KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Universal McCann
Liczba wyszukanych artykułów: 69
Kuba Wojewódzki promuje Oranżadę Hellena
Ruszyła kampania reklamowa Oranżady Hellena (Colian). To największa akcja komunikacyjna w historii marki. Głównym bohaterem spotów jest Kuba Wojewódzki. Kampania realizowana jest na antenach największych stacji telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP1 ...
2016-05-16 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Brandman
,
Kolterman Media Communications
,
M5
,
Universal McCann
marki:
Hellena
Kuba Wojewódzki promuje Oranżadę Hellena
×
Kampania Musztard i Ketchupów Kieleckich
Z początkiem maja WSP Społem Kielce rozpoczęła kampanię promocyjno-informacyjną, zachęcającą do zakupu Ketchupów i Musztard Kieleckich. Akcja ma także zwrócić uwagę na nowe, plastikowe opakowania produktów. W ramach kampanii "Duet ...
2016-05-05 Food & drinks
firmy:
WSP Społem Kielce
,
Best Brands PR
,
BlogValue
,
Optima Marketing Group
,
Papaya Films
,
Universal McCann
marki:
Kielecki
Bakuś z loterią i kampanią wizerunkową
W ramach wiosennej komunikacji marka Bakuś (Bakoma) prowadzi dwa rodzaje działań w mediach. Jednym z nich jest nowa kampania wizerunkowa przypominająca rodzicom o milionach powodów do dumy ze swoich dzieci. Drugi ...
2016-04-22 Food & drinks
firmy:
Bakoma
,
Kalicińscy.com
,
Kolman Advertising
,
Universal McCann
marki:
Bakuś
Kłosiaki w kampanii jogurtów Bakoma
Rozpoczęła się wiosenna kampania marki Bakoma promująca jogurty 7 zbóż. Działania realizowane są w telewizji oraz kinach. Animowane Kłosiaki tym razem wcielają się w role gwiazd rocka. Media do kampanii ...
2016-04-04 Food & drinks
firmy:
Bakoma
,
Universal McCann
marki:
Bakoma
Wielkanocna kampania Majonezu Kieleckiego
Ruszyła druga odsłona kampanii wizerunkowo-sprzedażowej Majonezu Kieleckiego. Spot emitowany jest w stacjach ogólnopolskich, tematycznych, a także w internecie. Podobnie jak w okresie bożonarodzeniowym, tak i przed Wielkanocą producent wprowadził ofertę ...
2016-03-10 Food & drinks
firmy:
WSP Społem Kielce
,
Optima Marketing Group
,
Universal McCann
marki:
Majonez Kielecki
Wędliny Balcerzak i Spółka w kampanii reklamowej
Firma Balcerzak i Spółka rozpoczęła wiosenną odsłonę kampanii reklamowej promującej wędliny długodojrzewające i podsuszane marki Balcerzak i Spółka. Celem kampanii, która ruszyła 1 marca jest zaprezentowanie konsumentom walorów marki ...
2016-03-07 Food & drinks
firmy:
Balcerzak i Spółka
,
heristo AG
,
Universal McCann
marki:
Balcerzak
Olej Polski w wiosennej kampanii
Rozpoczęły się wiosenne działania wizerunkowe marki Olej Polski. Kampania telewizyjna jest kontynuacją rozpoczętej jesienią ub.r. kampanii reklamowej, którą teraz wsparły także działania w prasie. Kampania wizerunkowa marki realizowana jest na ...
2016-03-03 Food & drinks
firmy:
Komagra
,
Kalicińscy.com
,
Universal McCann
marki:
Olej Polski
Olej Polski w wiosennej kampanii
×
Grześki promują się przez nową loterię
We wtorek 1 marca startuje kolejna loteria promocyjna marki Grześki, której towarzyszyć będzie intensywna kampania reklamowa. Grześki startują z kolejną odsłoną aktywności opartych na haśle "Dziecku odmówisz?". 1 marca rusza ...
2016-02-29 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Just
,
Universal McCann
marki:
Grześki
Grześki promują się przez nową loterię
×
poprzedni
następny
Producenci cukru walczą ze stereotypami
W połowie lutego wystartowała akcja edukacyjna o zaczepnej nazwie "Chłopiec do bicia". Jej celem jest pokazanie nieprawdziwych zarzutów, które kierowane są pod adresem cukru. Od kilku dni w internecie oraz ...
2016-02-16 Soft drinks
firmy:
Związek Producentów Cukru
,
Kropka Bordo
,
Universal McCann
Producenci cukru walczą ze stereotypami
×
Polacy od kuchni w kampanii Oleju Polskiego
Ruszyła jesienna kampania wizerunkowa marki Olej Polski. Korzystając z kulinarnego słownictwa, marka z humorem opisuje nasze cechy narodowe. - Poprzez smakowite ujęcia, reklama pokazuje to, co w produkcie najważniejsze: tworzone ...
2015-11-24 Soft drinks
firmy:
Komagra
,
Kalicińscy.com
,
Universal McCann
marki:
Olej Polski
Kampania wizerunkowa Mąki Szymanowskiej
Rozpoczęła siekampania wizerunkowa Mąki Szymanowskiej (Polskie Młyny). Jednym z jej etapów jest loteria organizowana przez markę, komunikowana w prasie kobiecej. W późniejszych etapach kampanii działania komunikacyjne obecne będą także w telewizji ...
2015-11-23 Food & drinks
firmy:
Polskie Młyny
,
Albedo Marketing
,
Film Produkcja
,
Universal McCann
marki:
Mąka Szymanowska
Kampania wizerunkowa Mąki Szymanowskiej
×
Goplana i Solidarność we wspólnej kampanii
Marki Goplana oraz Solidarność z portfolio Grupy Colian łączą siły. W telewizji wystartowała kampania spotowa, która ma za zadanie poinformować konsumentów o połączeniu polskich tradycji cukierniczych: czekolady Goplana i nadzień Solidarności ...
2015-10-09 Soft drinks
firmy:
Colian
,
PZL
,
Universal McCann
marki:
Solidarność
,
Goplana
Promocja wędlin dojrzewających Balcerzak i Spółka
Ruszyła nowa odsłona reklamowej kampanii wędlin długo dojrzewających Balcerzak i Spółka, prowadzona pod hasłem "Smak dojrzewa z czasem", Celem akcji jest zaprezentowanie szerokiego asortymentu wędlin długo dojrzewających producenta oraz podkreślenie ...
2015-10-06 Food & drinks
firmy:
Balcerzak i Spółka
,
Universal McCann
Rusza kampania marki Balcerzak i Spółka
Marka Balcerzak i Spółka, znana z produkcji wędlin długodojrzewających i podsuszanych, rozpoczęła działania komunikacyjne w telewizji i w internecie. Kampania reklamowa ma na celu zaprezentowanie konsumentom walorów marki oraz jej ...
2015-10-02 Food & drinks
firmy:
Balcerzak i Spółka
,
Universal McCann
marki:
Balcerzak
Nowa odsłona kampanii marki Grześki
28 sierpnia marka Grześki wystartowała z kolejną odsłoną aktywności marketingowych, opartych na haśle Dziecku odmówisz?. Działania potrwają do końca roku i obejmą telewizję, Internet, emisje spotów w sieci kin Multikino oraz ...
2015-08-31 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Just
,
Opus Film
,
Universal McCann
marki:
Grześki
Nowa odsłona kampanii marki Grześki
×
poprzedni
następny
Ruszył letni konkurs jogurtów Bakoma Twist
Ruszył facebookowy konkurs marki Bakoma i Radio Eska pod nazwą Twist&Fly. W ramach konkursu każdy uczestnik może zaprosić do zabawy swoich znajomych i wygrać jedną z dwuosobowych wycieczek do Grecji, Bułgarii ...
2015-07-28 Soft drinks
firmy:
Bakoma
,
Mediabrands Studios
,
Universal McCann
marki:
Bakoma
Kabaret Ani Mru Mru w nowej odsłonie kampanii Helleny
Na początku maja ruszyła kolejna odsłona kampanii oranżady Hellena. Działania prowadzone są pod hasłem „Cudze chwalicie, swego nie znacie!”. Ponownie wzięli w nich udział członkowie kabaretu Ani Mru Mru. Kampania ...
2015-05-13 Soft drinks
firmy:
Colian
,
GonnaBe
,
Universal McCann
marki:
Hellena
Kabaret Ani Mru Mru w nowej odsłonie kampanii Helleny
×
Kabaret Ani Mru Mru w kampanii Oranżady Hellena
Ruszyła wiosenna kampania reklamowa Oranżady Hellena (Colian). Działania komunikacyjne wystartowały 1 maja i po raz kolejny wykorzystują spoty z udziałem kabaretu Ani Mru Mru. Kampania telewizyjna realizowana dla Helleny jest ...
2015-05-05 Soft drinks
firmy:
Colian
,
GonnaBe
,
Universal McCann
marki:
Hellena
Nowa strategia komunikacji marki Grześki
Marka Grześki wdraża nową strategię komunikacji. 1 maja startuje kampania reklamowa wykorzystująca hasło: „Dziecku odmówisz?” Marka chce budować wizerunek nowoczesnej, zapewniającej krótkie chwile codziennej przyjemności i beztroski. W tym celu ...
2015-04-30 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Just
,
Opus Film
,
Universal McCann
marki:
Grześki
Nowa strategia komunikacji marki Grześki
×
Piekielny Hotel i przyprawy Appetita
W wiosennych ramówkach czołowych stacji telewizyjnych marka Appetita zaznacza swoją obecność. Producent przypraw ulokował produkty w pierwszym sezonie programu Piekielny Hotel, którego premierowe odcinki emituje stacja TVN. Gospodyni programu – ...
2015-04-21 Food & drinks
firmy:
Colian
,
GonnaBe
,
Universal McCann
marki:
Appetita
[1]
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [69]
działy
› promocje i PR [67]
› innowacje i nowości [5]
› badania [2]
› handel [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Colian [32]
› Bakoma [22]
› WSP Społem Kielce [4]
› Balcerzak i Spółka [3]
› Frisco.pl [2]
› Komagra [2]
› Saturn [2]
› Froneri [1]
› heristo AG [1]
› Nestle [1]
› Polskie Młyny [1]
› Związek Producentów Cukru [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [24]
› mleko [22]
› napoje bezalkoholowe [10]
› inne produkty [9]
› mięso i ryby [3]
› owoce i warzywa [2]
firmy marketingowe
› Universal McCann [69]
› GonnaBe [7]
› Kolterman Media Communications [7]
› Gong [6]
› Mediabrands Studios [6]
› Upside [6]
› Just [5]
› Soho Square [5]
› 4Frame [4]
› Kalicińscy.com [4]
› Ogilvy & Mather [4]
› Optima Marketing Group [4]
› Best Brands PR [3]
› Opus B [3]
› Opus Film [3]
› RedWorks [3]
› Badi Badi [2]
› Brandman [2]
› Efektura [2]
› Film Produkcja [2]
› Golden Submarine [2]
› Heads Advertising [2]
› Kolman Advertising [2]
› Kropka Bordo [2]
› M5 [2]
› Men at Work [2]
› Papaya Films [2]
› XConcept [2]
› 3M Projekt [1]
› Albedo Marketing [1]
› Aldentro [1]
› Big Picture [1]
› BlogValue [1]
› Chimney [1]
› ClipShop [1]
› Exciter [1]
› Grupa Radiowa Time [1]
› Hand Made [1]
› Invitro [1]
› Kore [1]
› Live [1]
› Mediabrands Social [1]
› Orca Film [1]
› Polot [1]
› Przestrzeń [1]
› PZL [1]
› Shootme [1]
› Tango [1]
› Tyrka Studio [1]
› Villan Design [1]
› Walk [1]
› Xantus [1]
marki
› Bakoma [16]
› Grześki [9]
› Hellena [8]
› Familijne [6]
› Bakuś [4]
› Twist [3]
› Balcerzak [2]
› Goplana [2]
› Kielecki [2]
› Majonez Kielecki [2]
› Olej Polski [2]
› Appetita [1]
› BoboFrut [1]
› Jeżyki [1]
› Jutrzenka [1]
› Kaktus [1]
› Mąka Szymanowska [1]
› Musztarda Kielecka [1]
› Śliwka Nałęczowska [1]
› Solidarność [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA