KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Druk 3D umożliwia stworzenie zdrowszej żywności
Naukowcy opracowali formułę niskotłuszczowej czekolady, którą można wydrukować na drukarce 3D w dowolnym kształcie. To jeden z pierwszych kroków prowadzących do opracowania nowej linii żywności funkcjonalnej, czyli artykułów spożywczych zaprojektowanych tak ...
2023-03-31 Soft drinks
Sieć Livio liczy już blisko 4200 sklepów
Ubiegły rok był dla sieci Livio obfity w nowe umowy franczyzowe oraz partnerskie - sieć powiększyła się o 540 nowych placówek. Wśród największych umów partnerskich znalazły się te podpisane z sieciami ...
2023-03-31 Soft drinks
firmy:
Livio
,
Specjał
Polacy najczęściej kupują mięso w dyskontach lub w małych sklepach
Jak wynika z najnowszego raportu branżowego, 3 na 4 osoby kupują mięso w dyskontach, a blisko co trzeci respondent wybiera małe niezależne sklepy. Nieznacznie mniej wskazań mają placówki wielkopowierzchniowe, w tym ...
2023-03-31 Food & drinks
Dolina Dobra pewna smaku swoich parówek
W sklepach Biedronka pojawiła się limitowana akcja producenta Parówek Dobrych, który wyszedł do konsumentów z niestandardową propozycją. Każdy, kto zakupi produkt otrzymuje gwarancję smaku lub zwrot pieniędzy. Dolina Dobra wprowadziła ...
2023-03-31 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Dolina Dobra
marki:
Dolina Dobra
Wiosenne nowości Mlekpolu
Szerokie zastosowanie kulinarne i walory smakowe sera mozzarella powodują, że jest on niezwykle popularny. Aby ułatwić konsumentom jego użycie i przechowywanie, SM Mlekpol wprowadza na rynek mozzarellę w wygodnych opakowaniach o ...
2023-03-31 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Mlekpol
Wiosenne nowości Mlekpolu
×
Feeders Agency wygrała dwa przetargi Pepsi
Feeders Agency rozpoczęło stałą obsługę w zakresie digital Pepsi w Polsce. Agencja jest także odpowiedzialna za stworzenie platformy komunikacyjnej skierowanej do Gen Z obejmującej rynki CEE. Feeders Agency w ramach ...
2023-03-31 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Feeders
marki:
Pepsi
Coca-Cola bez cukru i kofeiny
Do napojów marki dołączył nowy wariant Cola-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny, dzięki któremu można po niego sięgać o każdej porze dnia i przy każdej okazji. Wprowadzenie na rynek nowości to ważny ...
2023-03-30 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola bez cukru i kofeiny
×
Śniadanie wielkanocne droższe średnio o 1/3
Wielkanoc 2023 będzie jednym z najdroższych świąt w ostatnich 20 latach. Chociaż już rok temu praktycznie każdy produkt pojawiający się na stole wielkanocnym podrożał, to w 2023 roku zmierzymy się z ...
2023-03-30 Soft drinks
Žatecky po raz pierwszy organizuje loterię
"Wygraj roczną pensję z Žatecky i wrzuć na luz" - to pierwsza w historii marki loteria promocyjna. Na jej uczestników czekają 4 roczne pensje w wysokości 60 tys. zł i wiele ...
2023-03-30 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
BNA
marki:
Žatecky
Žatecky po raz pierwszy organizuje loterię
×
Gobarto notuje 2,64 mld zł przychodów
W 2022 roku GK Gobarto wypracowała blisko 120 mln zł zysku EBITDA oraz 2,64 mld zł przychodów ze sprzedaży. Wzrost cen trzody chlewnej przełożył się na dobre wyniki finansowe całej Grupy ...
2023-03-30 Food & drinks
firmy:
Gobarto
Żabka z nagrodą Gallup Exceptional Workplace Award
Grupa Żabka jest w top 25% najlepszych firm na świecie, którym udało się stworzyć jedno z najbardziej angażujących miejsc pracy, czego potwierdzeniem jest otrzymana nagroda Gallup Exceptional Workplace Award 2023 ...
2023-03-30 Soft drinks
firmy:
Żabka
Pepsi prezentuje zmienione logo
Po niemal 15 latach marka Pepsi zmienia logo i system identyfikacji wizualnej. Logo zadebiutuje w Ameryce Północnej pod koniec tego roku, z okazji 125. rocznicy powstania marki. Na całym świecie pojawi ...
2023-03-29 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Pepsi
Pepsi prezentuje zmienione logo
×
poprzedni
następny
Nowe zamienniki śmietany marki Rama
Upfield, światowy lider w produkcji żywności roślinnej, wprowadza na polski rynek nowość - roślinne alternatywy dla śmietan: Rama Crema 15% do zup i sosów oraz Rama Crema 31%, przeznaczoną do ubijania ...
2023-03-29 Food & drinks
firmy:
Upfield
marki:
Rama
Nowe zamienniki śmietany marki Rama
×
poprzedni
następny
Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński w mini serialu marki Tyskie
Duet polskich aktorów w serii krótkich filmów w reżyserii Tadeusza Śliwy. Projekt jest nową odsłoną platformy komunikacyjnej marki Tyskie - "Jesteśmy na TY". - Właśnie spełniło się jedno z moich ...
2023-03-29 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Huta 19
,
Juice
,
Moon Films
,
Platige Image
,
Zenith
marki:
Tyskie
Badania lojalności konsumentów w Polsce
Karty programów lojalnościowych ma prawie każdy Polak, co wcale nie oznacza, że z nich korzysta - wynika z badania Instytutu Inbound Marketingu przeprowadzonego przez SW Research. Polacy są stosunkowo ...
2023-03-29 Soft drinks
Heinz wspiera fanów frytek
Marka Heinz przedstawiła pomysł o nazwie Heinz Spoon Friez, które umożliwi fanom frytek nałożenie odpowiedniej ilości sosu. - Według badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Heinz, ośmiu na dziesięciu ...
2023-03-29 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
marki:
Heinz
Heinz wspiera fanów frytek
×
Stephane Batoux mianowany Global CEO ETi Group
Na początku marca Stephane Batoux, dyrektor zarządzający z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży FMCG, objął stanowisko Global CEO producenta słodyczy ETi, odpowiedzialnego za koordynację działań na wszystkich rynkach, na których firma ...
2023-03-29 Food & drinks
firmy:
Eti
Pierwsze spotkanie z cyklu "Młodzi Szefowie Kuchni"
W tym roku ruszył nowy projekt realizowany przez Polską Izbę Mleka, sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka pn. Młodzi Szefowie Kuchni. Działanie zakłada cykl 4 konferencji w różnych regionach kraju przeznaczonych dla ...
2023-03-29 Soft drinks
Pierwsze spotkanie z cyklu "Młodzi Szefowie Kuchni"
×
Napoje roślinne w portfolio Tymbarku
Marka Tymbark wchodzi w nową dla siebie kategorię produktów roślinnych. Bazą wszystkich pozycji jest polski owies. Wykorzystując jego właściwości, Tymbark stworzył produkty odpowiadające na kluczowe potrzeby konsumentów w tej kategorii: kremowość ...
2023-03-28 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Well Rounded Design
marki:
Tymbark
Napoje roślinne w portfolio Tymbarku
×
poprzedni
następny
Dwucyfrowy wzrost sprzedaży Grupy Eurocash
W czwartym kwartale 2022 roku Grupa Eurocash zanotowała dwucyfrowy wzrost sprzedaży we wszystkich segmentach działalności, co przełożyło się na zwyżkę łącznych przychodów o ponad 19% r/r, do 8,2 mld zł. W ...
2023-03-28 Soft drinks
firmy:
Eurocash
[1]
150
|
151
|
152
|
153
|
154
|
155
|
156
|
157
|
158
|
159
|
160
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA