KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Poznaliśmy topowe produkty w Żabce Café w 2023 r.
Przekąski na ciepło, dostępne w Żabce w ramach Żabka Café, cieszą się ogromnym powodzeniem wśród klientów. To był kolejny rok pod znakiem hot dogów – w 2023 roku sprzedano ich ponad ...
2024-01-25 Soft drinks
firmy:
Żabka
Poznaliśmy topowe produkty w Żabce Café w 2023 r.
×
Wyborowa Pernod Ricard podsumowuje 2023 r.
Umocnienie pozycji rynkowej w kluczowych dla firmy segmentach, wejście na nowe rynki eksportowe, otwarcie centrum dystrybucji, inwestycje pro-środowiskowe i rozwój w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu – rok 2023 był udanym, ale ...
2024-01-25 Food & drinks
firmy:
Wyborowa Pernod Ricard
marki:
Ostoya
,
Ballantine's
,
Wyborowa
,
Jameson
,
Pan Tadeusz
,
Pani Zosia
Mars wprowadza globalną platformę repozycjonującą gumy do żucia
Koncern Mars wprowadza platformę kreatywną „Chew Good”, która repozycjonuje marki Orbit, Extra, Freedent i Yida. Z okazjonalnego odświeżacza ma zmienić gumę do żucia w niezastąpionego codziennego towarzysza, który zapewnia chwilę oddechu ...
2024-01-25 Food & drinks
firmy:
Mars Wrigley
,
BBDO
marki:
Orbit
70% Polaków prognozuje dalszy wzrost cen żywności
Wyniki 50. edycji badania Consumer Signals firmy doradczej Deloitte pokazują nieznaczną poprawę nastrojów Polaków w kwestii finansów osobistych. Chociaż powszechne poczucie bezpieczeństwa finansowego wzrosło, to ponad trzy czwarte ankietowanych przewiduje dalszy ...
2024-01-25 Soft drinks
KITKAT wspiera zrównoważone praktyki rolnicze
Nestlé prezentuje pierwsze produkty KITKAT stworzone z wykorzystaniem masy kakaowej, która pochodzi z kakaowców uprawianych przez rolników biorących udział w programie „Income Accelerator”. Inicjatywa ma na celu wsparcie lokalnych społeczności w ...
2024-01-25 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Kit Kat
Bartosz Ostałowski ambasadorem Monster Energy
Kierowca driftingowy dołączył do rodziny Monster Energy i został ambasadorem marki napojów energetycznych. Bartosz Ostałowski to jedyny na świecie profesjonalny kierowca sportowy, który prowadzi samochód stopą. W 2015 roku zadebiutował w ...
2024-01-25 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Monster Energy
Grupa Eurocash integruje hurt
Eurocash z początkiem stycznia połączył w jedną jednostkę swoje dwa kluczowe biznesy hurtowe i zaczął intensywnie inwestować w ceny w kanale cash & carry. – Repozycjonowanie hurtu to ważny element transformacji ...
2024-01-24 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Grupa Eurocash integruje hurt
×
Grudzień 2023 r. w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w grudniu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,6% wyższa niż przed rokiem, ale liczba transakcji spadła ...
2024-01-24 Soft drinks
Wedel prezentuje nową linię produktów
Aksamitne nadzienie, rozpływająca się w ustach konsystencja i głęboki smak to cechy, które miłośnicy czekolady odnajdą w nowej linii produktowej od marki E.Wedel. Nadziana gwarantuje pełnię przyjemności zamkniętą w dwóch rodzajach ...
2024-01-24 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
Wedel prezentuje nową linię produktów
×
poprzedni
następny
Szybka aplikacja Biedronka dla 10,5 mln klientów
Biedronka wprowadza nową wersję swojej aplikacji dla użytkowników, których jest już 10,5 mln. Poprzednia wersja będzie działać jedynie do poniedziałku, 29.01. Dzięki nowym funkcjonalnościom zakupy w sklepach sieci będą bardziej wygodne ...
2024-01-24 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Transport drogowy ma ponad 2 mld zł długów
Zaległe zadłużenie przedsiębiorców zajmujących się drogowym transportem towarów przekroczyło właśnie 2 mld zł. Kolejny rok wzrosło o prawie 11%, choć trzy lata temu spadało. Na czas nie płaci swoim kontrahentom co ...
2024-01-24 Soft drinks
Branża mleczarska powinna zacząć liczyć ślad węglowy
- Niedługo handel może żądać informacji o śladzie węglowym poszczególnych produktów spożywczych – uważa prof. Andrzej Babuchowski, ekspert branży mleczarskiej. - Już teraz w niektórych państwach sieci handlowe pytają, jaki jest ...
2024-01-23 Food & drinks
Branża mleczarska powinna zacząć liczyć ślad węglowy
×
Tegoroczne prognozy dla branży opakowań
W tym roku branża opakowań w Unii Europejskiej będzie w dużej mierze zależna od procesów związanych ze zrównoważonym rozwojem i ochroną środowiska. Producenci skupią się na innowacyjnych, ekologicznych materiałach, a marki ...
2024-01-23 Soft drinks
Analiza rynku żywności dietetycznej i ekologicznej
Szacuje się, że wartość światowego rynku żywności ekologicznej przekracza 125 mld EUR, a rynek zdrowej żywności osiągnął 802 mld USD w 2022 roku. W Polsce obecnie mamy 507 tys. ha obszarów ...
2024-01-23 Soft drinks
Pierwsza decyzja Krakowskiego Parku Technologicznego o wsparciu
Pierwszą w tym roku decyzję o wsparciu Krakowski Park Technologiczny wydał firmie Tek-Pak sp. z o.o. Marka Tek-Pak to niemal 30 lat doświadczenia w produkcji ekologicznych opakowań z tektury falistej. Kluczowym ...
2024-01-23 Soft drinks
firmy:
Tek-Pak
„Kaufland World” na platformie Roblox
Kaufland rozpoczyna nową przygodę w wirtualnej przestrzeni – tym razem na platformie Roblox. „Kaufland World” w kształcie litery „K” jest już dostępny dla użytkowników. Gra ma wprowadzić młodych miłośników gier w ...
2024-01-23 Soft drinks
firmy:
Kaufland
„Kaufland World” na platformie Roblox
×
Agencja Płodni zadba o social media Monte
Firma Zott rozszerza współpracę z Agencją Płodni, powierzając jej prowadzenie social media marki Monte. Pierwszym krokiem w ramach tej współpracy było wypracowanie strategii komunikacji Monte w mediach społecznościowych na rynku polskim ...
2024-01-23 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Płodni.com
marki:
Monte
Rynek Namibii otwarty dla polskiego mięsa drobiowego
Główny Inspektorat Weterynarii (GIW) uzgodnił z Republiką Namibii „Świadectwo zdrowia dla mięsa drobiowego i produktów z mięsa drobiowego wywożonych do Republiki Namibii”. Było to możliwe dzięki negocjacjom przeprowadzonym przez GIW z ...
2024-01-23 Food & drinks
Czekoladki nadziane z czekoladowym nadzieniem Wedla
Firma Lotte Wedel wprowadza na rynek nową linię produktów czekoladowych z dodatkowym, czekoladowym nadzieniem. Producent zachęca do serwowania czekolady w nieco wyższej temperaturze. - Odkryj pełnię przyjemności płynącą z naszej czekoladki ...
2024-01-22 Soft drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
Czekoladki nadziane z czekoladowym nadzieniem Wedla
×
poprzedni
następny
Duże musy od Kubusia
Kubuś jako pierwsza marka z produktami dla dzieci wprowadza na rynek duże musy. Owocowa przekąska dla najmłodszych w wygodnym pouchu, to 200 g musu bez dodatku cukru. - W odpowiedzi na ...
2024-01-22 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Kubuś
Duże musy od Kubusia
×
[1]
73
|
74
|
75
|
76
|
77
|
78
|
79
|
80
|
81
|
82
|
83
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA