KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
ODIDO
Liczba wyszukanych artykułów: 4
Wartość rynku spożywczego sięgnie 243 mld PLN
Według prognoz firmy badawczej PMR, w 2015 roku rynek artykułów spożywczych w Polsce osiągnie wartość prawie 243 mld PLN, czyli 2,1% więcej w stosunku do poprzedniego roku. Wzrost ten jest ...
2015-07-13 Soft drinks
firmy:
abc
,
ODIDO
,
Żabka
Trudna sytuacja sklepów osiedlowych
Małe sklepy osiedlowe przegrywają konkurencję z sieciami dyskontowymi. Co roku z rynku znika 10%, czyli około 5 tys. takich punktów. Mimo to małe i średnie sklepy generują ponad połowę obrotów rynku ...
2013-05-23 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
ODIDO
Już 1500 sklepów w sieci ODIDO
Półtora roku po wejściu na rynek, ODIDO - jedna z najdynamiczniej rozwijających się sieci franczyzowych w Polsce - liczy już półtora tysiąca placówek. Sklep nr 1500 został otwarty w Orzeszu koło ...
2012-12-17 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
ODIDO
ODIDO wybierane częściej niż sklepy niezależne
Co czwarty konsument robi codzienne zakupy w sklepach ODIDO. To część wyników badania "Shopping Mision", które na zlecenie sieci Makro Cash & Cary przeprowadziła międzynarodowa agencja badawcza Him!Research&Consulting. - Cieszy ...
2012-10-24 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
ODIDO
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [4]
działy
› handel [4]
› inwestycje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Makro Cash & Carry [3]
› abc [1]
› Żabka [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA