KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
G3
Liczba wyszukanych artykułów: 31
Najnowsza kampania Desperadosa z udziałem Reto
Bohaterem tegorocznej kampanii marki piwa Desperados jest raper Reto. Działania wizerunkowe wspiera loteria „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”, będąca kontynuacją ubiegłorocznej platformy, która spotkała się z dużym zainteresowaniem konsumentów ...
2024-04-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Artegence
,
Dentsu Aegis
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
marki:
Desperados
Sportowcy nagradzają medalami kibiców w kampanii Warka
Przed nami lato pełne sportowych emocji. Z tej okazji Warka, znana ze wspierania zarówno polskich sportowców, jak i kibiców, postanowiła przygotować dla nich coś wyjątkowego. - W najnowszej loterii marki codziennie ...
2024-04-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Dentsu Aegis
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Sportowcy nagradzają medalami kibiców w kampanii Warka
×
Desperados startuje z orzeźwiającą kampanią
W ramach kampanii „Bierz, co chcesz” marka Desperados promuje piwo bezalkoholowe Desperados Lemon 0.0%. Dodatkowo wciąż trwa największa w historii loteria Desperadosa. W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, którzy wciąż poszukują nowych ...
2023-06-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Artegence
,
Boomerang
,
G3
,
Hope
,
Starcom
marki:
Desperados
Desperados startuje z orzeźwiającą kampanią
×
Startuje kampania Desperadosa z udziałem Tymka
Desperados wystartował z kampanią „Bierz, co chcesz”, której towarzyszy największa w historii marki loteria. Jej mechanizm jest unikalny – uczestnicy mogą wybierać nagrody, o które chcą zagrać. Działania promuje jeden z ...
2023-04-18 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Artegence
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
marki:
Desperados
Heineken Silver rozpoczyna letnią loterię
Marka Heineken, która w ubiegłym roku wprowadziła na rynek Heineken Silver - piwną innowację stworzoną z myślą o młodych dorosłych, startuje z kolejną aktywacją skierowaną głównie do Gen Z. Heineken ...
2023-04-04 Food & drinks
firmy:
Heineken
,
G3
,
Hope
,
Plej
,
Starcom
marki:
Heineken
Heineken Silver rozpoczyna letnią loterię
×
Loteria promocyjna na Planecie Warka
Wystartowała loteria promocyjna marki Warki, w której codziennie do wygrania są wyjątkowe wyjazdy do Kataru z pakietem atrakcji oraz miliony piw. W tym roku po raz pierwszy promocyjnych kodów można szukać ...
2022-04-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
G3
,
Hope
,
Starcom
marki:
Warka
Loteria promocyjna na Planecie Warka
×
Warka startuje z loterią gamingową
W pierwszej połowie roku marka piwa wkroczyła do świata gamingu, powołując platformę Warka Planet of Gamers oraz tworząc turniej Planet of Gamers Cup. Po udanych rozgrywkach, w których zmierzyło się ośmiu ...
2021-11-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Cream
,
G3
,
Hope
,
Starcom
marki:
Warka
Warka startuje z loterią gamingową
×
Startuje kolejna loteria marki Żywiec
Marka Żywiec powraca z popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10.000 zł oraz tysiące nagród. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia ...
2021-06-21 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Promocja „Desperados serwuje, Ty imprezujesz”
Ruszyła promocja pod hasłem "Desperados serwuje, Ty imprezujesz". Do wygrania są głośniki, projektory i grille elektryczne oraz roczne subskrypcje do Tidal Premium i zestawy piwa Desperados. Sprzedaż promocyjna trwa do 30 ...
2021-06-01 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Film Produkcja
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
LVOV
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Desperados
„Milion Grześków do wygrania” po raz trzeci
Milion wafli Grześki jest do wygrania w loterii konsumenckiej marki, która ruszyła 1 maja i potrawa do końca czerwca. Akcja oparta na mechanizmie instant win w ubiegłych latach cieszyła się ogromną ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
G3
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
„Milion Grześków do wygrania” po raz trzeci
×
Rusza kampania wspierająca loterię Tatry
1 marca rozpoczęła się kampania wspierająca tegoroczną loterię promocyjną marki Tatra (Grupa Żywiec). Nagrodami w loterii, która potrwa do końca sierpnia, są telewizory marki LG oraz miliony piw Tatra Jasne Pełne ...
2021-03-01 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Opus Film
,
Starcom
marki:
Tatra
Rusza kampania wspierająca loterię Tatry
×
Telewizory w loterii marki Tatra
1 lutego rusza tegoroczna edycja loterii promocyjnej marki Tatra (Grupa Żywiec). W tym roku po raz pierwszy w historii nagrodami w loterii będą telewizory LG z technologią 4K UHD, wielkości 55 ...
2021-02-01 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Starcom
marki:
Tatra
Loteria i kampania marki Specjal
Wystartowała Loteria marki Specjal (Grupa Żywiec), w której wygrywać można piwa lub nagrody pieniężne o wartości 1000 zł. Sprzedaż promocyjna piwa rozpoczęła się 1 lutego i potrwa do końca sierpnia, czyli ...
2021-02-01 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Specjal
Loteria i kampania marki Specjal
×
„2 Miliony Grześków do wygrania”
Aż 2 miliony wafelków Grześki można wygrać w loterii marki, która startuje 1 lutego. To już druga edycja akcji promocyjnej, opartej na mechanizmie instant win, która w ubiegłym roku cieszyła się ...
2020-02-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
G3
,
Initiative
,
Just
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
„2 Miliony Grześków do wygrania”
×
poprzedni
następny
Ruszyła loteria marki Królewskie
Ruszyła kolejna odsłona loterii promocyjnej piwa Królewskie, która związana jest z klubem Legia Warszawa. Do wygrania jest piwo lub koszulki w barwach Legii z nazwą własnej dzielnicy lub miejscowości. Promocję wspiera ...
2019-07-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
marki:
Królewskie
Ronaldinho w nowej kampanii Warki
Marka piwa Warka (Grupa Żywiec) nawiązała współpracę z jednym z najsłynniejszych piłkarzy - Ronaldinho. Jego wizerunek znalazł się na opakowaniach Warki oraz w materiałach promocyjnych. - Warka ma silne futbolowe ...
2019-04-02 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
G3
,
Global
,
Roots
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Warka
Ronaldinho w nowej kampanii Warki
×
poprzedni
następny
Rusza loteria marki Tatra
Marka Tatra (Grupa Żywiec) wystartowała z loterią promocyjną pod hasłem "Tatra co sekundę, 4pak co minutę". Akcję wspiera od 1 lutego kampania TV z nowym spotem reklamowym oraz działania w internecie ...
2019-02-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Global
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Hope
,
MH Art
,
Starcom
marki:
Tatra
Wraca największa akcja promocyjna Żywca
Po sukcesie zeszłorocznej loterii marka Żywiec startuje z kolejną edycją. Pula nagród gwarantowanych jest w tym roku jeszcze większa i wynosi 5,7 mln zł. Loteria "Ustaw sobie Ż" startuje 19 ...
2018-04-19 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
G3
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Wraca największa akcja promocyjna Żywca
×
Regionalna loteria marki Specjal
Ruszyła akcja promująca piwo marki Specjal (Grupa Żywiec). Loteria kapslowa "Co krata Specjal lub wypłata" będzie wspierana w digitalu i social mediach. Akcja prowadzona jest na terenie trzech województw: warmińsko-mazurskiego ...
2018-03-22 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Golden Submarine
,
Roots
,
Starcom
marki:
Specjal
Rusza kampania wspierająca loterię Tatry
15 stycznia 2018 r. marka Tatra wystartowała z kampanią telewizyjną wspierającą kolejną edycję loterii promocyjnej. Promocja pod hasłem "Tatra co sekundę, trzy stówy co godzinę" wspierana będzie również działaniami w Internecie ...
2018-01-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Global
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Hope
,
MH Art
,
Starcom
marki:
Tatra
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [31]
działy
› promocje i PR [31]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [26]
› Colian [2]
› Heineken [2]
› PepsiCo [1]
› Tan-Viet [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [27]
› słodycze i przekąski [3]
› napoje bezalkoholowe [2]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› G3 [31]
› Starcom [26]
› Roots [11]
› Hope [10]
› Golden Submarine [8]
› Just [8]
› Global [7]
› 2012 [6]
› Global Shopper Marketing [6]
› Heart & Brain [6]
› MH Art [5]
› Artegence [3]
› Twin [3]
› VMLY&R [3]
› Dentsu Aegis [2]
› Initiative [2]
› Kolterman Media Communications [2]
› LVOV [2]
› The Digitals [2]
› VML [2]
› Boomerang [1]
› Cream [1]
› Film Produkcja [1]
› Insignia [1]
› K2 [1]
› NaOko [1]
› Opus Film [1]
› Papaya Films [1]
› Plej [1]
› SMG MediaVest [1]
› Televisor [1]
marki
› Tatra [7]
› Warka [5]
› Desperados [4]
› Specjal [4]
› Żywiec [3]
› Grześki [2]
› Heineken [2]
› Królewskie [2]
› Brackie [1]
› Lay's [1]
› Vifon [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA