04-22 Food & drinks
firmy:
KaMos
,
Mlekovita
Biedronka szykuje się do akwizycji w Chorwacji?
Właściciel sieci sklepów Biedronka jest kandydata do przejęcia liczącej 1200 sklepów chorwackiej sieci Studenac. Spółka działa ponad 30 lat, a w ostatnim czasie to ona głównie przejmowała konkurencję - informuje Business ...
2024-04-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Studenac
Rynek makaronów w Polsce wart 800 mln zł
Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, wspierających walkę z takimi chorobami, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca ...
2024-04-22 Food & drinks
firmy:
Makarony Polskie
Bezcukrowe Lody Willisch w Lidlu
Do sieci sklepów Lidl trafiły 2 kolejne smaki rzemieślniczych lodów z firmy Willisch. Obydwa produkty nie zawierają cukru, w zamian użyto naturalnych słodzików - maltitolu, erytrytolu. - Nasze lody bez cukru ...
2024-04-22 Food & drinks
firmy:
Lidl
,
Willisch
marki:
Willisch
Bezcukrowe Lody Willisch w Lidlu
×
Lotna przygotowała projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych. W ...
2024-04-22 Food & drinks
firmy:
Seko
,
Lotna
Lotna przygotowała projekt opakowań Seko
×
Włoskie produkty w kampanii Makłowicz i Synowie
Firma Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia oraz oliwy z Emilia-Romagna ...
2024-04-22 Food & drinks
firmy:
Makłowicz i Synowie
,
Lepont
marki:
Makłowicz i Synowie
Bílý Lehký – lekkie piwo od marki Kozel
W odpowiedzi na rosnącą popularność piw o zmniejszonej zawartości alkoholu, marka Kozel Kompanii Piwowarskiej wprowadza do swojej oferty nowy wariant piwa. Kozel Bílý Lehký, to najnowsza propozycja od lidera branży piwa ...
2024-04-22 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
marki:
Kozel
Bílý Lehký – lekkie piwo od marki Kozel
×
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w marcu 2024 r.
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w marcu 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,5% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-04-22 Soft drinks
Wycofanie partii mąki migdałowej
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany, że w badaniach właścicielskich stwierdzono przekroczenie najwyższego dopuszczalnego poziomu aflatoksyn w surowcu wykorzystanym do produkcji przez firmę RADZIOWI Sp. z o.o. wskazanych poniżej partii mąki migdałowej ...
2024-04-22 Soft drinks
firmy:
Radziowi
Wycofanie partii mąki migdałowej
×
[1]
47
|
48
|
49
|
50
|
51
|
52
|
53
|
54
|
55
|
56
|
57
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA