KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Lavazza
Liczba wyszukanych artykułów: 49
NAV obsłuży markę Lavazza w BTL
Do zadań NAV Agency będzie należała kompleksowa obsługa BTL w zakresie organizacji aktywacji shopperowych oraz projektowania i produkcji POSM. Agencja będzie także odpowiedzialna za szeroko pojęte działania marketingowe zwiększające widoczność ...
2021-01-20 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
NAV Agency
marki:
Lavazza
Lavazza ogłasza współpracę z WOŚP
Rok 2020 był wyzwaniem dla całego świata. Jednak pomimo dystansu i barier między ludźmi i narodami, wszyscy zyskaliśmy silniejszą świadomość wagi jedności i wzajemnego wsparcia. Podążając za tym duchem i wieloletnim ...
2021-01-15 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Lavazza Qualita Rossa
Włoska marka kawy prezentuje odświeżoną wersję kawy Qualita Rossa. Popularny wariant został odświeżony i pojawił się na rynku z nową identyfikacją wizualną. Klasyczna mieszanka o nowoczesnym wyglądzie zaspokoić ma potrzeby ...
2020-10-30 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut the Mustard
,
Solski Communications
marki:
Lavazza
Lavazza oficjalną kawą Juventusu
"Oficjalna kawa" w skali globalnej panujących mistrzów Włoch - to sedno porozumienia zawartego przez Lavazzę i Juventus. Umowa obejmuje szereg działań marketingowych i komunikacyjnych, takich jak widoczność marki Lavazza na ...
2020-09-10 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Lavazza partnerem Legii Warszawa
Na podstawie umowy na sezon 2020/2021, już od najbliższego meczu z Jagiellonią kawa Lavazza będzie dostępna dla kibiców w kioskach gastronomicznych na trybunach. Dodatkowo, dedykowane ekspresy znajdą się także strefie silver ...
2020-08-28 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Kampania digitalowa Lavazza
Marka kawy Lavazza uruchamia nową kampanię digitalową zatytułowaną "Good Morning Humanity", propagując w trudnych czasach pandemii Covid-19 uniwersalne przesłanie zawarte w słowach Charliego Chaplina z jego arcydzieła "The Great Dictator" ...
2020-06-16 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Cut The Mustard z kampanią dla marki Lavazza
Agencja Cut The Mustard prowadzi kampanię "Pierwszy łyk" wspierającą Lavazza Qualita Oro. Działania oparte są na współpracę z influencerami i mikroinfluencerami. W kampanii wzięło udział 18 influencerów, m.in. Kasia Gandor ...
2020-05-15 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut the Mustard
marki:
Lavazza
Gotowe do spożycia kawy mrożone Lavazza
Marka Lavazza wkracza w segment gotowych do spożycia kaw mrożonych i wraz z partnerem, firmą PepsiCo, wprowadza na rynek dwie nowości: Cappuccino oraz Double Espresso. Dostępne już w sklepach nowe ...
2020-04-29 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
PepsiCo
marki:
Lavazza
Gotowe do spożycia kawy mrożone Lavazza
×
Cut The Mustard dla marki Lavazza
W wyniku wygranego przetargu agencja od stycznia odpowiada za komunikację włoskiej marki kawy w mediach społecznościowych. Cut The Mustard odpowiedzialna jest za komunikację marki na Facebooku i Instagramie oraz moderowanie ...
2020-02-18 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut The Mustard
marki:
Lavazza
Lavazza dołącza do inicjatywy "CEO Carbon Neutral Challenge"
W związku z planami i działaniami Unii Europejskiej, zakładającymi osiągnięcie do 2050 roku statusu pierwszego na świecie bloku krajów, które mają zerowy wpływ na klimat, Grupa Lavazza ogłosiła przystąpienie do inicjatywy ...
2020-01-28 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Lavazza otwiera Centrum Szkoleniowe
Włoski producent kawy oraz Orbico - jego oficjalny dystrybutor na Polskę - otworzyli w Warszawie nowe Centrum Szkoleniowe marki Lavazza. Ta jedyna w swoim rodzaju szkoła kawowa, stworzona w ramach ...
2019-10-28 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
Orbico
marki:
Lavazza
Lavazza Qualita Oro w nowej odsłonie
Lavazza wprowadza na polski rynek nową wersję swojej historycznej mieszanki, Qualita Oro - ikony, która na nowo definiuje połączenie tradycji z innowacyjnością. - Polska to dla Lavazzy kluczowy rynek, na ...
2019-09-28 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Lavazza po raz 9. oficjalną kawą Wimbledonu
Marka Lavazza powraca na korty Wielkiego Szlema jako Oficjalna Kawa Wimbledonu. Aby uczcić 9. z rzędu rok w roli partnera turnieju, marka ogłasza rozpoczęcie współpracy z broniącą tytułu mistrzyni w singlu ...
2019-07-05 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Rusza kampania Lavazzy w Polsce
Lavazza rozpoczęła polską odsłonę globalnej kampanii "More than Italian". Emitowane od 18 marca spoty mają podkreślać wszechstronność kawy tej marki w zaspakajaniu różnych gustów konsumentów. Lavazza uważana jest za synonim ...
2019-03-18 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
VMLY&R
marki:
Lavazza
Rusza kampania Lavazzy w Polsce
×
poprzedni
następny
Orbico nowym dystrybutorem Lavazzy w Polsce
W ramach podpisanego porozumienia, od 1 lutego 2019 r. nowym dystrybutorem włoskiej marki kawy Lavazza w Polsce zostało Navo Orbico. Kontrakt uwzględnia dystrybucję produktów Lavazzy w kanałach detalicznym i HoReCa ...
2019-02-07 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
Orbico
marki:
Lavazza
In-Store Media z kampanią dla marki Lavazza
- To pierwsza tego typu aktywność Lavazzy w Polsce. Zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą in-Store Media Polska, która zrealizowała dla nas ten projekt kompleksowo - mówi Łukasz Lisius, Country Manager ...
2018-12-31 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
In-Store Media
marki:
Lavazza
In-Store Media z kampanią dla marki Lavazza
×
poprzedni
następny
Lavazza oficjalną kawą Arsenalu i Liverpoolu
Grupa Lavazza ogłosiła nawiązanie dwóch nowych partnerstw w Wielkiej Brytanii, dzięki którym staje się oficjalną kawą dwóch klubów piłkarskich - Arsenalu i Liverpoolu. Przez najbliższe trzy lata Lavazza będzie wyłącznym ...
2018-11-05 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Lavazza oficjalną kawą Arsenalu i Liverpoolu
×
Lavazza przedłużyła umowę z Wimbledonem
Jeden z wiodących producentów kawy na świecie, poinformował o podpisaniu nowej, trzyletniej umowy z tenisowym turniejem Wimbledon, na mocy której pozostanie Oficjalną Kawą Turnieju. Partnerstwo rozpoczęte w 2011 r. zostało przedłużone ...
2017-07-18 Food & drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Rusza globalna kampania kawy Lavazza
Najnowsza globalna kampania reklamowa firmy, zatytułowana "Born social in 1895", podkreśla wagę dziedzictwa marki Lavazza i znaczenia, jakie obecność tej ikony włoskiej kawy ma w życiu codziennym jej smakoszy na całym ...
2017-04-06 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
Y&R
marki:
Lavazza
Lavazza wchodzi na rynek z nową kawą mieloną
Firma Lavazza wprowadza na polski rynek nową linię kaw mielonych, z przeznaczeniem do tradycyjnych metod parzenia. Kawa Filtro Italiano łączy właściwości tradycyjnej kawy mielonej z jej autentycznym, włoskim smakiem. Według ...
2016-09-14 Food & drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Lavazza wchodzi na rynek z nową kawą mieloną
×
poprzedni
następny
[1]
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [3]
› ostatni rok [7]
› kiedykolwiek [49]
działy
› promocje i PR [37]
› zagranica [10]
› innowacje i nowości [8]
› badania [7]
› handel [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lavazza [41]
› Mokate [8]
› Orbico [2]
› Allegro [1]
› Amber Spark [1]
› Big-Active [1]
› Lidl [1]
› Lindt [1]
› Lotte Wedel [1]
› Malwa Tea [1]
› Mondelez Polska [1]
› Nestle [1]
› PepsiCo [1]
› Rossmann [1]
› Sante [1]
› Strauss Cafe Poland [1]
› Teekanne [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› kawa i herbata [49]
› słodycze i przekąski [2]
› napoje bezalkoholowe [1]
firmy marketingowe
› NAV Agency [7]
› Cut The Mustard [6]
› Solski Communications [3]
› Cut the Mustard [2]
› Graffiti [1]
› In-Store Media [1]
› VMLY&R [1]
› Y&R [1]
marki
› Loyd [3]
› Mokate [2]
› Douwe Egberts [1]
› E.Wedel [1]
› Irving [1]
› Jacobs [1]
› Lindt [1]
› Lipton [1]
› Minutka [1]
› MK Cafe [1]
› Nescafe [1]
› NYCoffee [1]
› Pedros [1]
› Saga [1]
› Teekanne [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA