KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Insignia rozpoczyna współpracę ze Śniadaniową
W wyniku wygranego przetargu na całoroczną obsługę, Insignia odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów oraz przygotowanie działań promocyjnych marki na rynek polski. Do zadań zespołu agencji należy stworzenie nowej ...
2022-04-29 Food & drinks
firmy:
ZT Bielmar
,
Insignia
marki:
Śniadaniowa
Białoruś częściowo znosi embargo
Od 27 kwietnia 2022 r. Białoruś umożliwiła wwóz m.in. z Polski wybranych owoców i warzyw, które dotychczas były objęte białoruskim embargiem obowiązującym od 1 stycznia 2022 r. Z listy towarów ...
2022-04-29 Soft drinks
Główne trendy na rynku czekolady według Mintel
Amrin Walji, Senior Innovation Analyst z firmy badawczej Mintel, analizuje trzy główne trendy dotyczące czekolady w 2022 roku. 1. Wzrost atrakcyjności wegańskiej czekolady Szybki wzrost popytu na produkty roślinne obejmuje ...
2022-04-28 Food & drinks
marki:
Kitchen Sink
Główne trendy na rynku czekolady według Mintel
×
UOKiK zainteresował się „Tarczą Antyinflacyjną” Biedronki
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie wyjaśniające wobec działań Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka. Urząd sprawdzi działania marketingowe i warunki udziału w akcji promocyjnej "Tarcza Biedronki Antyinflacyjna". W ...
2022-04-28 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Święta były droższe niż rok temu
Analiza tygodnia przed Wielkanocą, oparta na danych z ponad 7,5 tys. sklepów handlu tradycyjnego potwierdza, że tegoroczne święta były dużo droższe niż rok temu - wynika z najnowszego badania M/platform dla ...
2022-04-28 Soft drinks
Hillebrand wskazuje trendy w konsumpcji alkoholu
Analitycy rynku wskazują na 5 głównych trendów, które kształtują konsumpcję napojów alkoholowych na świecie. Hillebrand jako globalny operator logistyczny dla branży beverage śledzi wszystkie zmiany i dostosowuje łańcuchy dostaw do nowych ...
2022-04-28 Soft drinks
firmy:
JF Hillebrand
Marka Tiger w teledysku Young Leosi
W teledysku do utworu "Rok Tygrysa" raperki Young Leosi pojawia się napój energetyczny Tiger produkowany przez Grupę Maspex - informuje portal Nowy Marketing. Logo marki widać na strojach występujących w ...
2022-04-28 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Tiger
Jakie są ulubione produkty zbożowe Polaków?
Choć co piąty Polak rozważyłby eliminację produktów zbożowych z diety z powodu glutenu, to jednak zdecydowana większość z nas (83%) je lubi. Spośród produktów zbożowych najczęściej na naszym talerzu pojawia ...
2022-04-28 Food & drinks
Łowicz promuje linię sosów 8 warzyw
Marka Łowicz prezentuje sposób na więcej warzyw w posiłku - to sosy Łowicz 8 warzyw. W nowej kampanii ponownie wykorzystano aranżację hitu Backstreet Boys, w której tekst piosenki przekazuje hasło kampanii ...
2022-04-28 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Łowicz
Łowicz promuje linię sosów 8 warzyw
×
Nowości grillowe od Madej Wróbel
Madej Wróbel rozbudowuje portfolio produktów grillowych, stawiając na tradycyjne kiełbasy, kaszankę i krupniok. Wyróżniają je nowoczesne opakowania nawiązujące do kolorystyki marki i jednoznacznie kojarzące się z grillem. Promować je będą kampanie ...
2022-04-28 Food & drinks
firmy:
ZM Madej Wróbel
marki:
Madej Wróbel
Nowości grillowe od Madej Wróbel
×
poprzedni
następny
Majówka z Radiem Zet i marką Prymat
Już 30 kwietnia wraz z "Wielką Majówką Radia Zet", marka Prymat rozpoczyna sezon grillowy. W ciągu czterech dni pojawi się w mazurskich miejscowościach: Szczytno, Giżycko, Mrągowo i Mikołajki. Główną atrakcją ...
2022-04-28 Food & drinks
firmy:
Prymat
marki:
Prymat
Majówka z Radiem Zet i marką Prymat
×
Coca-Cola otwiera pierwszy europejski sklep
Koncern napojowy otworzył dziś w Londynie swój pierwszy flagowy sklep w Europie. Na razie firma planuje, że obiekt będzie otwarty do września, ponieważ Coca-Cola po raz pierwszy testuje taki format sklepu ...
2022-04-28 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola otwiera pierwszy europejski sklep
×
Kolejny miesiąc spadku nastrojów konsumenckich
Kwiecień 2022 r. to kolejny miesiąc z rzędu, w którym firma GfK odnotowała w Polsce spadek wskaźnika nastrojów konsumenckich. Pomimo negatywnych czynników, takich jak wojna w Ukrainie, rekordowa inflacja, czy rosnące ...
2022-04-28 Soft drinks
Tropikalne smaki Desperadosa w kampanii
Marka Desperados rozpoczyna sezon letni z nowymi tropikalnymi wariantami: bezalkoholowym Desperadosem Tropical Twist 0.0% - na dowolną porę dnia oraz Desperados Exotic Rum 4,5% z alkoholem. Desperados Tropical Twist 0.0% ...
2022-04-27 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Digital Kingdom
,
Eat me
,
LVOV
,
Starcom
marki:
Desperados
Tropikalne smaki Desperadosa w kampanii
×
Polacy obawiają się wpływu wojny na codzienne życie
Wraz z polepszającą się sytuacją covidową, od początku tego roku poprawiały się nastroje konsumentów, deklarujących mniejsze obawy w różnych obszarach codziennej aktywności. Dynamikę tego trendu wyhamowała napaść Rosji na Ukrainę ...
2022-04-27 Soft drinks
Kubuś promuje składy bez cukru
Marka Kubuś (Grupa Maspex), w której ofercie można znaleźć takie produkty jak Kubuś Play, Kubuś Waterrr, Kubuś mus czy Kubuś sok 100%, stawia na składy bez dodatku cukru, o czym informuje ...
2022-04-27 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Starcom
marki:
Kubuś
Kubuś promuje składy bez cukru
×
Biedronka z szeroką ofertą na grilla
Majówka to zwykle czas pikników, wypoczynku na świeżym powietrzu i grillowania. Biedronka chce zadbać o odpowiednią oprawę święta. Oferta grillowa "Czas na Grill" dostępna będzie od czwartku 28.04, natomiast wyłącznie w ...
2022-04-27 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Nowa kampania marki Orbit
Nowa kampania gumy Orbit opowiada o odzyskaniu błysku i odnalezieniu siebie na nowo w rzeczywistości offline. Cztery spoty w humorystyczny sposób przedstawiają codzienne czynności, które po okresie pandemicznych ograniczeń mogą ...
2022-04-27 Food & drinks
firmy:
Mars Wrigley
marki:
Orbit
Jush przyspiesza tempo rozwoju
Niecałe pół roku po starcie w Warszawie aplikacja Jush wchodzi do kolejnych miast. Startup Lite e-Commerce właśnie uruchomił swoją usługę w Krakowie, a od niedawna z usługi błyskawicznych, 15-minutowych dostaw zakupów ...
2022-04-27 Soft drinks
firmy:
Żabka
Opłata cukrowa wstępem do nowych podatków?
Opłata cukrowa, która znacząco podniosła ceny napojów gazowanych, może być wstępem do kolejnych prozdrowotne projektów finansowych - zapowiedział minister zdrowia Adam Niedzielski. - W finansowaniu systemu ochrony zdrowia niezwykle ważna ...
2022-04-27 Soft drinks
[1]
242
|
243
|
244
|
245
|
246
|
247
|
248
|
249
|
250
|
251
|
252
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA