KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Nestle
Przestrzeń
Liczba wyszukanych artykułów: 12
Wystartowała ogólnopolska kampania BOBO FRUT
Ruszyła ogólnopolska kampania marki BOBO FRUT mająca na celu komunikację nowego pozycjonowania marki. To kolejny, po wprowadzonej w czerwcu nowej identyfikacji wizualnej opakowań, etap zaplanowanych w tym roku zmian. Autorem kampanii ...
2023-08-17 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Chimney
,
Film Produkcja
,
Przestrzeń
,
Universal McCann
marki:
BoboFrut
BOBO FRUT ma nową identyfikację wizualną
Nadchodzące miesiące przyniosą szereg zmian dla marki BOBO FRUT. Przygotowane zostało nowe pozycjonowanie oraz strategia komunikacji marki. Wchodząca na rynek nowa identyfikacja wizualna opakowań to pierwszy etap zmian. BOBO FRUT to ...
2023-06-26 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
,
Wyraz
marki:
BoboFrut
BOBO FRUT ma nową identyfikację wizualną
×
Nałęczowianka poszerza portfolio o nowe warianty 1 L
Niegazowana naturalna woda mineralna Nałęczowianka w butelce 1 L to jeden z najczęściej wybieranych produktów w ofercie marki. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, marka wprowadza dwa nowe warianty tego formatu: gazowany ...
2021-07-20 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
,
UM Thrive
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka poszerza portfolio o nowe warianty 1 L
×
poprzedni
następny
Nałęczowianka z pełnym portfolio butek z rPET
Po wprowadzeniu butelek wykonanych w 50% z PET z recyklingu dla swoich dwóch najbardziej popularnych pojemności 1 L i 1,5 L, producent wody mineralnej Nałęczowianka poszerza swoje portfolio o kolejne tego ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Artcore
,
Chimney
,
Przestrzeń
,
UM Thrive
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka z pełnym portfolio butek z rPET
×
Nescafe Dolce Gusto z nową platformą komunikacyjną
"Robi się ciekawie" to nowy claim i zarazem nazwa nowej platformy marki Nescafe Dolce Gusto, w której to skomplikowane kawowe rozwiązania ulegają prostocie i wyjątkowości kapsułek. W nowej komunikacji nie ...
2020-11-19 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
marki:
Nescafe
„Siła pragnienia” w kampanii Nałęczowianki
Marka wody mineralnej rusza z nową kampanią promującą swój skład mineralny. Kampania, która kontynuuje pozycjonowanie oparte na wewnętrznym pragnieniu, wprowadzone przez markę w ubiegłym roku, rusza w październiku i obejmuje działania ...
2020-10-13 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Chimney
,
Papaya Films
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Kolejna odsłona kampanii Nałęczowianki
Nałęczowianka wystartowała z nową odsłoną idei "Miej w sobie pragnienie". Kampania nie tylko kontynuuje pozycjonowanie wprowadzone w zeszłym roku, ale również podkreśla walory produktu - kompozycję minerałów z samego serca Nałęczowa ...
2020-10-02 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Kolejna odsłona kampanii Nałęczowianki
×
Kolejny wariant Nałęczowianki w butelce z recyklingu
Nałęczowianka w butelce 1,5 L, wykonanej w 50% z PET z recyklingu (rPET), jest już dostępna w sieci Biedronka. Równolegle Nestle Waters intensyfikuje działania edukacyjne, popularyzujące odpowiednią segregację butelek PET i ...
2020-06-10 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Artcore
,
Chimney
,
Przestrzeń
,
UM
marki:
Nałęczowianka
Kolejny wariant Nałęczowianki w butelce z recyklingu
×
poprzedni
następny
NAŁ BIO – nowość w segmencie napojów to go
Producent marki Nałęczowianka wprowadza do oferty napój NAŁ BIO w dwóch wariantach smakowych i butelce o poręcznej pojemności. Dzięki zawartości naturalnych aromatów i cukru trzcinowego, niskiej kaloryczności oraz czystemu składowi produkt ...
2020-04-30 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
,
UM
marki:
Nałęczowianka
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji - taki ma być odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa. Marka zdecydowała się na zmiany, które mają ją wyróżnić na sklepowych półkach ...
2019-02-18 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
×
poprzedni
następny
Nałęczowianka wprowadza nowe opakowania
Spółka Nestle Waters zaprezentowała nowe opakowania naturalnej wody mineralnej marki Nałęczowianka. Głównym elementem etykiety jest napis NAŁ, na którym znajduje się rok 1817 oznaczający uruchomienie uzdrowiska w Nałęczowie, a także ...
2019-02-11 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka wprowadza nowe opakowania
×
poprzedni
następny
Przestrzeń wygrywa przetarg na obsługę Nałęczowianki
Agencja Przestrzeń wygrała przetarg na agencję leadującą na marce Nałęczowianka (Nestle). Agencja będzie odpowiedzialna za wypracowanie nowej big idei dla marki na najbliższe lata oraz kampanii ATL, a także za prowadzenie ...
2018-09-11 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [12]
działy
› promocje i PR [11]
› innowacje i nowości [7]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [11]
› owoce i warzywa [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› Przestrzeń [12]
› Chimney [4]
› Artcore [2]
› MEC [2]
› UM [2]
› UM Thrive [2]
› Film Produkcja [1]
› Papaya Films [1]
› Universal McCann [1]
› Wyraz [1]
marki
› Nałęczowianka [9]
› BoboFrut [2]
› Nescafe [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA