KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Twin
Grupa Żywiec
Liczba wyszukanych artykułów: 24
Warka Energy z innowacyjnym FOOH
Warka Energy powstała z myślą o młodych dorosłych. To także do nich skierowane są działania komunikacyjne marki, która jest wszędzie tam, gdzie dorośli przedstawiciele Gen Z. Tym razem Warka Energy sięgnęła ...
2024-08-23 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
,
Watchout
marki:
Warka
Warka Energy z innowacyjnym FOOH
×
poprzedni
następny
Rusza energetyczna kampania Warki Energy
Warka Energy to napój energetyczny który powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem ...
2024-05-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Cream
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Studio Głośno
,
Twin
,
Watchout
marki:
Warka
Sportowcy nagradzają medalami kibiców w kampanii Warka
Przed nami lato pełne sportowych emocji. Z tej okazji Warka, znana ze wspierania zarówno polskich sportowców, jak i kibiców, postanowiła przygotować dla nich coś wyjątkowego. - W najnowszej loterii marki codziennie ...
2024-04-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Dentsu Aegis
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Sportowcy nagradzają medalami kibiców w kampanii Warka
×
Warka uruchomiła Gamingowe Czwartki
Marka piwna Warka, która na stałe weszła do świata gamingu, nie ustaje w tworzeniu aktywności dla tej społeczności. Po trzeciej edycji turnieju Warka Planet of Gamers Cup, nadszedł czas na Gamingowe ...
2023-05-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Krzysztof Ibisz na Planecie Warka
Krzysztof Ibisz dołączył do ekipy Planety Warka. W pierwszym z serii spotów promuje nowy produkt – mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady i naturalnej kofeiny, czyli Warka 0.0% Energy. W sprzedaży są: ...
2023-04-18 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Piwo o smaku mrożonej kawy od Warki
Marka z portfolio Grupy Żywiec wprowadza kolejną innowację w tym sezonie - Warkę 0.0% Ice Coffee, czyli piwo bezalkoholowe o smaku mrożonej kawy. Produkt dostępny jest już na rynku w dwóch ...
2023-03-01 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Piwo o smaku mrożonej kawy od Warki
×
poprzedni
następny
Warka tworzy nową kategorię rynkową
Warka (Grupa Żywiec) wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to mix Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa ...
2023-02-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Warka tworzy nową kategorię rynkową
×
poprzedni
następny
Królewskie rusza z nową kampanią „Znani z Łazienkowskiej”
Legia to nie tylko piłkarze. Klub tworzą również ludzie, których nie widać w świetle stadionowych jupiterów. To właśnie o nich Królewskie opowiada w nowej kampanii pt. "Znani z Łazienkowskiej". Komunikacja wspiera ...
2021-09-06 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Starcom
,
Twin
marki:
Królewskie
Warka Radler 0,0% w nowej reklamie
Występy w chórze, jodłowanie przed góralską chatą i bezalkoholowy radler w dłoni - brzmi jak największy koszmar Maleńczuka. Tymczasem to reklama Warki Radler 0,0%. Artysta powraca w kolejnej kampanii marki, w ...
2021-04-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Kiwi z Pigwą i Ananas z Cytrusami – nowe smaki Warki Radler
W marcu wchodzi na rynek Warka Radler 0,0% Kiwi z Pigwą - nowy wariant najpopularniejszego radlera w Polsce. Na półkach sklepowych pojawi się również Warka Radler 0,0% Ananas z Cytrusami ...
2021-02-23 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Hope
,
LVOV
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Kiwi z Pigwą i Ananas z Cytrusami – nowe smaki Warki Radler
×
Historia powstania rabarbaru, truskawki i bezalkoholowego radlera
Najnowszy spot od Warki Radler 0,0% wyjaśnia, co się stało z alkoholem w bezalkoholowym radlerze. W reklamie ukazane zostały także historie wyhodowania truskawki i rabarbaru, czyli produktów wykorzystanych do produkcji nowości ...
2020-07-02 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Hope
,
LVOV
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Maciek Maleńczuk ponownie w reklamie Warki Radler
Po raz kolejny muzyk Maciej Maleńczuk wziął udział w reklamie Warki Radler 0,0%. Podczas tegorocznej odsłony kampanii muzyk powraca z typową dla siebie nonszalancją, informując z przymrużeniem oka o bezalkoholowych radlerach ...
2020-05-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Hope
,
LVOV
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Maciek Maleńczuk ponownie w reklamie Warki Radler
×
Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką
Grupa Żywiec wprowadza do oferty piw bezalkoholowych nowy produkt - Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką. Jest to połączenie bezalkoholowego piwa z lemoniadą o kwaskowatym smaku rabarbaru i słodyczy truskawki ...
2020-03-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Hope
,
LVOV
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką
×
Ruszyła loteria marki Królewskie
Ruszyła kolejna odsłona loterii promocyjnej piwa Królewskie, która związana jest z klubem Legia Warszawa. Do wygrania jest piwo lub koszulki w barwach Legii z nazwą własnej dzielnicy lub miejscowości. Promocję wspiera ...
2019-07-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
marki:
Królewskie
Margaret, Maleńczuk i Maserak wracają w reklamie Warki
Tego lata Warka Radler wprowadza pierwszego w Polsce radlera bez alkoholu warzonego na ciemnym piwie, czyli Warkę Radler Ciemne Cytrynowe 0.0%. Bezalkoholowe piwo promuje spot, w którym po raz kolejny pojawiają ...
2019-04-09 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Eat me
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
LVOV
,
Opus B
,
Say Hi
,
Twin
marki:
Warka
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
Regionalna marka Leżajsk (Grupa Żywiec) przygotowała pierwszą na rynku piwa aktywację z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości. Limitowana edycja piwa Leżajsk Pełne trafiła do sprzedaży w kwietniu, a jej rozwinięciem są historie ukryte ...
2018-06-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
×
Warka promuje Radlera 0,0%
16 kwietnia Warka Radler 0,0% rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem "0% alkoholu, pełen luz". W spocie wystąpili: Margaret, Rafał Maserak i Maciej Maleńczuk. Reklama informuje m.in. o dwóch nowych wariantach ...
2018-04-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
BNA
,
LVOV
,
PR Room
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Warka promuje Radlera 0,0%
×
Ruszyła kolejna aktywacja digitalowa marki Królewskie
Tym razem agencja TWIN .digital collective stworzyła mobilną grę dla piwa Królewskie. Aktywacja wykorzystuje geolokalizację i zachęca do odkrywania miasta przez pryzmat nietypowych miejsc z lokalnym, dzielnicowym kolorytem. Mechanizm Dzielnicowych ...
2018-04-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Twin
marki:
Królewskie
TWIN wygrał przetarg na obsługę Warki Radler
Warka Radler (Grupa Żywiec) rozstrzygnęła przetarg na prowadzenie komunikacji w internecie. Wygrała go agencja TWIN.digital collective. Agencja będzie odpowiedzialna za kreację i strategię komunikacji w kanałach digital, w tym za komunikację ...
2018-03-30 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Twin
marki:
Warka
Piwo Królewskie zachęca od odkrywania Warszawy
Marka Królewskie po raz kolejny zaprasza do odkrywania charakteru stołecznych dzielnic. Najbardziej warszawska piwna marka wypuściła na rynek limitowaną kolekcję opakowań z oryginalnymi piktogramami przedstawiającymi lokalne symbole Warszawy. Do znanych ...
2018-02-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Piwo Królewskie zachęca od odkrywania Warszawy
×
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [24]
działy
› promocje i PR [23]
› innowacje i nowości [7]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [23]
› napoje bezalkoholowe [9]
firmy marketingowe
› Starcom [19]
› Hope [13]
› 2012 [7]
› Just [6]
› LVOV [6]
› Roots [6]
› Global Shopper Marketing [5]
› G3 [3]
› Wilk Studio [3]
› SMG MediaVest [2]
› Watchout [2]
› BNA [1]
› Cream [1]
› Dentsu Aegis [1]
› Eat me [1]
› Golden Submarine [1]
› Good Looking Studio [1]
› Opus B [1]
› Opus Film [1]
› PR Room [1]
› Say Hi [1]
› Studio Głośno [1]
marki
› Warka [15]
› Królewskie [8]
› Leżajsk [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA