KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Zespół Uzdrowisk Kłodzkich
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Rosnąca siła detalistów zmusi producentów wody do konsolidacji?
Polski rynek wody butelkowanej utrzyma dynamikę wzrostu na poziomie 3,5-4%, a w 2018 r. jej sprzedaż ma być wyższa niż piwa – prognozuje firma Canadean. W 2014 r. Polacy kupili ok ...
2015-05-22 Soft drinks
firmy:
Zespół Uzdrowisk Kłodzkich
Rosnąca siła detalistów zmusi producentów wody do konsolidacji?
×
Rynek wody butelkowanej: dynamika wzrostu nieco spadła
Dynamika wzrostu polskiego rynku wody butelkowanej spadła w porównaniu z ubiegłym rokiem. W okresie od listopada 2012 do października 2013 rynek urósł w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 2,8% ...
2013-12-17 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
GFT Goldfruct
,
Hoop Polska
,
Ustronianka
,
Zespół Uzdrowisk Kłodzkich
,
Żywiec Zdrój
marki:
Kinga Pienińska
,
Żywiec Zdrój
,
Wielka Pieniawa
,
Kropla Beskidu
,
Ustronianka
,
Staropolanka
Rynek wody butelkowanej: dynamika wzrostu nieco spadła
×
Ponad 400 mln PLN na reklamę napojów
W I połowie 2013 r. producenci napojów bezalkoholowych przeznaczyli na działania reklamowe (bez internetu) 409,4 mln PLN, o 5,9% więcej niż rok wcześniej. Budżet Coca-Coli był dwukrotnie większy niż Pepsi, wyraźnie ...
2013-08-30 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Grupa Maspex
,
Hoop Polska
,
Nałęczów Zdrój
,
PepsiCo
,
Tymbark
,
Zespół Uzdrowisk Kłodzkich
,
Żywiec Zdrój
,
Equinox
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Pepsi
,
Coca-Cola
,
Hoop
,
Staropolanka
,
Cisowianka
,
Dobrowianka
Staropolanka z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży
Naturalna woda mineralna Staropolanka, produkowana w Zespole Uzdrowisk Kłodzkich, należąca do funduszu KGHM TFI, w 2012 r. odnotowała 14 procentowy ilościowy wzrost sprzedaży w porównaniu do 2011 roku. Dla marki ...
2013-01-21 Soft drinks
firmy:
Zespół Uzdrowisk Kłodzkich
marki:
Staropolanka
Staropolanka z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży
×
Staropolanka chce wejść do grupy liderów rynku
- Rynek wód mineralnych w Polsce jest w fazie ciągłego rozwoju. Kluczowe będzie budowanie świadomości polskich konsumentów i ich edukowanie w kontekście rozpoznawania różnic między wartością wody mineralnej, a wody źródlanej ...
2012-09-11 Soft drinks
firmy:
Zespół Uzdrowisk Kłodzkich
marki:
Staropolanka
Staropolanka chce być czołową marką w Polsce
- Wspólnie z zespołem Staropolanki została opracowana trzyletnia strategia rozwoju, według której firma z regionalnej będzie się rozwijać w firmę o charakterze ogólnopolskim. Proces budowy nowego brandu Staropolanki będzie długofalowy. Najważniejsze ...
2012-05-22 Soft drinks
firmy:
Zespół Uzdrowisk Kłodzkich
marki:
Staropolanka
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› akwizycje i fuzje [4]
› promocje i PR [3]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [2]
› Hoop Polska [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› GFT Goldfruct [1]
› Grupa Maspex [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› PepsiCo [1]
› Tymbark [1]
› Ustronianka [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [6]
firmy marketingowe
› Equinox [1]
marki
› Staropolanka [5]
› Żywiec Zdrój [2]
› Cisowianka [1]
› Coca-Cola [1]
› Dobrowianka [1]
› Hoop [1]
› Kinga Pienińska [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Pepsi [1]
› Tymbark [1]
› Ustronianka [1]
› Wielka Pieniawa [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA