KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Starcom
VML
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Żywiec promuje piwo 0,0%
Pod hasłem "Zero alkoholu, smak Ż" ruszyła nowa odsłona kampanii, w której marka Żywiec promuje nowe piwo 0,0%. Komunikację rozpoczął spot telewizyjny emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych i ...
2018-09-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Kampania piwa EB z udziałem raperów
EB startuje z nowymi spotami telewizyjnymi wpisującymi się w platformę TYMCZASEM, w ramach której marka udowadnia, że etap poszukiwania i poznawania siebie ma fundamentalne znaczenie w życiu człowieka. Kampania telewizyjna składa ...
2018-07-23 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Hope
,
Live
,
Starcom
,
VML
marki:
EB
Ciastka Hit w nowej odsłonie
9 lipca rozpoczęła się kampania telewizyjna ciastek Hit (Bahlsen) prowadzona pod hasłem "Hitem jest Hit". Kampania jest częścią działań związanych z ponownym wprowadzeniem marki na rynek. Hit od lat buduje ...
2018-07-11 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
LVOV
,
SiebertHead
,
Starcom
,
VML
marki:
Hit
Raperzy w nowym projekcie marki EB
Sokół, Pezet, Żabson i Sitek - czterej raperzy, których artystyczne ścieżki do tej pory się nie przecięły, rozpoczęli właśnie muzyczną współpracę. Jej efektem będzie unikalne wydarzenie, sponsorowane przez markę EB z ...
2018-07-10 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Hope
,
Live
,
Starcom
,
VML
marki:
EB
Żywiec rusza ze spotem Męskiego Grania 2018
Marka Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, startuje z kampanią telewizyjną wydarzenia. Od wczoraj w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowany jest spot reklamowy. Kampania wspierana jest również działaniami w ...
2018-07-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Live
,
Opus Film
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Wraca największa akcja promocyjna Żywca
Po sukcesie zeszłorocznej loterii marka Żywiec startuje z kolejną edycją. Pula nagród gwarantowanych jest w tym roku jeszcze większa i wynosi 5,7 mln zł. Loteria "Ustaw sobie Ż" startuje 19 ...
2018-04-19 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
G3
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Wraca największa akcja promocyjna Żywca
×
Kolejna odsłona kampanii reklamowej piwa Żywiec
14 marca rusza nowa odsłona kampanii "Chce się Ż", w której marka inspiruje Polaków do korzystania z życia. Komunikację rozpoczyna spot telewizyjny, który emitowany będzie we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach ...
2018-03-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Opus Film
,
Starcom
,
Televisor
,
VML
marki:
Żywiec
Żywiec promuje Męskie Granie 2017
Ruszyła kampania promująca Męskie Granie - trasę koncertową, której wyłącznym sponsorem jest marka Żywiec. Od dzisiaj w telewizji emitowane będą spoty wspierające muzyczne wydarzenie. W wyświetlanych w ogólnopolskich i tematycznych ...
2017-06-29 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Opus Film
,
Roots
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Rusza kampania odświeżonej marki EB
Marka EB (Grupa Żywiec) zaprezentowała reklamy zgodne z nową platformą komunikacyjną. Kreacje odwołują się do idei "Tymczasem" - okresu pomiędzy młodością, a dojrzałością. Bohaterami kampanii są młodzi ludzie stojący na ...
2017-06-23 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
BNA
,
Good Looking Studio
,
Live
,
Papaya Films
,
Starcom
,
VML
,
Wilk Studio
marki:
EB
Rusza kampania odświeżonej marki EB
×
poprzedni
następny
Żywiec promuje piwo APA i Białe
Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię promującą dwa warianty gatunkowe piwa Żywiec: APA i Białe. Akcja jest prowadzona pod hasłem "Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować". Reklamy Żywca APA podkreślają, że ...
2017-05-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Opus Film
,
Roots
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Kolejna odsłoną kampanii „Chce się Ż”
Rozpoczęta w ubiegłym roku komunikacja Żywca, oparta na kreatywnym koncepcie "Chce się Ż", przyniosła marce wzrosty wszystkich wskaźników wizerunkowych, zaś sama kampania otrzymała liczne branżowe nagrody. Kampania buduje wizerunek marki ...
2017-04-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Roots
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [11]
działy
› promocje i PR [11]
› innowacje i nowości [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [10]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [10]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› VML [11]
› 2012 [6]
› Hope [5]
› Opus Film [5]
› Live [4]
› Roots [3]
› BNA [1]
› G3 [1]
› Good Looking Studio [1]
› Just [1]
› LVOV [1]
› Papaya Films [1]
› SiebertHead [1]
› Televisor [1]
› Wilk Studio [1]
marki
› Żywiec [7]
› EB [3]
› Hit [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA