KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Nowe parówki Kurczak & Indyk
Marka Duda poszerza swoją ofertę produktów drobiowych o pierwszą parówkę, która swoją delikatność zawdzięcza połączeniu mięsa z kurczaka i indyka. - Podczas prac nad nowym produktem skupiliśmy się na znalezieniu zarówno ...
2024-01-17 Food & drinks
firmy:
ZM Silesia
marki:
Duda
Nowe parówki Kurczak & Indyk
×
Proste Historie promują pierogi chłodzone
Trwa kampania promująca kategorię pierogów chłodzonych marki konsumenckiej Proste Historie (Iglotex). - W TV pojawiły się nasze wskazania sponsorskie przed ulubionymi programami polskich widzów, filmami oraz w telewizji śniadaniowej na kanałach ...
2024-01-17 Food & drinks
firmy:
Iglotex
marki:
Proste Historie
Proste Historie promują pierogi chłodzone
×
Kuchnia azjatycka i włoska dominuje w tygodniach tematycznych
Nawet o 143% wzrosło zainteresowanie kupnem poszczególnych produktów z kuchni azjatyckiej oraz włoskiej w 2023 roku - wynika z analizy list zakupów z aplikacji Listonic. Coraz częściej sięgamy nie tylko po ...
2024-01-17 Soft drinks
firmy:
Listonic
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi
Carrefour Polska rozpoczął współpracę z polską aplikacją Foodsi, ratującą produkty spożywcze przed zmarnowaniem. Foodsi to aplikacja, w której użytkownicy mogą kupić pełnowartościowe produkty, z krótką datą przydatności, przekazane m.in. przez restauracje ...
2024-01-17 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Haribo i Maoam ruszają w zimową trasę
Marki owocowych żelków HARIBO oraz gum rozpuszczalnych MAOAM przygotowały akcję promocyjną skierowaną do miłośników białego szaleństwa. Podczas ferii zimowych na wybranych stokach narciarskich pojawią się kolorowe strefy, w których narciarze i ...
2024-01-17 Food & drinks
firmy:
Haribo
marki:
Haribo
,
Maoam
Hand Made wygrała w przetargu Lisnera
Agencja odpowiada za koncept kreatywny i przygotowanie najnowszej kampanii marki. To pierwsza współpraca marek. Lisner jest liderem polskiego rynku przetworów śledziowych, sałatek oraz past kanapkowych. Firma jest częścią ogólnoeuropejskiego koncernu spożywczego ...
2024-01-17 Food & drinks
firmy:
Lisner
,
Hand Made
marki:
Lisner
Daria Ładocha promuje musy Herbapol
Wystartowała pierwsza w tym roku kampania telewizyjna Herbapol-Lublin. Pod hasłem „Muśnij sobie!” promowane są musy owocowe Herbapol. Kulinarna ekspertka - Daria Ładocha, inspiruje do kreatywnego wykorzystania tych produktów, pokazując jak proste ...
2024-01-16 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Daria Ładocha promuje musy Herbapol
×
SGGW pracuje nad naturalnymi sposobami konserwowania żywności
W Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie rozwijane są technologie, które w przyszłości pozwolą zredukować użycie sztucznych konserwantów żywności. Naukowcy wykorzystają produkty pochodzenia naturalnego – metabolity różnych szczepów bakterii kwasu mlekowego ...
2024-01-16 Soft drinks
Ponad połowa Polaków już próbowała roślinnych wędlin
Roślinne burgery, kotlety czy parówki plant-based są coraz częściej dostępne na sklepowych półkach, a sięgają po nie nie tylko weganie i wegetarianie. Według badania InsightOut Lab blisko połowa polskich konsumentów próbowała ...
2024-01-16 Food & drinks
firmy:
Hortimex
Spomlek wprowadza ser Bursztyn w nowej formie
Producent serów dojrzewających, SM Spomlek, przygotował nową, praktyczną formę sera Bursztyn. Produkt dostępny jest w plastrach, w opakowaniu 135 g. - Plastry są zapakowane w taki sposób, aby zachować świeżość i ...
2024-01-16 Food & drinks
firmy:
SM Spomlek
marki:
Skarby Serowara
Spomlek wprowadza ser Bursztyn w nowej formie
×
Carrefour testuje współpracę z Netfliksem
Carrefour nawiązał współpracę z Netflix, w celu stworzenia nowego programu subskrypcji Carrefour Plus dla klientów z obszarów Rouen i Bordeaux we Francji. W ramach pilotażu francuska sieć sklepów zaoferuje 10% zniżki ...
2024-01-16 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Wawel przedstawia nową platformę komunikacyjną
„Level Wawel” - to hasło kampanii i zarazem nowa platforma komunikacji krakowskiego producenta słodyczy. Nowy koncept komunikacyjny skupia się wokół prostej idei: marka Wawel wyznacza bezkonkurencyjną jakość, a wyjątkowy smak słodyczy ...
2024-01-15 Soft drinks
firmy:
Wawel
,
GPD
,
Great Minds
,
Lekko
,
M5
,
METs
marki:
Wawel
Wawel przedstawia nową platformę komunikacyjną
×
Premierowy smak chrzanu z jalapeno
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” debiutuje z prawdziwą nowością dla kochających ostrość na talerzu. Chrzan Luksusowy z jalapeno, to produkt który może znaleźć wielu wielbicieli, ponieważ wyraziste smaki wybierane są coraz chętniej ...
2024-01-15 Food & drinks
firmy:
WSP Społem Kielce
marki:
Kielecki
Premierowy smak chrzanu z jalapeno
×
Lody na Dzień Babci i Dziadka od Willisch
Rodzinna firma Willisch z Wągrowca wprowadziła do oferty sieci Lidl Polska 2 nowe smaki lodów - czekolada ze śliwką i figą oraz kokos w białej czekoladzie. Smaki mają swoją premierę w ...
2024-01-15 Food & drinks
firmy:
Lidl
,
Willisch
marki:
Willisch
Lody na Dzień Babci i Dziadka od Willisch
×
poprzedni
następny
Spomlek podsumowuje zakończony rok
Rok 2023 był czasem intensywnego rozwoju i nauki dla Spółdzielczej Mleczarni Spomlek. Okazał się jednym z najtrudniejszych okresów w historii mleczarstwa oraz dla Spomleku. Prezes firmy Paweł Gaca, podkreśla, że mimo ...
2024-01-15 Food & drinks
firmy:
OSM Bychawa
,
SM Spomlek
Spomlek podsumowuje zakończony rok
×
Początek roku przyniósł niższe ceny
W sklepach spadają ceny - wynika z analizy aplikacji PanParagon dla Business Insider Polska. Jeszcze na początku grudnia za kilkanaście podstawowych produktów trzeba było zapłacić niemal 130 zł. Teraz to jest ...
2024-01-15 Soft drinks
Carrefour chwali się cenami niższymi niż w dyskoncie
- Porównaliśmy wartość koszyka zawierającego 14 podstawowych artykułów spożywczych codziennego użytku pod marką własną z analogicznym koszykiem marek własnych kupionych w sklepie Biedronka. Okazuje się, że ceny regularne produktów w Carrefour ...
2024-01-15 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
Carrefour chwali się cenami niższymi niż w dyskoncie
×
Aplikacja Stokrotki ma już 2 mln użytkowników
Z aplikacji mobilnej Nasza Stokrotka korzystają ponad 2 miliony osób. W grudniu na podstawie opinii użytkowników w Google Play i App Store Nasza Stokrotka ponownie została najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich ...
2024-01-15 Soft drinks
firmy:
Stokrotka
Spotify Premium za punkty z Żabki
Żabka kontynuuje rozwój swojego programu lojalnościowego. Do grona partnerów zewnętrznych, których oferty dostępne są dla użytkowników aplikacji Żappka dołączyło Spotify. Od teraz klienci sieci mogą wymieniać zebrane w aplikacji żappsy, czyli ...
2024-01-15 Soft drinks
firmy:
Żabka
Nowy pomysł na wykorzystanie kości kurczaków i ości ryb
Problem z marnotrawstwem żywności może znaleźć swoje rozwiązanie dzięki pomysłowi fińskiego startupu, SuperGround. Firma opracowała nowatorską metodę przetwarzania kości kurczaków i ości ryb na pożywną pastę, która ma być dodawana do ...
2024-01-15 Food & drinks
firmy:
SuperGround
[1]
75
|
76
|
77
|
78
|
79
|
80
|
81
|
82
|
83
|
84
|
85
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA