KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatni rok
NAV Agency
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
Marka Grześki (Colian), ruszyła z kolejną odsłoną komunikacji w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki-Grześki”. Kluczowym elementem tegorocznej kampanii jest nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych ...
2024-10-22 Food & drinks
firmy:
Colian
,
AżTuNagle
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
×
Gra Sonic motywem przewodnim loterii marki Actimel
Marka Actimel ruszyła z loterią, której motywem przewodnim jest gra Sonic. W ramach akcji można wygrać nagrody, w tym produkty na licencji Sonic. Organizatorem loterii jest NAV agency. Loteria, która ruszyła ...
2024-09-16 Food & drinks
firmy:
Danone
,
NAV Agency
marki:
Actimel
Gra Sonic motywem przewodnim loterii marki Actimel
×
Grześki startują z nowym konkursem konsumenckim
26 sierpnia rozpoczął się konkurs konsumencki „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2” marki Grześki z portfolio firmy Colian. Na zwycięzców, oprócz nagród pieniężnych, czekają także specjalne, limitowane bluzy i T-shirty od marki DRE$$CODE ...
2024-08-26 Food & drinks
firmy:
Colian
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Grześki startują z nowym konkursem konsumenckim
×
Activia rozwija ofertę jogurtów pitnych bez dodatku cukru
Portfolio marki Activia zostało poszerzone o nowe warianty smakowe produktów pitnych bez dodatku cukru: truskawka-banan oraz mango-banan. Jogurty Activia to także wsparcie dla zdrowia jelit. Zawierają wapń pomagający w prawidłowym funkcjonowaniu ...
2024-06-25 Soft drinks
firmy:
Danone
,
NAV Agency
marki:
Activia
Activia rozwija ofertę jogurtów pitnych bez dodatku cukru
×
poprzedni
następny
NAV agency rozpoczyna współpracę z marką Stumbras
Z początkiem nowego roku agencja kreatywna NAV agency poszerzyła portfolio klientów o markę wódki Stumbras z segmentu alkoholi premium. W drodze przetargu projektowego na 2024 rok NAV agency została wybrana do ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
Stumbras
,
NAV Agency
marki:
Stumbras
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Z początkiem br. Lavazza przedłużyła bezprzetargowo umowę z NAV agency na kolejne dwa lata. NAV agency obsługuje firmę Lavazza na podstawie umowy ramowej od 2021 r., kiedy to została wyłoniona w ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
NAV Agency
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [3]
działy
› promocje i PR [6]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Colian [2]
› Danone [2]
› Lavazza [1]
› Stumbras [1]
kategorie rynkowe
› mleko [2]
› słodycze i przekąski [2]
› alkohol [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› NAV Agency [6]
› AżTuNagle [1]
› Initiative [1]
› Kolterman Media Communications [1]
› Lemon [1]
marki
› Grześki [2]
› Actimel [1]
› Activia [1]
› Stumbras [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA