KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Nowa linia pomidorowa Polskich Przetworów
W ofercie marki Polskie Przetwory zadebiutowały Passaty - czyli pomidory przetarte i gotowe do użycia w kuchni. W linii dostępnych jest 5 wariantów w butelkach 680 g: Passata klasyczna, rustica ...
2022-04-13 Food & drinks
firmy:
Krajowa Spółka Cukrowa
marki:
Polskie Przetwory
Nowa linia pomidorowa Polskich Przetworów
×
Browar Fortuna i Robert Makłowicz uwarzyli wspólne piwo
Browar Fortuna z Miłosławia wprowadza na rynek letnią propozycję dla konsumentów poszukujących nowych smaków piwnych - Miłosław & Makłowicz ArcyIPA. Jest to chmielowe piwo z nutą soku z mandarynek z ...
2022-04-13 Food & drinks
firmy:
Browar Fortuna
marki:
Miłosław
Browar Fortuna i Robert Makłowicz uwarzyli wspólne piwo
×
Chrzan Luksusowy na żurawinie
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy Społem wprowadza na okres świąteczny limitowaną wersję tradycyjnego sosu, który łączy w sobie ostry smak chrzanu ze słodko-kwaśną nutą żurawiny. Nowe wcielenie Chrzanu Luksusowego pojawi się w sklepach ...
2022-04-13 Food & drinks
firmy:
WSP Społem Kielce
marki:
Społem Kielce
Chrzan Luksusowy na żurawinie
×
Biedronka z własną „Tarczą Antyinflacyjną”
Największa sieć sklepów w Polsce ogłasza akcję "Tarcza Biedronki Antyinflacyjna". Firma daje klientom gwarancję, że ceny najczęściej kupowanych produktów są najniższe na rynku. Biedronka zapewnia także, że do końca czerwca ich ...
2022-04-12 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka z własną „Tarczą Antyinflacyjną”
×
Somersby wprowadza kolejny wariant 0,0%
Kategoria piw bezalkoholowych ma już 6,6% udziału w rynku piwa w Polsce. Na ten sezon marka Somersby zaprezentowała trzecią bezalkoholową nowość - Somersby Passion fruit & Orange 0,0% - połączenie słodkiej ...
2022-04-12 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
Żabka
marki:
Somersby
Somersby wprowadza kolejny wariant 0,0%
×
Polacy wybierają najtańsze produkty spożywcze
Ponad 40% polskich konsumentów deklaruje, że będzie kupować tańsze artykuły spożywcze. Kupujący coraz rzadziej sięgają po polską i lokalną żywność. Na popularności tracą także trendy ekologiczne - wskazują dane z raportu ...
2022-04-12 Soft drinks
Piekarze proszą rząd o interwencję
Skutki wojny w Ukrainie i nałożone sankcje na Rosję są wyraźnie odczuwalne w sektorze rolno-spożywczym. Z uwagi na blokadę ukraińskich portów handel jest obecnie niemożliwy - Ukraina nie jest w stanie ...
2022-04-12 Soft drinks
Kolejny projekt inwestycyjny Janusza Palikota
Tenczynek Dystrybucja - spółka zarządzająca sprzedażą produktów firmowanych m.in. przez Janusza Palikota czy Kubę Wojewódzkiego - uruchomiła projekt "Inwestycje Palikota". Jego celem jest sfinansowanie ekspansji rynkowej i rozszerzenie portfolio produktów. Z ...
2022-04-12 Food & drinks
firmy:
Tenczynek Dystrybucja
Żabka testuje smart rozwiązania
W Żabce Smart, działającej przy ul. Półwiejskiej w Poznaniu, badane są nowe rozwiązania technologiczne, mające na celu usprawnienie pracy franczyzobiorców. Żabka Smart "komunikuje się" z franczyzobiorcą i sprzedawcami oraz "wykonuje" za ...
2022-04-12 Soft drinks
firmy:
Żabka
Aldi partnerem nowego programu kulinarnego
Pascal Brodnicki powraca po 7 latach do telewizji, żeby pomóc dzieciom w podziękowaniu ich idolom - trenerom sportowym, strażakom, opiekunom, dawcom szpiku. W ramach wdzięczności, wspólnie przygotują dla nich wielką niespodziankę ...
2022-04-12 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Carat
,
iProspect
Orlen przejmuje stacje na Słowacji
- Na mocy podpisanej umowy przejmiemy 25 stacji paliw na Słowacji, dwukrotnie powiększając sieć i wchodząc do top 5 największych graczy - napisał we wtorek na Twitterze prezes PKN Orlen Daniel ...
2022-04-12 Soft drinks
firmy:
PKN Orlen
Dlaczego Polacy rozpoczynają dietę?
Dłuższe i cieplejsze dni sprzyjają pomysłom o rozpoczęciu diety lub zracjonalizowaniu sposobu żywienia. Wciąż najczęstszym powodem takiej decyzji jest chęć utraty wagi. Jak pokazują wyniki badania zrealizowanego na zlecenie sklepu ...
2022-04-12 Soft drinks
firmy:
Barbora
Etykiety o inwazji Rosji w sklepach Auchan
Etykiety z napisem "Trup nadziewany kulą" na dziale mięsnym, czy "Ubranka we krwi" na dziecięcym - pojawiają się od poniedziałku na półkach w sklepach sieci Auchan. W ten sposób artysta Bartłomiej ...
2022-04-12 Soft drinks
firmy:
Auchan
Cytroneta Tymbark w stylu retro
Napój Cytroneta marki Tymbark wraca na sklepowe półki w ramach letniej oferty typu in-out. Gazowany napój dostępny jest w trzech owocowych smakach - cytryny, rabarbaru i gruszki. - Napój jest ...
2022-04-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Cytroneta Tymbark w stylu retro
×
Dr. Oetker zawiesza działalność w Rosji
Dr. Oetker, producent dodatków do pieczenia, ciast, środków żelujących, musli i deserów wychodzi z rosyjskiego rynku. Z opublikowanego komunikatu prasowego wynika, że niemiecka firma całkowicie zamyka działalność w tym kraju ...
2022-04-11 Food & drinks
firmy:
Dr.Oetker
marki:
Dr.Oetker
Syropy o smaku lemoniady od Łowicza
Do oferty marki Łowicz dołączają syropy o smaku domowych lemoniad z dodatkiem witamin C i D. Produkt zagości na półkach sklepowych w okresie wiosenno-letnim jako in-out. Propozycja dostępna w dwóch ...
2022-04-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Well Rounded Design
marki:
Łowicz
Syropy o smaku lemoniady od Łowicza
×
Polacy chcą oszczędzać na zakupach świątecznych
Polacy najczęściej planują wydać do 200 zł na świąteczną żywność dla jednej osoby. Tak deklaruje prawie 37% badanych. 200-300 zł wskazuje 26% osób, 300-400 zł - ponad 13%, 400-500 zł - ...
2022-04-11 Soft drinks
Nowe spoty reklamowe marki Rodowita
Pod hasłem "Otwórz się na dzikość z natury" ruszyła tegoroczna odsłona reklamowa naturalnej wody mineralnej Rodowita z Roztocza. Kampania ma na celu umocnienie jej pozycji w segmencie wód mineralnych. W ...
2022-04-11 Soft drinks
firmy:
Nativiana Roztocze
,
Havas
,
MDI
,
Rozgłos
,
Starcom
marki:
Rodowita
Nowe spoty reklamowe marki Rodowita
×
Ferrero rozszerza akcję wycofywania produktów
Firma Ferrero podjęła dobrowolną decyzję o wycofaniu z rynku kolejnych produktów marki Kinder ze względu na potencjalne powiązanie z ogniskiem zatruć pokarmowych wywołanych Salmonella Typhimurium. Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany ...
2022-04-11 Food & drinks
firmy:
Ferrero
marki:
Kinder
Albert Heijn wprowadza produkty bez opakowań
Holenderska sieć sklepów Albert Heijn wprowadziła do swojej oferty już 68 produktów spożywczych sprzedawanych w dozownikach. Artykuły te można zapakować w przyniesione ze sobą słoiki, torebki czy puszki - podaje portal ...
2022-04-11 Soft drinks
firmy:
Albert Heijn
[1]
247
|
248
|
249
|
250
|
251
|
252
|
253
|
254
|
255
|
256
|
257
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA