KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Carat
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 73
Pudliszki promują Ketchup Zero
Wystartowała kampania promująca Ketchup Zero – łagodny ketchup zawierający jedynie naturalnie występujące w pomidorach cukry. Kampania obejmuje emisje spotów wideo (15 sekund i 6 sekund), opartych na krótkich, specjalnie stworzonych do ...
2024-09-25 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
180heartbeats + Jung v. Matt
,
Carat
,
Film Produkcja
,
Locomotive
marki:
Pudliszki
Carat wygrywa przetarg mediowy Dr Gerard
Agencja mediowa Carat (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę marki Dr. Gerard na polskim rynku. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za budowanie angażującej marki parasolowej Dr Gerard. Pierwsza umowa została zawarta do ...
2024-09-17 Food & drinks
firmy:
Adam Foods
,
Carat
marki:
Dr Gerard
Smaczne i kropka. Rusza kampania Pudliszek
Rozpoczęła się nowa kampania promocyjna marki Pudliszki prowadzona pod hasłem „Pudliszki. Smaczne i kropka”. Kampania ma pokazywać, co naprawdę liczy się w codziennym gotowaniu i odczarowywać współczesne, stereotypowe myślenie o jedzeniu ...
2023-10-11 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
180heartbeats + Jung v. Matt
,
Carat
,
Film Produkcja
,
One Eleven
marki:
Pudliszki
Smaczne i kropka. Rusza kampania Pudliszek
×
Kampania Peppermint dla marki Heinz
Agencja Peppermint przygotowała kampanię "Heinz love food" promującą zimne sosy marki Heinz. Na potrzeby kampanii powstał key visual oraz dedykowany landing page. Częścią działań jest także konkurs konsumencki w którym ...
2022-05-26 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
Carat
,
Peppermint
marki:
Heinz
Kampania Peppermint dla marki Heinz
×
„Promocje od pierwszej sztuki” w kampanii Aldi
Dewizą najnowszej kampanii reklamowej ALDI jest możliwie najniższa cena promocyjna już przy zakupie pierwszej sztuki dowolnego produktu z grupy artykułów spożywczych. Dyskonter postawił na czytelność i prostotę, gwarantując przy tym atrakcyjne ...
2022-05-11 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Carat
,
iProspect
,
Opus B
Aldi partnerem nowego programu kulinarnego
Pascal Brodnicki powraca po 7 latach do telewizji, żeby pomóc dzieciom w podziękowaniu ich idolom - trenerom sportowym, strażakom, opiekunom, dawcom szpiku. W ramach wdzięczności, wspólnie przygotują dla nich wielką niespodziankę ...
2022-04-12 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Carat
,
iProspect
Świąteczna odsłona kampanii sieci sklepów Aldi
W te święta ALDI ma to COŚ - świątecznego i magicznego dla swoich klientów - pod takim hasłem wystartowała kolejna odsłona kampanii Aldi, budująca wizerunek sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze ...
2021-11-30 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Carat
,
iProspect
,
Opus B
Pierwsza w historii ALDI reklama telewizyjna
Pod hasłem "ALDI ma to COŚ" wystartowała najnowsza kampania sieci Aldi. Jej celem jest umocnienie wizerunku sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w super cenie, coś ...
2021-11-08 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Carat
,
iProspect
,
Opus B
Pierwsza w historii ALDI reklama telewizyjna
×
poprzedni
następny
Pudliszki z ogólnopolską kampanią ketchupu
Marka ketchupu Pudliszki (Kraft Heinz) rozpoczęła nową kampanię reklamową. Kampania obejmuje emisję spotów w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i w kanałach tematycznych, a także działania w internecie. Bohaterem reklamy jest "Przyjemność" ...
2021-10-20 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
BBDO
,
Carat
,
Papaya Films
marki:
Pudliszki
Pudliszki z ogólnopolską kampanią ketchupu
×
Mrozu ambasadorem marki Jim Beam
Łukasz Mróz, znany jako Mrozu, został polskim ambasadorem Jim Beam, w ramach największej w historii kampanii wizerunkowej tej marki, prowadzonej pod hasłem Jim Beam Always Welcome. Polska odsłona kampanii prowadzona ...
2021-07-22 Food & drinks
firmy:
Stock Polska
,
Carat
,
Practum Consulting
,
Red8 Advertising
marki:
Jim Beam
Pudliszki z agencją Ancymony
Agencja Ancymony wygrała przetarg na stałą obsługę Pudliszek w zakresie social media. Agencja opracowała strategię komunikacji na Facebooku, która będzie osadzona w świecie marki, bliżej konsumenta i okraszona szczyptą humoru ...
2021-05-07 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
Ancymony
,
Carat
marki:
Pudliszki
Aldi startuje z pierwszą loterią dla klientów
Pod hasłem "1001 powodów, by wygrać" rusza pierwsza w historii Aldi w Polsce loteria konsumencka. Wśród nagród znajdują się między innymi campervan Ford Nugget i roczne pensje w wysokości 60 tys ...
2021-04-30 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Carat
,
iProspect
,
Smolar
Aldi startuje z pierwszą loterią dla klientów
×
Heinz wybrał agencję do obsługi w social media
Heinz Polska rozpoczął współpracę z agencją Ancymony. Agencja wygrała przetarg na stałą obsługę w social media. Agencja jest odpowiedzialna za obsługę, przygotowanie treści i moderację profilu marki na Facebooku. Za ...
2021-04-09 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
Ancymony
,
Carat
marki:
Heinz
Mateusz Gessler promuje Lurpak
Marka Lurpak wystartowała z najnowszą kampanią. Wiosenna aktywacja promowana jest wielokanałowo, a do współpracy zaproszono wybitną osobowość kulinarną w postaci Mateusza Gesslera oraz Instagramowych mikroinfluencerów. Najnowsza kampania prowadzona jest pod ...
2021-03-25 Soft drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
Isobar
marki:
Lurpak
Mateusz Gessler promuje Lurpak
×
Influencerki w wielkanocnej kampanii Aldi
Święta z jajem - pod takim hasłem rusza wielkanocna akcja Aldi będąca częścią kampanii 1001 powodów, by wpaść do Aldi, w którą oprócz Klubu Komediowego zaangażowane zostały także znane influencerki ...
2021-03-18 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
ANDO
,
Carat
,
iProspect
,
Scholz & Friends
,
The Digitals
Kampania Aldi „Mamy święta i mamy siebie”
Sieć sklepów Aldi startuje ze swoją pierwszą w Polsce kampanią świąteczną skierowaną do rodzin. Jej motywem przewodnim są zabawne opowieści mam o przedświątecznych perypetiach i niespodziewanych sytuacjach, w których rozwiązaniu pomaga ...
2020-11-16 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Carat
,
iProspect
,
Scholz & Friends
,
The Digitals
Kampania Aldi „Mamy święta i mamy siebie”
×
Lurpak zachęca do gotowania
Aktywności promocyjne marki Lurpak mają za zadanie zachęcić konsumentów do eksperymentowania w kuchni oraz zabawy smakami. Działania mediowe obejmują telewizję, internet oraz reklamę kinową. Kampania wizerunkowa marki Lurpak prowadzona jest ...
2020-03-13 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
Dentsu Aegis
,
Isobar
marki:
Lurpak
Carat Polska dla Aldi
W styczniu 2020 r. dom mediowy Carat Polska rozpoczyna współpracę z międzynarodową siecią dyskontów spożywczo-przemysłowych Aldi. Umowa obejmuje wsparcie strategiczne biznesu klienta, w tym planowanie i zakup mediów offline. Współpraca ...
2020-01-09 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Carat
Kampania z loterią dla Arla Apetina
Agencje należące do grupy Dentsu Aegis Network (Carat, dentsu X oraz Isobar Poland) są odpowiedzialne za przeprowadzenie loterii dla marki Arla. Akcja odbywa się pod hasłem "Podkręć smak z Apetiną" ...
2019-04-04 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
Dentsu Aegis
,
Isobar
marki:
Arla
Milka ruszyła z loterią konsumencką
W ramach trwającej kampanii "Milka. Sercem z Naszymi" marka z portfolio Mondelez przygotowała ogólnopolską loterię skierowaną do konsumentów. Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić dowolny produkt marki Milka, a ...
2019-02-21 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
Carla Zuri
,
Event Factory
,
Hasselford
,
Mindshare
marki:
Milka
Milka ruszyła z loterią konsumencką
×
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [73]
działy
› innowacje i nowości [8]
› handel [8]
› badania [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mondelez Polska [25]
› Zott [19]
› Arla Foods [10]
› Aldi [8]
› Kraft Heinz [6]
› Adam Foods [1]
› Agora [1]
› Bacardi-Martini [1]
› Biedronka [1]
› Ferrero [1]
› Kellogg's [1]
› Stock Polska [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [30]
› mleko [26]
› owoce i warzywa [6]
› inne produkty [5]
› kawa i herbata [3]
› alkohol [2]
firmy marketingowe
› Big Picture [11]
› iProspect [11]
› Isobar [9]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [8]
› Event Factory [7]
› IQ Marketing [7]
› Liquid Thread [7]
› Amnet [6]
› VML [5]
› XConcept [5]
› Golden Submarine [4]
› Lubię To [4]
› Next [4]
› Opus B [4]
› Pahnke [4]
› Sarigato [4]
› Posterscope [3]
› 180heartbeats + Jung v. Matt [2]
› Ancymony [2]
› Dentsu Aegis [2]
› Film Produkcja [2]
› Hasselford [2]
› Hypermedia Isobar [2]
› Scholz & Friends [2]
› The Digitals [2]
› Ad Butik [1]
› Aegis Media [1]
› ANDO [1]
› BBDO [1]
› Brain [1]
› BrainBox [1]
› Carla Zuri [1]
› Communication Unlimited [1]
› Crispin Porter + Bogusky [1]
› Delikatessen [1]
› GetHero [1]
› Gong [1]
› Grey [1]
› Lemon Sky [1]
› Locomotive [1]
› Mindshare [1]
› M+K [1]
› Multi Communications [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› One Eleven [1]
› Papaya Films [1]
› Pellybay [1]
› Peppermint [1]
› Practum Consulting [1]
› Red8 Advertising [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
› SMG Next [1]
› Smolar [1]
› The Martin Agency [1]
› Washing Machine [1]
› W&K London [1]
marki
› Milka [13]
› Jogobella [6]
› Monte [6]
› Arla Apetina [5]
› Pudliszki [4]
› Jacobs [3]
› Lurpak [3]
› Prince Polo [3]
› Belriso [2]
› Heinz [2]
› Oreo [2]
› Zottarella [2]
› Alpen Gold [1]
› Arla [1]
› belVita [1]
› Berliso [1]
› Castello [1]
› Dr Gerard [1]
› Halls [1]
› Jim Beam [1]
› Lubisie [1]
› Martini [1]
› Pringles [1]
› Zott [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA