KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Vizeum
Liczba wyszukanych artykułów: 32
Intersnack z kampanią chipsów Przysnacki
Firma Intersnack Poland prowadzi szeroko zakrojone działania internetowe dla marki Przysnacki obejmujące kampanię display, video oraz kampanię w social mediach. Idea kampanii nawiązuje do platformy komunikacyjnej marki Przysnacki - #DobreBoNasze ...
2015-07-27 Food & drinks
firmy:
Intersnack Poland
,
Aegis Media
,
Isobar
,
Vizeum
marki:
Przysnacki
Intersnack z kampanią chipsów Przysnacki
×
Limitowana wersja Tic Tac
Na sklepowych półkach pojawiła się limitowana wersja cukierków Tic Tac. Nowe drażetki nawiązujące do postaci z filmu „Minionki” promowane są m.in. w telewizji. Spoty oglądać można w telewizji, kinach oraz ...
2015-06-01 Food & drinks
firmy:
Ferrero
,
Vizeum
,
VML
marki:
Tic Tac
Raffaello z kampanią na Dzień Matki
Należąca do Ferrero marka Raffaello rozpoczęła kampanię z okazji Dnia Matki. Od 4 maja w wybranych kanałach telewizyjnych, na platformach VoD i w YouTube oraz w prasie pojawią się kreacje reklamowe ...
2015-05-12 Food & drinks
firmy:
Ferrero
,
Vizeum
marki:
Raffaello
Promocja nowego wariantu orzeszków Felix
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowego wariantu orzeszków Felix (Intersnack Poland) - z pieca. Akcja prowadzona jest pod hasłem „Koniec tłustych łapek”. Kampania podkreśla też, że orzeszki Felix ...
2015-04-22 Food & drinks
firmy:
Intersnack Poland
,
Platige Image
,
PZL
,
Vizeum
marki:
Felix
Spersonalizowane etykiety na opakowaniach Nutelli
Trwa akcja „Twoja Nutella” (Ferrero), w ramach której konsumenci mogą zamówić spersonalizowane etykiety produktu. Promocji towarzyszy kampania reklamowa. Aby otrzymać etykiety, należy kupić promocyjny słoik Nutelli i - wykorzystując specjalny ...
2015-02-12 Food & drinks
firmy:
Ferrero
,
Lowe
,
Vizeum
marki:
Nutella
Bonduelle promuje nową linię mrożonek
1 grudnia rozpocznie się kampania promująca warzywa mrożone „Już przygotowane na parze” Bonduelle. W telewizji zobaczyć można będzie 30-sekundowy film. Marka rozpocznie również loterię, o której poinformuje m.in. w spotach radiowych ...
2014-12-01 Food & drinks
firmy:
Bonduelle
,
Red8 Advertising
,
Vizeum
marki:
Bonduelle
Tic Tac reklamowany przed MTV Europe Music Awards
Wystartowała kampania reklamowa cukierków Tic Tac związana z tegoroczną galą MTV Europe Music Awards. W ramach kampanii w serwisie TicTac.pl prowadzone są konkursy, w których można wygrać bilety na galę ...
2014-10-16 Food & drinks
firmy:
Ferrero
,
Lowe
,
Vizeum
marki:
Tic Tac
Tic Tac z nową platformą komunikacji
Marka cukierków Tic Tac (Ferrero) uruchomi platformę What's Fresh Now? dostarczająca codzienną porcję informacji za pośrednictwem wielu różnych kanałów: serwisu internetowego, aplikacji mobilnej oraz na dynamicznie generowanych treściach na elektronicznych nośnikach ...
2014-05-29 Food & drinks
firmy:
Ferrero
,
Isobar
,
MSN.com
,
Vizeum
marki:
Tic Tac
Bonduelle promuje warzywa na parze
Rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowa marki Bonduelle prezentująca m.in. warzywa na parze. Akcja jest utrzymana w formacie kreatywnym "przebojowych warzyw Bonduelle". Reklama podkreśla, że warzywa Bonduelle są naturalne, smaczne i ...
2014-03-24 Food & drinks
firmy:
Bonduelle
,
Red8 Advertising
,
Vizeum
marki:
Bonduelle
Migoczące billboardy pralin Ferrero Rocher
"Ferrero Rocher dodaje świętom magii" - pod takim hasłem rozpoczęła się kampania pralinek firmy Ferrero Polska. Na wybranych backlightach można zobaczyć świetlną iluminację stworzoną z małych żarówek. Taki efekt ma podkreślać ...
2013-12-05 Food & drinks
firmy:
Ferrero
,
AMS
,
Posterscope
,
Vizeum
marki:
Ferrero Rocher
Bonduelle zmienia pozycjonowanie
Bonduelle, lider kategorii warzyw w puszkach, wprowadza nowe pozycjonowanie, dzięki któremu ma być jeszcze bliżej polskich konsumentów. Firma chce rozwijać przyjemność jedzenia warzyw w Polsce poprzez inspiracje kulinarne i innowacyjne ...
2013-10-18 Soft drinks
firmy:
Bonduelle
,
Insignia
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Red8 Advertising
,
Vizeum
marki:
Bonduelle
Bonduelle zmienia pozycjonowanie
×
Bonduelle rozpoczyna nową kampanię TV
Rusza nowa kampania telewizyjna firmy Bonduelle Polska. Jej celem jest prezentacja zalet produktów "Puszki na raz", które zawierają idealną porcję warzyw do jednorazowego spożycia i umożliwiają łączenie wielu różnych warzyw w ...
2013-02-20 Food & drinks
firmy:
Bonduelle
,
Red8 Advertising
,
Vizeum
marki:
Bonduelle
[1]
1
|
2
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [32]
działy
› promocje i PR [32]
› innowacje i nowości [9]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Ferrero [15]
› Bonduelle [10]
› Intersnack Poland [4]
› Arteta [3]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [20]
› owoce i warzywa [15]
› inne produkty [4]
› mleko [2]
firmy marketingowe
› Red8 Advertising [10]
› VML [4]
› Isobar [3]
› Lowe [3]
› Posterscope [3]
› PZL [3]
› Aegis Media [1]
› Amnet [1]
› AMS [1]
› Arvato [1]
› Brasil [1]
› Erste liebe film [1]
› F11 [1]
› FaceAddicted [1]
› Grey [1]
› Hackett Hamilton [1]
› Hand Made [1]
› Hill+Knowlton [1]
› Insignia [1]
› iProspect [1]
› K2 [1]
› K2 Media [1]
› Lubię To [1]
› MSN.com [1]
› MullenLowe [1]
› Nairobia [1]
› Platige Image [1]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [1]
marki
› Bonduelle [10]
› Tic Tac [6]
› Kinder [4]
› DayUp [3]
› Felix [3]
› Nutella [3]
› Ferrero Rocher [1]
› Przysnacki [1]
› Raffaello [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA