KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Mindshare
FoodCare
Liczba wyszukanych artykułów: 13
Jesienna kampania Black Energy Drink
Po intensywnej wiosenno-letniej kampanii reklamowej z udziałem Mike'a Tysona - marka Black Energy Drink (FoodCare) wraca jesienią z kolejnym silnym promocyjnym uderzeniem. Startuje szeroko zakrojona, ogólnopolska kampania reklamowa marki obejmująca kompleksową ...
2013-10-11 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
BrandLab
,
Grey
,
Mindshare
marki:
Black
Mike Tyson w nowej reklamie marki Black
Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju Black Energy Drink (FoodCare) z udziałem Mike'a Tysona. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami firmy, w nowym spocie napoju, Mike Tyson jako pilot idzie przez halę ...
2013-06-13 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
BrandLab
,
Grey
,
Mindshare
marki:
Black
Frugo "ukulturalnia" Internet
Od 3 czerwca w serwisie Wykop.pl działa "Kulturyzator Frugo". Jest to internetowa akcja, która polega na zastępowaniu nieparlamentarnych słów zamiennikami. Akcja jest elementem trwającej kampanii pod hasłem "Owoc kultury". W ...
2013-06-07 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
BrandLab
,
FaceAddicted
,
Mindshare
,
theAddictives
marki:
Frugo
Frugo jako "Owoc kultury"
Pod hasłem "Owoc kultury" rozpoczęła się nowa kampania reklamowa napoju Frugo (FoodCare). Akcja obejmuje telewizję, outdoor i internet. Frugo ma taką moc, by w najgorszym łobuzie obudzić dobre maniery. Picie ...
2013-05-16 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
BrandLab
,
FaceAddicted
,
Mindshare
,
PZL
marki:
Frugo
Frugo jako "Owoc kultury"
×
poprzedni
następny
FoodCare zapowiada wzrost eksportu marki Black
Producent napoju energetycznego Black chce zdynamizować sprzedaż tej marki na zagranicznych rynkach. Firma zapowiada ekspansję w USA, gdzie będzie ją wspierać Mike Tyson. FoodCare ogłosił, że tegoroczny budżet promocyjny firmy ...
2013-05-14 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
BrandLab
,
Grey
,
Mindshare
marki:
NGine
,
Fitella
,
Black
,
Frugo
Black zapowiada wizytę Mike'a Tysona
W połowie maja ruszy kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju energetycznego Black (FoodCare) z udziałem Mike'a Tysona. Z tej okazji były bokser w przyszłym tygodniu będzie gościł w Polsce i nagra nowy ...
2013-05-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
BrandLab
,
Grey
,
Mindshare
marki:
Black
Ocenzurowane reklamy Black reakcją na decyzję KEM
Bohaterkami nowych reklam Black Energy Drink (FoodCare) są modelki, które w poprzednich dwóch spotach promujących napój występowały u boku Mike'a Tysona: w luksusowej rezydencji, a także w limuzynie. Jedno z ...
2012-10-08 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Five Media
,
Mindshare
,
Testardo Gram
marki:
Black
FRUGO Black&White w nowej kampanii
Ruszyła kolejna odsłona kampanii marki Frugo. W telewizyjnych i internetowych spotach oraz na bilboardach zobaczyć można Frugo w wersji Black&White. Kampania obejmuje telewizję, outdoor i Internet. W wybranych stacjach telewizyjnych ...
2012-09-21 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grey
,
Mindshare
marki:
Frugo
Frugo w kampanii "Back2School"
1 września rusza kampania FRUGO "Back2School". Jak wskazuje jej nazwa, tym razem marka kieruje swoje oryginalne ostrzeżenia do powracających do szkół uczniów. - Powrót do szkoły po pełnych wrażeń wakacjach ...
2012-08-31 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grey
,
Mindshare
marki:
Frugo
Frugo w kampanii "Back2School"
×
poprzedni
następny
Kampania reklamowa Frugo nad morzem
"Frugo ostrzega" - to hasło nowej kampanii marki napojów na nadmorskich plażach. Tablice umieszczone bezpośrednio na plażach ostrzegać będą przed czyhającym na plażowiczów gorącym słońcem, białym piaskiem i letnią morską bryzą ...
2012-08-03 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grey
,
Mindshare
marki:
Frugo
Rusza pierwsza kampania telewizyjna marki 4MOVE
W piątek, 15 czerwca ruszyła pierwsza kampania telewizyjna marki 4MOVE (FoodCare). Przesłanie, jakie niesie ze sobą, to ruch w każdej formie, a hasło "4MOVE: rusz 4 litery" zachęca do aktywności na ...
2012-06-19 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Henyo Behrendt
,
Mindshare
,
Papaya Films
marki:
4Move
Frugo przypomina reklamy sprzed lat
Rozpoczęła się nowa wizerunkowa kampania Frugo, w której zostały wykorzystane spoty sprzed kilkunastu lat, z czasów pierwszej kampanii telewizyjnej marki. - Wykorzystanie starych spotów jest elementem strategii marki. Przywołując dwie ...
2012-05-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Mindshare
,
Naive Films
,
Pro Production
marki:
Frugo
Franciszek Gellwe w kampanii telewizyjnej marki Gellwe
9 marca rozpocznie się telewizyjna kampania wizerunkowa marki Gellwe (FoodCare). Jej motywem przewodnim jest kawiarenka Franciszka Gellwe. Kampania potrwa do 8 kwietnia. Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku Gellwe jako eksperta ...
2012-03-09 Food & drinks
firmy:
FoodCare
,
Mindshare
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [13]
działy
› promocje i PR [13]
› badania [1]
› zagranica [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [12]
› owoce i warzywa [1]
› mleko [1]
› słodycze i przekąski [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Grey [7]
› BrandLab [6]
› FaceAddicted [2]
› Five Media [1]
› Henyo Behrendt [1]
› Naive Films [1]
› Papaya Films [1]
› Pro Production [1]
› PZL [1]
› Testardo Gram [1]
› theAddictives [1]
marki
› Frugo [7]
› Black [5]
› 4Move [1]
› Fitella [1]
› NGine [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA