KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Starcom
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 76
Ruszyła loteria marki Królewskie
Ruszyła kolejna odsłona loterii promocyjnej piwa Królewskie, która związana jest z klubem Legia Warszawa. Do wygrania jest piwo lub koszulki w barwach Legii z nazwą własnej dzielnicy lub miejscowości. Promocję wspiera ...
2019-07-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
marki:
Królewskie
Rusza loteria marki Tatra
Marka Tatra (Grupa Żywiec) wystartowała z loterią promocyjną pod hasłem "Tatra co sekundę, 4pak co minutę". Akcję wspiera od 1 lutego kampania TV z nowym spotem reklamowym oraz działania w internecie ...
2019-02-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Global
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Hope
,
MH Art
,
Starcom
marki:
Tatra
Tymbark Vitamini – dla zdrowej cery
Tymbark zachęca do tego, by znaleźć swój sposób na dbanie o skórę. W najnowszym spocie przedstawia naturalne źródło beta-karotenu z marchewki, dla pięknej i zdrowej cery - Tymbark Vitamini ...
2019-02-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Bardzo
,
Grey
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark Vitamini – dla zdrowej cery
×
Krakus szykuje się na Święta
Marka Krakus (Grupa Maspex) przygotowała nowy bożonarodzeniowy spot, który przedstawia najlepsze produkty przygotowujące się na rodzinne świętowanie. - W ofercie marki Krakus znajdziemy wigilijne klasyki i produkty, które sprawdzą się ...
2018-12-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Change Serviceplan
,
Starcom
marki:
Krakus
Krakus szykuje się na Święta
×
poprzedni
następny
Lubella promuje makaron Jajeczny 5 jaj
Marka Lubella zapytała Polki, jaki jest ich ulubiony makaron do rosołu. To opinie konsumentek tworzą filar najnowszej kampanii telewizyjnej marki. Odpowiedni kolor, delikatność, domowy smak - właśnie te cechy wyróżniają idealny ...
2018-10-11 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
GPD
,
Starcom
marki:
Lubella
Lubella promuje makaron Jajeczny 5 jaj
×
Makarony Lubella – najlepsze ze zboża
Trwa kolejna odsłona telewizyjnej kampanii prezentującej "Najlepsze ze zboża", poświęcona makaronom klasycznym. - To kontynuacja tegorocznej komunikacji skupionej wokół wartości i jakości marki Lubella. Dbałość o każde ziarno, kontrola na ...
2018-10-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
GPD
,
Starcom
marki:
Lubella
Żywiec promuje piwo 0,0%
Pod hasłem "Zero alkoholu, smak Ż" ruszyła nowa odsłona kampanii, w której marka Żywiec promuje nowe piwo 0,0%. Komunikację rozpoczął spot telewizyjny emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych i ...
2018-09-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Kampania piwa EB z udziałem raperów
EB startuje z nowymi spotami telewizyjnymi wpisującymi się w platformę TYMCZASEM, w ramach której marka udowadnia, że etap poszukiwania i poznawania siebie ma fundamentalne znaczenie w życiu człowieka. Kampania telewizyjna składa ...
2018-07-23 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Hope
,
Live
,
Starcom
,
VML
marki:
EB
Ciastka Hit w nowej odsłonie
9 lipca rozpoczęła się kampania telewizyjna ciastek Hit (Bahlsen) prowadzona pod hasłem "Hitem jest Hit". Kampania jest częścią działań związanych z ponownym wprowadzeniem marki na rynek. Hit od lat buduje ...
2018-07-11 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
LVOV
,
SiebertHead
,
Starcom
,
VML
marki:
Hit
Raperzy w nowym projekcie marki EB
Sokół, Pezet, Żabson i Sitek - czterej raperzy, których artystyczne ścieżki do tej pory się nie przecięły, rozpoczęli właśnie muzyczną współpracę. Jej efektem będzie unikalne wydarzenie, sponsorowane przez markę EB z ...
2018-07-10 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Hope
,
Live
,
Starcom
,
VML
marki:
EB
Powrót „Legendy Północy” w kampanii Specjal
Piwo Specjal startuje z drugą odsłoną kampanii "Legenda Północy". Jedna z największych marek regionalnych Europy, która przez lata obecności na rynku stała się autentycznym symbolem polskiej Północy, sięga po lokalne legendy ...
2018-07-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Roots
,
Starcom
marki:
Specjal
Powrót „Legendy Północy” w kampanii Specjal
×
Żywiec rusza ze spotem Męskiego Grania 2018
Marka Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, startuje z kampanią telewizyjną wydarzenia. Od wczoraj w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowany jest spot reklamowy. Kampania wspierana jest również działaniami w ...
2018-07-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Live
,
Opus Film
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
Regionalna marka Leżajsk (Grupa Żywiec) przygotowała pierwszą na rynku piwa aktywację z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości. Limitowana edycja piwa Leżajsk Pełne trafiła do sprzedaży w kwietniu, a jej rozwinięciem są historie ukryte ...
2018-06-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
×
Sosy Łowicz – w smaku polskie
Choć inspirowane smakami z całego świata, sosy Łowicz są przygotowywane tak, jak lubią Polacy. Dlatego tak wyjątkowo nam smakują - tłumaczy najnowsza kampania marki. - Inspirowane odległymi kuchniami, takimi jak ...
2018-06-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Starcom
marki:
Łowicz
Sosy Łowicz – w smaku polskie
×
Grupa Żywiec promuje nowy smak z dzikiego sadu
Producent piwa rozpoczął nową kampanię marki Dziki Sad o smaku czereśniowym. Bohaterami spotu emitowanego od początku czerwca w telewizji, jest rodzina sadowników oraz jeże. Jest to kontynuacja komunikacji marki z ...
2018-06-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Golden Submarine
,
Roots
,
Starcom
marki:
Dziki Sad
Polacy nie potrafią wskazać marek związanych z Mundialem
Ponad 60% respondentów nie potrafiło wskazać żadnej marki związanej z mistrzostwami świata w Rosji ani z polską reprezentacją w piłce nożnej - pokazało badanie firmy Starcom. W odpowiedzi na pytanie ...
2018-05-23 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Coca-Cola
,
PepsiCo
,
Ustronianka
,
Starcom
marki:
Ustronianka
,
Pepsi
,
Coca-Cola
Tymbark rusza z kampanią wprowadzającą H2Owoc
Tymbark wprowadził do oferty napój H2Owoc, czyli połączenie wody i naturalnego soku owocowego. Produkt promowany jest m.in. w telewizji. W spocie reklamowym producent podkreśla, że nowość nie zawiera cukru, słodzików ...
2018-05-18 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark rusza z kampanią wprowadzającą H2Owoc
×
poprzedni
następny
Kubuś promuje musy owocowe dla dzieci
Marka Kubuś (Grupa Maspex) rozpoczęła kampanię promującą owocowy mus dla dzieci. Akcja prowadzona pod hasłem "Dobry skład to podstawa!" podkreśla siłę dobrego składu produktu. - Kubuś Mus to pożywna ...
2018-05-16 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Kubuś
Kubuś promuje musy owocowe dla dzieci
×
Kolejna odsłona kampanii Lubelli
Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii reklamowej "Z Tobą o każdej porze" makaronu Lubella 5 Jaj (Grupa Maspex). Kolejna kampania Lubelli podkreśla, że marka oferuje to, co najlepsze ze zboża. Nowy ...
2018-05-16 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
GPD
,
Starcom
Kolejna odsłona kampanii Lubelli
×
Kubuś promuje nowy produkt - Kubuś Play! Woda&Owoce
Nowy spot kampanii "Dziecięce Standardy", poświęcony nowości Kubusia - Play! Woda&Owoce, przypomina, że to nie wszystko jedno, co piją najmłodsi. Nowość Kubusia to połączenie wody i owoców, bez dodatku cukru ...
2018-05-16 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Kubuś
Kubuś promuje nowy produkt - Kubuś Play! Woda&Owoce
×
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [76]
działy
› innowacje i nowości [9]
› badania [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [38]
› Grupa Maspex [19]
› Bakalland [5]
› Lubella [5]
› Heineken [4]
› Tymbark [4]
› Lisner [2]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [2]
› McCormick [2]
› PepsiCo [2]
› ZT Kruszwica [2]
› Biedronka [1]
› Coca-Cola [1]
› Kraft Heinz [1]
› Storck [1]
› Ustronianka [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [41]
› słodycze i przekąski [12]
› inne produkty [12]
› owoce i warzywa [10]
› napoje bezalkoholowe [9]
› mięso i ryby [2]
firmy marketingowe
› Roots [25]
› 2012 [11]
› VML [11]
› G3 [10]
› Golden Submarine [9]
› GPD [7]
› Hope [7]
› Just [7]
› The Digitals [7]
› Twin [6]
› K2 [5]
› LVOV [5]
› Opus Film [5]
› Wilk Studio [5]
› Bardzo [4]
› Global [4]
› Liquid Thread [4]
› Live [4]
› Papaya Films [4]
› BrainBox [3]
› Brasil [3]
› Heart & Brain [3]
› MH Art [3]
› Televisor [3]
› 38 PR & Content Communication [2]
› BNA [2]
› Change Serviceplan [2]
› Film Produkcja [2]
› Good Looking Studio [2]
› Grey [2]
› Havas [2]
› MullenLowe [2]
› Publicis [2]
› PZL [2]
› 24/7Communication [1]
› Albedo Marketing [1]
› Brave [1]
› Focus Media Group [1]
› GPD Film Studio [1]
› Heads Advertising [1]
› Hypercrew [1]
› Insignia [1]
› JBcomm [1]
› Kolterman Media Communications [1]
› Mindshare [1]
› Opus B [1]
› Pahnke [1]
› Platige Image [1]
› Point of View [1]
› PR Room [1]
› Scholz & Friends [1]
› SiebertHead [1]
marki
› Warka [8]
› Żywiec [7]
› Heineken [5]
› Królewskie [5]
› Tymbark [5]
› Lubella [4]
› Specjal [4]
› EB [3]
› Tatra [3]
› Delecta [2]
› Desperados [2]
› Kubuś [2]
› Leżajsk [2]
› Lisner [2]
› Łowicz [2]
› Olej Kujawski [2]
› Ba! [1]
› Bakalland [1]
› Coca-Cola [1]
› Crunchips [1]
› DrWitt [1]
› Dziki Sad [1]
› Galeo [1]
› Hit [1]
› Kamis [1]
› Kotlin [1]
› Krakus [1]
› Lay's [1]
› Merci [1]
› Pepsi [1]
› Pudliszki [1]
› Strongbow [1]
› Tiger [1]
› Ustronianka [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA