KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Opus B
Lunapark
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Odświeżony wizerunek Jurajskiej w kampanii TV
Hortex wraz z Opus B przygotował kampanię rebrandingową promującą całą linię wód mineralnych gazowanych i niegazowanych Jurajska. Ambasadorem marki została Agnieszka Radwańska. Jurajska to naturalna woda mineralna wydobywana z pokładów ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
Bomaye
,
Lunapark
,
Opus B
marki:
Jurajska
Mateusz Gessler w nowej odsłonie kampanii Hortex
Rozpoczęła się trzecia odsłona kampanii Hortex, promująca najnowszy produkt - Danie Chińskie. Tym razem ambasador marki - Mateusz Gessler - promuje nowość i koncentruje się na wygodzie, szybkości przygotowania oraz smaku ...
2020-02-07 Food & drinks
firmy:
Hortex
,
Lunapark
,
Opus B
,
Papaya Films
marki:
Hortex
Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki Hortex
Wystartowała druga odsłona kampanii Hortex, promująca najnowsze warianty smakowe Warzyw na patelnię. Hortex kontynuuje rozpoczętą we wrześniu kampanię. Idea komunikacji bazuje na docenieniu 14 milionów szefów domowych kuchni, którzy codziennie ...
2019-10-15 Food & drinks
firmy:
Hortex
,
F11
,
Lunapark
,
MediaCom
,
Opus B
,
Papaya Films
,
Pure Play
marki:
Hortex
Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki Hortex
×
Matka Natura w kolejnym spocie Horteksu
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii Hortex, promująca soki pomarańczowe w nowych opakowaniach. Za kreację kolejny rok z rzędu odpowiada Opus B. - Koncept kreatywny opiera się na bliskiej, emocjonalnej i ...
2017-11-13 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Lunapark
,
OMD Media Direction
,
Opus B
,
Papaya Films
marki:
Hortex
Druga odsłona kampanii Hortex
Wystartowała kolejna odsłona kampanii Hortex, opracowana i zrealizowana przez Opus B. Spot, który otwiera kolejne pytanie o postać Matki Natury, promuje mrożonki. W komunikacji marki wykorzystano koncept Matki Natury, która ...
2013-11-13 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Lunapark
,
MEC
,
Mojo
,
Opus B
marki:
Hortex
Druga odsłona kampanii Hortex
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Hortex [5]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [3]
› napoje bezalkoholowe [2]
› inne produkty [2]
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› Lunapark [5]
› Papaya Films [3]
› Asap&Asap [1]
› Bomaye [1]
› F11 [1]
› MEC [1]
› MediaCom [1]
› Mojo [1]
› OMD Media Direction [1]
› Pure Play [1]
marki
› Hortex [4]
› Jurajska [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA