KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Biedronka
Alma
Liczba wyszukanych artykułów: 8
Dyskonty najlepiej oceniane przez klientów
Sieci handlowe największy problem mają ze wzbudzeniem zaufania u klientów. Najlepszy wizerunek mają dyskonty. To wnioski z ogólnopolskiego badania opinii na temat wizerunku supermarketów w Polsce, zrealizowanego przez ARC Rynek i ...
2016-08-01 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Freshmarket
,
Intermarche
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Społem
,
Tesco
,
Żabka
Lista najlepszych sieci spożywczych w Polsce
Firma konsultingowa OC&C Strategy Consultants przeprowadziła wśród konsumentów badanie dotyczące opinii na temat sieci sklepów w Polsce. Klieni ocenili sieci pod względem cen, jakości i adekwatności produktów, szerokości asortymentu. Oceniono również ...
2015-10-16 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Delikatesy Centrum
,
E.Leclerc
,
Intermarche
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
Rynek private label w Polsce rośnie stabilnie
Rynek marek własnych w Polsce wzrośnie w 2015 r. o 6,6% i osiągnie wartość 44,4 mld PLN - prognozuje firma PMR. Perspektywy rozwoju są dobre, jednak do 2020 r. rynek nie ...
2015-10-05 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Eurocash
,
Kaufland
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Piotr i Paweł
,
Polomarket
,
Stokrotka
,
Tesco
Polacy ufają Biedronce i Lidlowi
Polacy najchętniej robią zakupy w Biedronce i Lidlu - wynika z najnowszego badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader's Digest. Zaufaniem darzymy również Tesco, Kaufland i Auchan. Wyniki badania European ...
2014-07-01 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Delikatesy Centrum
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Netto
,
Piotr i Paweł
,
Real
,
Społem
,
Tesco
,
Żabka
Zmiany w postrzeganiu oferty sieci handlowych
Firma doradcza OC&C Strategy Consultans przeprowadziła w 9 krajach, w tym po raz drugi w Polsce badania "Postrzeganie ofert sieci detalicznych 2013". W Polsce pytano o opinie o 50 sieciach detalicznych ...
2013-10-03 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Biedronka
,
Piotr i Paweł
,
Rossmann
Zmiany w postrzeganiu oferty sieci handlowych
×
Większość Polaków kupuje w dyskontach
Trzy czwarte Polaków robi zakupy w dyskontach, a 26% wyłącznie w tej kategorii sklepów. Biedronka jest liderem rankingu satysfakcji klientów sieci handlowych - wynika z przygotowanego przez PBS raportu "Klienci sieci ...
2013-04-29 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Biedronka
,
Piotr i Paweł
,
Polomarket
,
Społem
,
Stokrotka
Dyskonty walczą o zmianę wizerunku
Wydatki na reklamę właścicieli sieci sklepów dyskontowych Biedronka i Lidl w pierwszym półroczu 2012 r. przekroczyły 250 mln PLN. Niewielką przewagę w tym wyścigu ma Biedronka - czytamy w Pulsie Biznesu ...
2012-08-03 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Wielkie plany sieci handlowych
Utrzymująca się niepewna sytuacja gospodarcza w Europie nie wpływa na plany ekspansji największych sieci handlowych w Polsce. Intensywny rozwój zapowiadają przede wszystkim dyskonty i supermarkety - informuje Gazeta Wyborcza. Największa ...
2012-06-22 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [8]
działy
› handel [8]
› badania [6]
› promocje i PR [2]
› zagranica [2]
› inwestycje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Piotr i Paweł [7]
› Lidl [6]
› Auchan [5]
› Tesco [5]
› Carrefour [3]
› Kaufland [3]
› Społem [3]
› Delikatesy Centrum [2]
› Intermarche [2]
› Lewiatan [2]
› Netto [2]
› Polomarket [2]
› Stokrotka [2]
› Żabka [2]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Freshmarket [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Real [1]
› Rossmann [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA