KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Nestle
Chimney
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Wystartowała ogólnopolska kampania BOBO FRUT
Ruszyła ogólnopolska kampania marki BOBO FRUT mająca na celu komunikację nowego pozycjonowania marki. To kolejny, po wprowadzonej w czerwcu nowej identyfikacji wizualnej opakowań, etap zaplanowanych w tym roku zmian. Autorem kampanii ...
2023-08-17 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Chimney
,
Film Produkcja
,
Przestrzeń
,
Universal McCann
marki:
BoboFrut
Linia NAŁ+ ze wsparciem promocyjnym
Ruszyła kampania wprowadzająca na rynek NAŁ+, czyli nową linię produktów marki Nałęczowianka. NAŁ+ to napoje funkcjonalne na bazie wody mineralnej Nałęczowianka, bez dodatku barwników, konserwantów, cukru i substancji słodzących, za ...
2021-07-05 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Chimney
,
Wyraz
marki:
Nałęczowianka
Linia NAŁ+ ze wsparciem promocyjnym
×
Nowa linia sosów Winiary
W sprzedaży pojawiły się cztery nowe smaki sosów marki Winiary. Informuje o tym kampania przygotowana przez agencję Publicis Poland, której celem jest zbudowanie świadomości na temat nowej linii sosów oraz wzbudzenie ...
2021-05-11 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Chimney
,
Graffiti
,
Publicis
,
UM Thrive
marki:
Winiary
Nowa linia sosów Winiary
×
poprzedni
następny
Nałęczowianka z pełnym portfolio butek z rPET
Po wprowadzeniu butelek wykonanych w 50% z PET z recyklingu dla swoich dwóch najbardziej popularnych pojemności 1 L i 1,5 L, producent wody mineralnej Nałęczowianka poszerza swoje portfolio o kolejne tego ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Artcore
,
Chimney
,
Przestrzeń
,
UM Thrive
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka z pełnym portfolio butek z rPET
×
„Siła pragnienia” w kampanii Nałęczowianki
Marka wody mineralnej rusza z nową kampanią promującą swój skład mineralny. Kampania, która kontynuuje pozycjonowanie oparte na wewnętrznym pragnieniu, wprowadzone przez markę w ubiegłym roku, rusza w październiku i obejmuje działania ...
2020-10-13 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Chimney
,
Papaya Films
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Kolejny wariant Nałęczowianki w butelce z recyklingu
Nałęczowianka w butelce 1,5 L, wykonanej w 50% z PET z recyklingu (rPET), jest już dostępna w sieci Biedronka. Równolegle Nestle Waters intensyfikuje działania edukacyjne, popularyzujące odpowiednią segregację butelek PET i ...
2020-06-10 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Artcore
,
Chimney
,
Przestrzeń
,
UM
marki:
Nałęczowianka
Kolejny wariant Nałęczowianki w butelce z recyklingu
×
poprzedni
następny
Nesvita promuje mniej słodkie wersje owsianki
Należąca do Nestle marka Nesvita rozpoczęła ogólnopolską kampanię telewizyjną. Celem działań jest przypomnienie konsumentkom o marce i wzmocnienie jej wizerunku w grupie docelowej. W czasie trwania kampanii emitowany jest 30-sekundowy ...
2014-02-12 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
Chimney
,
MEC
,
Publicis
marki:
Nesvita
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [7]
działy
› promocje i PR [6]
› innowacje i nowości [3]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [5]
› owoce i warzywa [2]
› inne produkty [2]
firmy marketingowe
› Chimney [7]
› Przestrzeń [4]
› Artcore [2]
› Publicis [2]
› UM Thrive [2]
› 121PR [1]
› Film Produkcja [1]
› Graffiti [1]
› MEC [1]
› Papaya Films [1]
› UM [1]
› Universal McCann [1]
› Wyraz [1]
marki
› Nałęczowianka [4]
› BoboFrut [1]
› Nesvita [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA