KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Przestrzeń
kiedykolwiek
Liczba wyszukanych artykułów: 26
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy
Marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg zmian. 19 kwietnia wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe warianty smakowe. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę ...
2024-04-24 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Prism Studio
,
Przestrzeń
,
Zenith
marki:
Hardmade
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy
×
Wystartowała ogólnopolska kampania BOBO FRUT
Ruszyła ogólnopolska kampania marki BOBO FRUT mająca na celu komunikację nowego pozycjonowania marki. To kolejny, po wprowadzonej w czerwcu nowej identyfikacji wizualnej opakowań, etap zaplanowanych w tym roku zmian. Autorem kampanii ...
2023-08-17 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Chimney
,
Film Produkcja
,
Przestrzeń
,
Universal McCann
marki:
BoboFrut
BOBO FRUT ma nową identyfikację wizualną
Nadchodzące miesiące przyniosą szereg zmian dla marki BOBO FRUT. Przygotowane zostało nowe pozycjonowanie oraz strategia komunikacji marki. Wchodząca na rynek nowa identyfikacja wizualna opakowań to pierwszy etap zmian. BOBO FRUT to ...
2023-06-26 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
,
Wyraz
marki:
BoboFrut
BOBO FRUT ma nową identyfikację wizualną
×
Lotte Wedel promuje lody OH!
Rusza nowa kampania lodów OH!, w której E.Wedel zachęca, aby zawsze wyrażać siebie i stawiać na swój indywidualizm. W swojej kampanii marka zachęca do tego, by poszukiwać swojego ulubionego smaku i ...
2023-05-17 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
Cut The Mustard
,
Liquid Thread
,
Przestrzeń
,
Walk PR
,
Zenith
marki:
E.Wedel
Lotte Wedel promuje lody OH!
×
Przestrzeń obsłuży markę Hardmade
Agencja Przestrzeń odpowiedzialna będzie zarówno za prace koncepcyjne (strategia, kreacja), jak i egzekucję kampanii w kanałach ATL oraz digital i mediach społecznościowych. Przestrzeń współpracę rozpoczęła od przygotowania kampanii wspierającej świadomość marki ...
2023-04-26 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Przestrzeń
marki:
Hardmade
Bakalland rozpoczął kampanię w TV
Marka Bakalland zaprezentowała nowy spot reklamowy i wystartowała z pierwszą od 6 lat kampanią promocyjną w TV. Reklama stanowi element ogłoszonej w marcu wielokanałowej komunikacji marketingowej pod hasłem "JESZ, co dobre" ...
2023-03-31 Food & drinks
firmy:
FoodWell
,
GPD
,
Przestrzeń
,
Starcom
marki:
Bakalland
Marka Bakalland przeszła rebranding
Po 10 latach marka Bakalland (FoodWell) przechodzi kompleksowy rebranding i zmienia identyfikację wizualną. Odświeżone logo, unowocześnione opakowania produktów marki można zobaczyć w kampanii, która ruszy 13 marca pod hasłem "JESZ, co ...
2023-03-08 Soft drinks
firmy:
FoodWell
,
CzteryCzwarte
,
GPD
,
Hackett Hamilton
,
Przestrzeń
,
Starcome
marki:
Bakalland
Marka Bakalland przeszła rebranding
×
poprzedni
następny
Rockstar promuje się na Spotify
Marka napojów energetycznych Rockstar Energy Drink (PepsiCo) rozpoczęła kampanię, której częścią jest platforma muzyczna Spotify. Celem działań prowadzonych pod hasłem "Doładuj każdego siebie" jest budowanie świadomości marki. W ramach akcji planowana ...
2022-06-22 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Good Looking Studio
,
Httpool
,
OMD Media Direction
,
Przestrzeń
,
The Collective
marki:
Rockstar
Rockstar promuje się na Spotify
×
#jestOH! – kampania lodów marki E.Wedel
Nadchodzące lato to kolejny sezon, w którym konsumenci będą mieli okazję spróbować smaku lodów E.Wedel OH!. Ich promocję wspierać będą wyjątkowe działania marketingowe oraz konkurs z oryginalnymi nagrodami. - Tegoroczna ...
2022-05-25 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
Golden Submarine
,
Przestrzeń
,
Walk PR
,
Zenith
marki:
E.Wedel
#jestOH! – kampania lodów marki E.Wedel
×
Captain Jack odświeża wygląd brand hero
Ruszyła nowa komunikacja marki Captain Jack (Kompania Piwowarska) przygotowana przez agencję Przestrzeń. Towarzyszy jej zmiana brandingu i opakowań oraz odświeżenie wyglądu brand hero, czyli papugi. Prace nad platformą i komunikacją ...
2022-04-20 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Przestrzeń
marki:
Captain Jack
Lay’s zachęca do dzielenia się uśmiechami
Marka Lay's rusza z kolejną odsłoną kampanii Smiles, która pojawi się na 33 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Opakowania przekąsek z nadrukiem uśmiechów będę zachęcać konsumentów do przekazywania dobrej energii tym, którzy potrzebują ...
2021-08-03 Food & drinks
firmy:
PepsiCo
,
Przestrzeń
,
VMLY&R
marki:
Lay's
Nałęczowianka poszerza portfolio o nowe warianty 1 L
Niegazowana naturalna woda mineralna Nałęczowianka w butelce 1 L to jeden z najczęściej wybieranych produktów w ofercie marki. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, marka wprowadza dwa nowe warianty tego formatu: gazowany ...
2021-07-20 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
,
UM Thrive
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka poszerza portfolio o nowe warianty 1 L
×
poprzedni
następny
Nałęczowianka z pełnym portfolio butek z rPET
Po wprowadzeniu butelek wykonanych w 50% z PET z recyklingu dla swoich dwóch najbardziej popularnych pojemności 1 L i 1,5 L, producent wody mineralnej Nałęczowianka poszerza swoje portfolio o kolejne tego ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Artcore
,
Chimney
,
Przestrzeń
,
UM Thrive
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka z pełnym portfolio butek z rPET
×
Marka Rockstar z nowym pozycjonowaniem
Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 r. dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią. Obejmuje ona nowe pozycjonowanie oraz wzornictwo opakowań. Hasło "Rockstar. Przejmij scenę" ...
2021-04-21 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
OMD Media Direction
,
Przestrzeń
,
Questia Communications
marki:
Rockstar
Marka Rockstar z nowym pozycjonowaniem
×
poprzedni
następny
Przestrzeń wygrywa obsługę marki Rockstar
Agencja wybrana została na drodze przetargu i odpowiadać będzie za całościową obsługę marki w digitalu w 2021 roku. Punktem wyjścia prac będzie globalna idea marki, którą Przestrzeń dostosuje do polskiego ...
2021-03-02 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Przestrzeń
marki:
Rockstar
Przestrzeń obsłuży Cheetos
Przetarg marki Cheetos został rozstrzygnięty na korzyść agencji Przestrzeń. Tym razem do agencji trafiła obsługa głównej kampanii marki Cheetos w 2021 r. W ramach kampanii agencja stworzy big ideę, która ...
2021-02-08 Food & drinks
firmy:
PepsiCo
,
Przestrzeń
marki:
Cheetos
Przestrzeń obsłuży markę Lay’s na 34 rynkach
Agencja Przestrzeń będzie odpowiedzialna za opracowanie idei kampanii marki Lay's (PepsiCo) i przygotowanie materiałów na 34 rynki, m.in.: polski, rosyjski, grecki, czeski, rumuński i serbski. Kampania ma łączyć elementy wizerunkowe z ...
2021-01-21 Food & drinks
firmy:
PepsiCo
,
Przestrzeń
marki:
Lay's
Nescafe Dolce Gusto z nową platformą komunikacyjną
"Robi się ciekawie" to nowy claim i zarazem nazwa nowej platformy marki Nescafe Dolce Gusto, w której to skomplikowane kawowe rozwiązania ulegają prostocie i wyjątkowości kapsułek. W nowej komunikacji nie ...
2020-11-19 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
marki:
Nescafe
„Siła pragnienia” w kampanii Nałęczowianki
Marka wody mineralnej rusza z nową kampanią promującą swój skład mineralny. Kampania, która kontynuuje pozycjonowanie oparte na wewnętrznym pragnieniu, wprowadzone przez markę w ubiegłym roku, rusza w październiku i obejmuje działania ...
2020-10-13 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Chimney
,
Papaya Films
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Kolejna odsłona kampanii Nałęczowianki
Nałęczowianka wystartowała z nową odsłoną idei "Miej w sobie pragnienie". Kampania nie tylko kontynuuje pozycjonowanie wprowadzone w zeszłym roku, ale również podkreśla walory produktu - kompozycję minerałów z samego serca Nałęczowa ...
2020-10-02 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Kolejna odsłona kampanii Nałęczowianki
×
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
działy
› promocje i PR [25]
› innowacje i nowości [10]
› zagranica [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [12]
› PepsiCo [7]
› Kompania Piwowarska [3]
› FoodWell [2]
› Lotte Wedel [2]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [15]
› słodycze i przekąski [8]
› alkohol [3]
› owoce i warzywa [2]
› mleko [2]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› Chimney [4]
› Zenith [3]
› Artcore [2]
› GPD [2]
› MEC [2]
› OMD Media Direction [2]
› Papaya Films [2]
› UM [2]
› UM Thrive [2]
› Walk PR [2]
› Cut The Mustard [1]
› CzteryCzwarte [1]
› Film Produkcja [1]
› Golden Submarine [1]
› Good Looking Studio [1]
› Hackett Hamilton [1]
› Httpool [1]
› Liquid Thread [1]
› Prism Studio [1]
› Questia Communications [1]
› Starcom [1]
› Starcome [1]
› The Collective [1]
› Universal McCann [1]
› VMLY&R [1]
› Wyraz [1]
marki
› Nałęczowianka [9]
› Lay's [3]
› Rockstar [3]
› Bakalland [2]
› BoboFrut [2]
› E.Wedel [2]
› Hardmade [2]
› Captain Jack [1]
› Cheetos [1]
› Nescafe [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA