KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Opus B
Kolterman Media Communications
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Loteria „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne
Wystartowała wakacyjna loteria marki Familjne pod hasłem "Mus je schrupać i wygrać". Codziennie, do końca sierpnia, konsumenci mają szansę na wygraną pieniężną oraz upominki produktowe. Akcja jest szeroko wspierana w mediach ...
2021-07-08 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon Film
,
Opus B
marki:
Familijne
Loteria „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne
×
Familijne z nową komunikacją na outdoorze
Marka Familijne kontynuuje wątek rodzinnego poszukiwania wafelków w ramach kolejnej odsłony nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem "Mus je schrupać... zanim znikną!". Tym razem akcja przenosi się z domowego zacisza, znanego ze ...
2021-06-09 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon Film
,
Opus B
marki:
Familijne
Familijne z nową komunikacją na outdoorze
×
poprzedni
następny
Nowa komunikacja Wafli Familijnych
Pod hasłem "Mus je schrupać... zanim znikną!" marka Familijne wystartowała z nową platformą komunikacyjną, która w różnych odsłonach będzie towarzyszyć jej w całorocznych aktywacjach. Motywem przewodnim nowych spotów jest rodzinne poszukiwanie ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Opus B
marki:
Familijne
Nowa komunikacja Wafli Familijnych
×
Święta pełne emocji w kampanii Delecty
Marka z portfolio Bakalland rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową. Jak co roku, komunikuje konsumentom "przepis na niezapomniane święta", wypełnione emocjami, dzięki którym wypieki zawsze się udają a ich przygotowanie staje się przyjemnością ...
2017-11-20 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
Kolterman Media Communications
,
MullenLowe
,
Opus B
,
Starcom
marki:
Delecta
Święta pełne emocji w kampanii Delecty
×
Delecta promuje Tarty na 1001 sposobów
Do końca września potrwa silna kampania reklamowa nowego produktu Delecty (Rieber Foods Polska) - linii Tart na 1001 sposobów. Działania obejmą internet i outdoor. Główny przekaz komunikacji koncentruje się na inspirującym ...
2013-09-03 Food & drinks
firmy:
Rieber Foods
,
Kolterman Media Communications
,
Opus B
,
Starcom
marki:
Delecta
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Colian [3]
› Bakalland [1]
› Rieber Foods [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [4]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Kolterman Media Communications [5]
› Opus B [5]
› Initiative [3]
› Lemon Film [2]
› Starcom [2]
› MullenLowe [1]
marki
› Familijne [3]
› Delecta [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA