KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Krakus "Otwiera się przy grillu"
Ruszyła internetowa kampania marki ogórków konserwowych Krakus (Grupa Maspex), pod hasłem "Otwiera się przy grillu" - podają Wirtualne Media. W ramach kampanii powstał szereg krótkich materiałów wideo, w których ogórki konserwowe ...
2022-07-22 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Punchline
marki:
Krakus
Globalna liczba osób cierpiących głód wzrosła do 828 mln
Liczba osób dotkniętych głodem na całym świecie wzrosła do 828 mln w 2021 r., co stanowi wzrost o ok. 46 mln wobec 2020 r. i 150 mln od wybuchu pandemii COVID-19 ...
2022-07-22 Soft drinks
Żabka promuje dobre żywienie i zrównoważony styl życia
Dziwnów to pierwsza z pięciu miejscowości nad Bałtykiem, do której zawitała Żabka w ramach tegorocznej edycji "Projektu Plaża", realizowanego przez Telewizję TVN. Sieć zaprasza wypoczywających nad polskim morzem do odwiedzin ...
2022-07-22 Soft drinks
firmy:
Żabka
Polacy chcą systemu kaucyjnego
88% Polaków przyznaje, że podoba im się pomysł wprowadzenia systemu kaucyjnego w Polsce. Jednocześnie część z nich uzależnia korzystanie z niego od dwóch czynników - miejsca oddawania opakowań oraz opłacalności ...
2022-07-21 Soft drinks
Polacy chcą systemu kaucyjnego
×
Rośnie fala zaległości branży piwnej
Choć sezon letni to dla branży piwnej tradycyjny czas żniw, nie ma co liczyć na to, że w tym roku uda się jej odbić po chudym, pandemicznym okresie. Szczególnie, że piwa ...
2022-07-21 Soft drinks
Branża spożywcza obawia się braku energii
Producenci żywności apelują do rządu, by firmy z tego sektora zostały dopisane do listy podmiotów chronionych przed ograniczeniami w dostawach energii. Branżę zaalarmowały ostrzeżenia dostawców prądu, że trzeba się liczyć z ...
2022-07-21 Soft drinks
Sieci handlowe wprowadzają limity na zakup cukru
W środę kilka sieci sklepów wprowadziło ograniczenia zakupów cukru, którego w niektórych sklepach w Polsce brakuje. Od środy w Biedronce i Netto klient może kupić na jeden paragon 10 kilogramów cukru ...
2022-07-21 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Krajowa Spółka Cukrowa
,
Netto
North Coast wprowadza markę Nonno Nanni
W ofercie dystrybutora produktów z Włoch pojawiła się nowa marka serów Nonno Nanni. Nonno Nanni to włoska firma rodzinna, która specjalizuje w produkcji świeżych serów premium. W portfolio North Coast ...
2022-07-21 Food & drinks
firmy:
Nonno Nanni
,
North Coast
marki:
Nonno Nanni
North Coast wprowadza markę Nonno Nanni
×
Sprzedaż detaliczna w Polsce wyraźnie spada
W czerwcu Polacy wydali w sklepach o 19,9% więcej niż rok temu w analogicznym miesiącu - podał w czwartek GUS. Natomiast w cenach stałych, czyli po korekcie o inflację, sprzedaż detaliczna ...
2022-07-21 Soft drinks
Insta-spoty na 50. urodziny Coca-Cola
5.760 butelek w godzinę - taką sprzedaż Coca-Cola zanotowała 50 lat temu, gdy w Browarach Warszawskich ruszyła produkcja tego napoju. Historia Coca-Cola w Polsce jest barwna i bogata, a by ją ...
2022-07-21 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Uchwała w sprawie terminala produktów rolno-spożywczych
Rada Ministrów przyjęła uchwałę w sprawie terminala produktów rolno-spożywczych, przedłożoną przez ministra infrastruktury. Rada Ministrów uznaje za zasadne zlokalizowanie w Porcie Gdańsk terminala produktów rolno-spożywczych w szczególności zboża. Rozwiązanie to ...
2022-07-21 Soft drinks
Polacy będą szukać tańszych win
Zdaniem szefów firm winiarskich zrzeszonych w Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa, obecny od kilku lat trend premiumizacji na rynku wina będzie zwalniał. Z powodu rosnących cen, konsumenci zostaną zmuszeni do dużej ...
2022-07-20 Soft drinks
Auchan liderem cenowym w segmencie spożywczym
Z badania ASM Sales Force Agency wynika, że średnia cena koszyka zakupowego w czerwcu tego roku wynosiła 246,75 zł. To wzrost o 5,69 zł, czyli o 2,36% w porównaniu do maja ...
2022-07-20 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Intermarche
,
Selgros Cash&Carry
Maspex przetestuje Pasta Station Lubelli
Przez kilka ostatnich miesięcy Grupa Maspex pracowała nad pilotażowym wprowadzeniem refillomatu do makaronu. Innowacyjne urządzenie ma pozwolić na zakup makaronów Lubella przez klientów sieci handlowych do własnych opakowań - informują Wiadomości ...
2022-07-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Lubella
Tymbark z nowatorską kampanią na TikToku
Marka Tymbark zaprezentowała rozszerzenie kampanii "O JA! Orzeźwia! Tymbarrrk" w innowacyjnej aktywacji na TikToku. Do zabawy zostali zaangażowani najpopularniejsi polscy TikTokerzy. Tymbark przygotował nowatorski filtr na platformie TikTok. Marka nawiązała ...
2022-07-20 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Starcom
,
WebTalk
marki:
Tymbark
Tymbark z nowatorską kampanią na TikToku
×
Najnowsze dane dotyczące rynku zbóż
Podczas briefingu prasowego w siedzibie MRiRW wicepremier, minister rolnictwa i rozwoju wsi Henryk Kowalczyk przekazał najnowsze informacje i dane nt. sytuacji na polskim rynku zbóż. Szef resortu rolnictwa, omawiając bieżącą ...
2022-07-20 Food & drinks
Polska branża mięsna chce prawa na wzór francuski
Od października we Francji będzie obowiązywało prawo, zabraniające stosowanie określeń charakterystycznych dla produktów mięsnych takich jak kiełbasa, w odniesieniu do żywności pochodzenia roślinnego. Przedstawiciele polskiej branży mięsnej chcieliby wprowadzenia podobnego ...
2022-07-20 Soft drinks
Rolnictwo komórkowe przyszłością w produkcji żywności
Przybywa ośrodków naukowych i start-upów, pracujących nad rozwojem żywności hodowanej komórkowo. Efektem rozwoju rolnictwa komórkowego może być nie tylko mięsu, ale też inne produkty, jak jaja, mleko, a nawet owoce morza. Szacuje ...
2022-07-20 Soft drinks
Muzyczna kampania społeczna Kompanii Piwowarskiej
Są rzeczy, które po prostu do siebie nie pasują, tak jak samochód i alkohol - to dewiza Kompanii Piwowarskiej, która w 2022 r. zmaterializuje się w nowej formie. W najnowszej ...
2022-07-20 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
V&P
Muzyczna kampania społeczna Kompanii Piwowarskiej
×
Branża handlowa dłużnikiem reklamy
Firmy zajmujące się marketingiem, reklamą oraz PR-em zmagają się z problemem zatorów płatniczych. Mają przeszło 112,7 mln zł przeterminowanych zobowiązań finansowych, ale głównie dlatego, że same nie otrzymują należnych im pieniędzy ...
2022-07-20 Soft drinks
[1]
219
|
220
|
221
|
222
|
223
|
224
|
225
|
226
|
227
|
228
|
229
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA