KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53158
Nowa loteria konsumencka mleka Łaciate
Loteria konsumencka mleka Łaciate pt. "Leć z Łaciatym po nagrody do domu", której organizatorem jest SM Mlekpol, to kontynuacja kampanii świętującej 25-lecie marki. Jubileusz ten stał się okazją do podkreślenia ...
2020-10-05 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
Leo Burnett
,
WaveMaker
marki:
Łaciate
Nowa loteria konsumencka mleka Łaciate
×
Dr. Oetker w polskiej edycji MasterChef
Produkty Dr. Oetkera pojawią się IX edycji polskiego "MasterChefa". W pięciu odcinkach programu, uczestnicy będą mogli wzbogacić swoje wypieki i desery o smaki i aromaty produktów Dr. Oetkera. 27 września ...
2020-10-05 Food & drinks
firmy:
Dr.Oetker
marki:
Dr.Oetker
Sieć Dino powiększyła się do 1371 sklepów
Dino Polska otworzyło od początku roku 153 nowe sklepy wobec 138 rok wcześniej. W samym trzecim kwartale otwartych zostało 69 placówek. Jak informuje spółka, na koniec września 2020 roku sieć ...
2020-10-05 Soft drinks
firmy:
Dino
GIS ostrzega przed przetworami z buraków
W związku ze skargą konsumenta Państwowa Inspekcja Sanitarna pobrała do analizy próbki Buraczków Lewiatan. Na podstawie oceny laboratoryjnej w produkcie stwierdzono: w 3 z 4 pobranych próbek obecność pleśni, w 2 ...
2020-10-05 Soft drinks
firmy:
Frutico
,
Lewiatan
GIS ostrzega przed przetworami z buraków
×
Restauracje będą czynne do 22?
Rząd planuje zamknąć wszystkie restauracje w Polsce po godzinie 22. Miałoby to zamknąć furtkę, którą wykorzystuje wielu właścicieli lokali - podaje RMF FM. Formalnie bowiem zakazana jest działalność klubów tanecznych ...
2020-10-05 Soft drinks
Kampania marki Jameson z barberami
We wrześniu rozpoczęła się kampania "Tyle różnic, jedna whiskey" marki Jameson. W jej pierwszej fazie główną rolę odgrywają barberzy oraz ambasador marki - Piotr "Kędzior" Kędzierski. Jak podkreśla marka, jedną ...
2020-10-05 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
,
MSL Group
,
MullenLowe
marki:
Jameson
Kampania marki Jameson z barberami
×
Starcom zbadał „Covidowe umiejętności” Polaków
Agencja mediowa Starcom przeprowadziła kolejne z cyklu badanie HX Study. Najnowsza edycja poświęcona jest obszarom, które uległy zmianie w życiu Polaków w wyniku ograniczeń, jakie nastąpiły w związku z pandemią Covid-19 ...
2020-10-02 Soft drinks
firmy:
Starcom
Ford Mustang z 1968 w loterii Tiger
We wrześniu marka napojów Tiger wystartowała z drugą odsłoną aktywacji NFS HEAT. W loterii codziennie wygrać można nagrody pieniężne, a w finale kultowego Forda Mustang z 1968 roku. Po sukcesie ...
2020-10-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Smolar
,
Starcom
marki:
Tiger
Ford Mustang z 1968 w loterii Tiger
×
Kamis z własną serią podcastów
Marka Kamis (McCormick) przygotowała serię lifestyle'owych audycji pod nazwą "Podcast dobrze przyprawiony". Seria jest efektem współpracy marki Kamis z agencją LiquidThread oraz domem mediowym Starcom. W ten sposób marka kulinarna jako ...
2020-10-02 Food & drinks
firmy:
McCormick
marki:
Kamis
Kolejna odsłona kampanii Nałęczowianki
Nałęczowianka wystartowała z nową odsłoną idei "Miej w sobie pragnienie". Kampania nie tylko kontynuuje pozycjonowanie wprowadzone w zeszłym roku, ale również podkreśla walory produktu - kompozycję minerałów z samego serca Nałęczowa ...
2020-10-02 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Kolejna odsłona kampanii Nałęczowianki
×
Wojtek Sokół w kampanii marki Wyborowa
Ruszyła kampania wizerunkowa marki Wyborowa (Pernod Ricard). W nowej odsłonie pod hasłem "Włącz tryb spotkań", marka zachęca ludzi do wspólnego spędzania czasu. Założeniem komunikacji jest podkreślenie jak ważne są wspólne ...
2020-10-02 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
,
VMLY&R
marki:
Wyborowa
Gwarancja zadowolenia z nowości od Bonduelle
Nowy roślinny produkt marki Bonduelle - Kaszetka: mix warzyw i kasz - jest promowany promocją konsumencką pod nazwą "Do syta bez ryzyka - satysfakcja gwarantowana". W jej ramach klienci, którzy ...
2020-10-02 Food & drinks
firmy:
Bonduelle
marki:
Bonduelle
Ceny w sklepach coraz bardziej wyrównane
W ciągu ostatniego roku sklepy niezależne poprawiły swoją konkurencyjność cenową względem dyskontów i supermarketów. Jednak ograniczenia wywołane przez COVID-19 sprawiły, że znowu wielu producentów zaczęło proponować gorsze warunki handlowi niezależnemu i ...
2020-10-02 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Rusza kampania promująca warzywa produkowane w Polsce
Grupy producentów polskich warzyw łączą siły i rozpoczynają ogólnopolską kampanię promującą spożycie lokalnych warzyw, uprawianych w Polsce. Kluczowym celem kampanii "Moc Polskich Warzyw" jest edukacja konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw ...
2020-10-02 Soft drinks
Karol Paciorek ambasadorem marki Glenmorangie
Karol Paciorek od 2018 r. prowadzi w serwisie Youtube autorski program Imponderabilia, w którym przeprowadza wywiady z ekspertami, celebrytami i influencerami. Jak sam o sobie mówi: "Prowadzę długie i szczere rozmowy ...
2020-10-02 Food & drinks
firmy:
Moet Hennessy
,
Fantasyexpo
,
Havas Media
marki:
Glenmorangie
Czekolady Premium „Ziarna Świata” z Wawelu
Wawel wprowadza do portfolio nową linię gorzkich Czekolad Premium "Ziarna Świata", które powstają z jedynie trzech składników. W linii znajdziemy 4 egzotyczne warianty z ziaren kakaowca pochodzących z regionalnych plantacji w ...
2020-10-01 Food & drinks
firmy:
Wawel
marki:
Wawel
Czekolady Premium „Ziarna Świata” z Wawelu
×
Mlekovita zainwestowała w Pilicy
Mlekovita rozpoczyna kolejne inwestycje w zakładach produkcyjnych należących do Grupy. W oddziale w Pilicy firma uruchomiła produkcję batoników twarogowych pod markami MiaMu i Tereska. W ramach zrealizowanego projektu przeprowadzono ...
2020-10-01 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
MiaMu
Żywiec Zdrój ma nowe opakowanie z rPET
Żywiec Zdrój wprowadził na rynek kolejny produkt w butelce wykonanej w 100% z plastiku z recyklingu. W ofercie firmy pojawiła się woda niegazowana w nowym, poręcznym formacie 1l, której butelka została ...
2020-10-01 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
Żywiec Zdrój ma nowe opakowanie z rPET
×
Roślinne kabanosy Tarczyński
Producent wędlin wprowadził do oferty nową linię kabanosów Rośl-Inne. Są one adresowane do osób, które szukają odmiany w codziennej diecie, ale trudno im zrezygnować z charakterystycznego mięsnego smaku. - Świat ...
2020-10-01 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Roślinne kabanosy Tarczyński
×
„Polskie Smaki” marki Proste Historie
Na rynku debiutują 3 nowe produkty marki Proste Historie firmy Iglotex, bazujące na ziemniakach. TŁUCZONE PYRY na maśle Prosta receptura oparta jest na polskich ziemniakach, polskim maśle i gałce muszkatołowej ...
2020-10-01 Food & drinks
firmy:
Iglotex
marki:
Proste Historie
„Polskie Smaki” marki Proste Historie
×
[1]
435
|
436
|
437
|
438
|
439
|
440
|
441
|
442
|
443
|
444
|
445
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Lagardère Travel Retail wprowadza markę własną
Soft drinks
Browar Amber świętuje 30-lecie specjalnym piwem
Food & drinks
Wyrok TSUE daje nadzieje branży mięsnej
Food & drinks
Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
Soft drinks
Netto Polska ze zmianami w zespole zarządzającym
Soft drinks
Piwa Kalnapilis z tuszem THERMO na puszkach
Soft drinks
Rusza szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
Soft drinks
Hiszpanie testują nowy bioplastik
Soft drinks
Lidl Polska z nagrodą Good Egg Award 2024
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA