KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Opus Film
Liczba wyszukanych artykułów: 52
Nowa kampania marki Żywiec
W najnowszej kampanii marka Żywiec kontynuuje komunikację, w której przypomina konsumentom, by czerpać radość z życia. W tym roku kanwą opowieści o radości i optymistycznym podejściu do życia jest utwór „Myślę ...
2024-04-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Dentsu Aegis
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Riodepost
,
Starcom
marki:
Żywiec
Żywiec promuje swoje lekkie warianty
W spotach emitowanych od 1 maja Żywiec promuje tegoroczne nowości – piwa z rodziny Lekkiego Żywca. Marka w najnowszej komunikacji prezentuje bezalkoholowe piwa smakowe: Żywiec Lemonż z nutą Cola 0,0%, Żywiec ...
2023-05-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Studio Głośno
marki:
Żywiec
Krzysztof Ibisz na Planecie Warka
Krzysztof Ibisz dołączył do ekipy Planety Warka. W pierwszym z serii spotów promuje nowy produkt – mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady i naturalnej kofeiny, czyli Warka 0.0% Energy. W sprzedaży są: ...
2023-04-18 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Żywiec prezentuje nową platformę komunikacyjną
Marka Żywiec zaprasza do cieszenia się życiem, wychodzenia do ludzi i wspólnych spotkań. A wszystko w ramach nowej platformy Cho na Ż. Jej elementem jest nośnik OOH pozwalający na zapraszanie znajomych ...
2023-03-31 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Feeders
,
Heaven
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
marki:
Żywiec
Żywiec prezentuje nową platformę komunikacyjną
×
Żywiec startuje z zimową kampanią
Marka Żywiec zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie zabrakło w zimowej komunikacji marki. Na ...
2022-11-24 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Studio Głośno
,
Televisor
marki:
Żywiec
Nowy manifest piwa Żywiec
Żywiec od lat zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i czerpać z tego radość. Marka podąża też za zmianami zachodzącymi w otaczającym nas świecie i na nie odpowiada. Obserwując ...
2022-04-25 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Studio Głośno
,
Televisor
marki:
Żywiec
Tatra z nową platformą komunikacji
Marka piwna Tatra zmienia wszystkie dotychczasowe elementy marketingowe marki: od pozycjonowania, po komunikację oraz opakowania. Startująca właśnie kampania pod hasłem "Tatry się należą" jest największym i najsilniejszym działaniem marki od lat ...
2022-01-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
CPC Brand Consultants
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
Global Shopper Marketing
,
Opus Film
,
Starcom
marki:
Tatra
Żywiec Jasne Lekkie w nowej kampanii
Marka Żywiec zaprezentowała swoją najnowszą innowację - piwo Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy startująca właśnie kampania reklamowa w lekkim, żywieckim stylu. - Marka Żywiec od lat ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Żywiec
Żywiec Jasne Lekkie w nowej kampanii
×
Dudek i Boruc na Planecie Warka
Sport łączy Polaków jak nic innego, zwłaszcza podczas wydarzeń najwyższej rangi. Już wkrótce przekonamy się o tym po raz kolejny - Polacy rozpoczynają eliminacje do Mistrzostw Świata w piłce nożnej i ...
2021-03-25 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Opus Film
,
Riodepost
,
Starcom
marki:
Warka
Żywiec startuje z nową kampanią reklamową
Marka Żywiec powraca z kampanią reklamową, która namawia do cieszenia się z Ż oraz relacjami z bliskimi, tak ważnymi w dzisiejszych czasach. "Kuraż bez Ż to tylko kura", "Nie trzymaj ...
2021-03-15 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
marki:
Żywiec
Rusza kampania wspierająca loterię Tatry
1 marca rozpoczęła się kampania wspierająca tegoroczną loterię promocyjną marki Tatra (Grupa Żywiec). Nagrodami w loterii, która potrwa do końca sierpnia, są telewizory marki LG oraz miliony piw Tatra Jasne Pełne ...
2021-03-01 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Opus Film
,
Starcom
marki:
Tatra
Rusza kampania wspierająca loterię Tatry
×
Goście na Planecie Warka
4 stycznia rusza emisja nowego spotu telewizyjnego piwa Warka. To kolejna odsłona prowadzonej od 2016 roku kampanii Planeta Warka. Marka z właściwym sobie humorem oraz rozmachem opowiada o wyimaginowanym świecie ...
2021-01-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Opus Film
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Warka
Pierwsza w historii edycja limitowana marki Tatra
Tatra, jedna z największych marek piwnych na polskim rynku, wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. Zmianie opakowań towarzyszyć będzie kampania telewizyjna oraz działania w Internecie i w punktach sprzedaży. Marka ...
2020-09-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Global Shopper Marketing
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Opus Film
,
Starcom
,
Wilk Studio
marki:
Tatra
Pierwsza w historii edycja limitowana marki Tatra
×
Nowa kampania wizerunkowa firmy Balcerzak
Producent wędlin marki Balcerzak, ruszył z nową odsłoną wizerunkowej kampanii reklamowej. Celem działań jest przedstawienie konsumentom szerokiego asortymentu produktów, idealnych na każdą okazję, odpowiadających na różne potrzeby. - Przy pomocy ...
2019-08-26 Food & drinks
firmy:
Balcerzak i Spółka
,
Just
,
Opus Film
,
U2 Media
marki:
Balcerzak
Nowa kampania Żywiec 0,0%
W tegorocznej kampanii Żywiec 0,0% przekonuje, by "Ż jak nigdy dotąd", otwierając się na nowe, wspaniałe doświadczenia. Wszystko dzięki trzem wariantom Żywiec 0,0%, które gwarantują pełnię piwnego smaku, a jednocześnie nie ...
2019-06-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Żywiec
Żywieccy browarnicy w nowym spocie
Piwowarzy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej nieustannie poszukują nowych smaków, odkrywając przed konsumentami bogactwo piwnego świata. Praca żywieckich browarników została zaprezentowana w nowym spocie marki, będącym kwintesencją hasła Chce się Ż ...
2019-03-25 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Just
,
Opus Film
,
Starcom
,
Televisor
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Kampania marki Żywiec z udziałem sportowców
Marka Żywiec rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Chce się Ż". Działania prowadzone pod hasłem "Ż, jak lubisz" pokazują, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale by lubić to ...
2019-03-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Kampania marki Żywiec z udziałem sportowców
×
Żywiec promuje piwo 0,0%
Pod hasłem "Zero alkoholu, smak Ż" ruszyła nowa odsłona kampanii, w której marka Żywiec promuje nowe piwo 0,0%. Komunikację rozpoczął spot telewizyjny emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych i ...
2018-09-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Żywiec rusza ze spotem Męskiego Grania 2018
Marka Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, startuje z kampanią telewizyjną wydarzenia. Od wczoraj w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowany jest spot reklamowy. Kampania wspierana jest również działaniami w ...
2018-07-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Live
,
Opus Film
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Kolejna odsłona kampanii reklamowej piwa Żywiec
14 marca rusza nowa odsłona kampanii "Chce się Ż", w której marka inspiruje Polaków do korzystania z życia. Komunikację rozpoczyna spot telewizyjny, który emitowany będzie we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach ...
2018-03-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Opus Film
,
Starcom
,
Televisor
,
VML
marki:
Żywiec
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [52]
działy
› promocje i PR [52]
› innowacje i nowości [8]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [42]
› Danone [4]
› Colian [3]
› Balcerzak i Spółka [1]
› Lotte Wedel [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [42]
› mleko [5]
› słodycze i przekąski [5]
› napoje bezalkoholowe [3]
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› Starcom [41]
› 2012 [18]
› Just [16]
› Roots [16]
› Hope [14]
› Gong [10]
› Feeders [6]
› Televisor [6]
› VML [6]
› DDB & Tribal [5]
› Global Shopper Marketing [5]
› TBWA PR [5]
› Artegence [4]
› MediaCom [4]
› Men at Work [4]
› Y&R [4]
› Good [3]
› Heart & Brain [3]
› K2 [3]
› Ogilvy & Mather [3]
› Studio Głośno [3]
› The Digitals [3]
› Universal McCann [3]
› Golden Submarine [2]
› Live [2]
› Riodepost [2]
› VMLY&R [2]
› Wilk Studio [2]
› ATW Communications [1]
› Brave [1]
› Chimney [1]
› Cosmo [1]
› CPC Brand Consultants [1]
› Cream [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› Dentsu Aegis [1]
› Dufresne Corrigan Scarlett [1]
› G3 [1]
› Grandes Kochonos [1]
› Heaven [1]
› Hypercrew [1]
› Kolterman Media Communications [1]
› Man at Work [1]
› Marketing House [1]
› OMD Media Direction [1]
› PHD Media Direction [1]
› Syzygy [1]
› Twin [1]
› U2 Media [1]
› Walk [1]
marki
› Żywiec [22]
› Warka [8]
› Desperados [5]
› Tatra [4]
› Grześki [3]
› Activia [2]
› Danio [2]
› EB [2]
› Algida [1]
› Balcerzak [1]
› Dziki Sad [1]
› Ptasie Mleczko [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA