KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
XConcept
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 17
Kampania wizerunkowa serków Apetina
W lutym ruszyła nowa kampania wizerunkowa serków kremowych Arla Apetina pod hasłem "Codziennie baw się smakiem". - W najnowszej kampanii Apetina zachęca do zabawy smakiem, najlepiej każdego dnia. Marka stawia ...
2017-02-23 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
XConcept
marki:
Arla Apetina
Dwie akcje konsumenckie marki Tymbark
W ramach najnowszej kampanii Owoców Świata od Tymbarku przeprowadzane są dwie akcje konsumenckie. Wymieniając 8 etykiet na unikalny cardboard, każdy może zostać Królem Miejskiej Dżungli, a za kreatywne odpowiedzi w tymbarkowym ...
2016-07-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Mindshare
,
XConcept
marki:
Tymbark
Dwie akcje konsumenckie marki Tymbark
×
poprzedni
następny
Wystartowała loteria promocyjna marki Apetina
Rozpoczęła się loteria promocyjna przeprowadzana w ramach kampanii serów Apetina "Twoja kuchnia ma to coś". Zgłoszenia trwają od 6 czerwca do 31 lipca 2016 r. Co tydzień do wygrania będą ...
2016-06-08 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
XConcept
marki:
Arla Apetina
Arla promuje sery Apetina
Arla Foods Polska rozpoczęła nową kampanię serów Apetina. Jej ambasadorką została Daria Ładocha, a partnerem akcji, prowadzonej pod hasłem "Twoja kuchnia ma to coś", jest marka wyposażenia domu Duka. Celem ...
2016-05-09 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
XConcept
marki:
Arla Apetina
Piłkarskie nagrody w konkursie marki Tymbark
Arkadiusz Milik, reprezentant Polski, który jako młody chłopak grał w Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, przygotował dla fanów piłki nożnej filmiki treningowe, w których przedstawia podstawowe zagrania piłkarskie ...
2015-06-18 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
XConcept
marki:
Tymbark
Piłkarskie nagrody w konkursie marki Tymbark
×
Kampania ogólnopolskiej loterii Kupiec
Marka Kupiec zachęca do przemyślanego wyboru produktów w codziennej diecie i rusza z ogólnopolską loterią prowadzoną pod hasłem „Wygrywaj w zdrowym stylu”. Towarzyszy jej intensywna kampania obejmująca zasięgiem prasę i Internet ...
2015-05-20 Food & drinks
firmy:
Kupiec
,
XConcept
marki:
Kupiec
Kampania ogólnopolskiej loterii Kupiec
×
Arla Foods rozbudza apetyt na gotowanie
Startuje kolejna edycja kampanii serków Apetina (Arla Foods) pod hasłem „Dobrze się komponuje”. W tym roku komunikacja obejmie zasięgiem telewizję, prasę oraz internet. W kampanii telewizyjnej wykorzystano sponsoring popularnych programów ...
2015-04-03 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
XConcept
marki:
Arla Apetina
Apetyczne inspiracje z marką Apetina
Pod hasłem „Tajemny składnik – co na obiad? Apetyczne Inspiracje” ruszył konkurs promujący serki kremowe Apetina. Akcja zorganizowana w ramach serwisu Ugotuj.to jest elementem trwającej obecnie kampanii budującej wizerunek serków jako ...
2014-11-19 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
XConcept
marki:
Arla Apetina
Sery Apetina promowane jako składnik kulinarny
Ruszyła kampania promująca serki kremowe Apetina (Arla Foods Polska). Akcja prowadzona jest pod hasłem „Dobrze się komponuje”. Kampania zachęca, żeby sprawdzić, jak te produkty pasują jako składnik różnorodnych dań, zarówno ...
2014-10-28 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
XConcept
marki:
Arla Apetina
Sery Apetina promowane jako składnik kulinarny
×
Powrót do szkoły z marką Grześki
Marka Grześki (Colian) rozpoczęła ogólnopolską akcję promocyjną "Back to school", przygotowaną z myślą o dzieciach wracających do szkoły. Na najmłodszych konsumentów czeka ponad 170 tys. zeszytów szkolnych, w oryginalnym, grześkim ...
2014-08-07 Food & drinks
firmy:
Colian
,
XConcept
marki:
Grześki
Powrót do szkoły z marką Grześki
×
Grześki na maszynie LOT-u
W ramach kampanii "Bądź grześki! Chrup swoje!", należący do PLL LOT samolot Embraer 175 przez najbliższe sześć miesięcy będzie latał pod marką Grześki (Colian). Branding samolotu jest elementem współpracy marki ...
2014-06-26 Food & drinks
firmy:
Colian
,
XConcept
marki:
Grześki
Grześki na maszynie LOT-u
×
Druga odsłona kampanii marki Grześki
Ruszyła druga odsłona kampanii wafelków Grześki (Colian) przygotowana w ramach długofalowej komunikacji "Bądź grześki! Chrup swoje!". Komunikacja skupia się tym razem na wyjaśnieniu pojęcia grześkości oraz aktywacji konsumenckiej "Gdzie Cię ...
2014-05-22 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Universal McCann
,
XConcept
marki:
Grześki
Druga odsłona kampanii marki Grześki
×
Obywafel reklamuje markę Grześki
Startuje kampania reklamowa wafelków Grześki (Colian). Głównym bohaterem reklam jest Obywafel, który zachęca: "Bądź Grześki! Chrup swoje!". W sloganie tym słowo "grześki" jest przymiotnikiem oznaczającym dobrą energię, otwartość i polskość jako ...
2014-05-06 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Badi Badi
,
Universal McCann
,
XConcept
marki:
Grześki
Konkurs marki Havana Club
Wystartowała kampania promocyjna rumu marki Havana Club pod hasłem "Prosto z Havany". Akcja obejmuje konkurs dla internautów, którego główną nagrodą jest wyjazd na Kubę - ojczyzny Mojito, a nagrodami drugiego stopnia ...
2014-04-15 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
,
XConcept
marki:
Havana
Konkurs marki Havana Club
×
Akcja promocyjna wafelków Grześki
1 lutego ruszyła ogólnopolska akcja promocyjna wafelków Grześki "Gra-ski" (Colian). Aby zdobyć nagrody, wystarczy kupić 2 dowolne Grześki, zarejestrować paragon na stronie www.gra-ski.pl i osiągnąć najlepszy wynik w specjalnie przygotowanej ...
2014-02-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
XConcept
marki:
Grześki
Promocja konsumencka Goplany i Solidarności
Goplanę i Solidarność połączyła wspólna promocja konsumencka. Ogólnopolski konkurs Spotkajmy się z okazji... trwa od 1 października do 30 listopada br. Na laureatów czekają kuferki oraz zestawy czekoladowych słodkości. Goplana ...
2013-10-03 Food & drinks
firmy:
Colian
,
XConcept
marki:
Solidarność
,
Goplana
Promocja konsumencka Goplany i Solidarności
×
poprzedni
następny
Cenne nagrody do wygrania w loterii Delicji Szampańskich
Ruszyła loteria konsumencka Delicji Szampańskich (Kraft Foods) pod nazwą Moja Bajka. Akcja ma na celu wsparcie budowania wizerunku marki oraz wyróżnienie jej na tle konkurencji. Loteria potrwa do 4 listopada ...
2012-09-12 Food & drinks
firmy:
Kraft Foods
,
XConcept
marki:
Delicje Szampańskie
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [17]
firmy produkcyjne i handlowe
› Arla Foods [6]
› Colian [6]
› Grupa Maspex [2]
› Tymbark [2]
› Kraft Foods [1]
› Kupiec [1]
› Pernod Ricard [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [7]
› mleko [6]
› napoje bezalkoholowe [2]
› alkohol [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Carat [5]
› Universal McCann [2]
› Badi Badi [1]
› Mindshare [1]
marki
› Arla Apetina [6]
› Grześki [5]
› Tymbark [2]
› Delicje Szampańskie [1]
› Goplana [1]
› Havana [1]
› Kupiec [1]
› Solidarność [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA