KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Ciastka HIT w nowych smakach
Marka HIT wprowadza nową Edycję Limitowaną, która zaskoczy odbiorców unikalnymi smakami. Wśród nowości dostępne są: Zakręcone Banoffee, czyli połączenie karmelu i banana oraz Słodkiego Arbuziaka o smaku arbuza. Edycja Limitowana ...
2023-03-03 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
marki:
HIT
Ciastka HIT w nowych smakach
×
Duże przejęcie na rynku opakowań elastycznych
Austriacka firma Constantia Flexibles, trzeci co do wielkości producent opakowań giętkich na świecie, podpisała umowę przejęcia polskiej firmy Drukpol Flexo. - Inwestycja w rozwój europejskiej platformy druku fleksograficznego wzmocni naszą ...
2023-03-03 Soft drinks
firmy:
Constantia Flexibles
,
Drukpol Flexo
Carrefour Polska likwiduje część sklepów
Galerie Alkoholi to sieć sklepów specjalistycznych, której akwizycji Carrefour dokonał w 2015 roku. 38 sklepów miało uzupełnić portfel sklepów osiedlowych sieci. Cel nie został jednak osiągnięty i firma podjęła decyzję o ...
2023-03-03 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Ranking ulubionych sklepów Polaków
W tegorocznym Rankingu Popularności Sieci Handlowych czołowe miejsca zajęły sieci: Lidl, Biedronka i Auchan. Lidl utrzymał się na pozycji lidera rankingu, obejmując aż 35,2% analizowanych list zakupów w kategorii spożywczej ...
2023-03-03 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Auchan
,
Biedronka
,
Dino
,
Lidl
,
Żabka
MrKryha promuje Rollsy
JBB Bałdyga rusza z kampanią reklamową kiełbasek Rollsów. Realizowana będzie przede wszystkim w digitalu. Jej twarzą został influencer MrKryha (Krystian Kołodziejski). Na YouTube śledzi go ponad 500 tys. użytkowników, a ponad ...
2023-03-03 Soft drinks
firmy:
JBB
marki:
Rollsy
Rusza kampania Kaufland Card
Z kampanią nowego programu lojalnościowego możemy spotkać się w mediach już od 26 lutego. W humorystycznych klipach nawiązujących również do aktualnych trendów, Kaufland podkreśla zalety programu lojalnościowego, który od 2 marca ...
2023-03-03 Soft drinks
firmy:
Kaufland
,
Feel Movie
,
Kalicińscy
,
Media Insight
Oszczędne święta z Knorr
Marka Knorr zaprasza do udziału w wielkanocnej akcji promocyjnej, w ramach której zwraca konsumentom pieniądze za zakupy. Aby skorzystać z promocji i odebrać zwrot w wysokości 10 zł wystarczy kupić ...
2023-03-03 Soft drinks
firmy:
Unilever
marki:
Knorr
Zaskakujące smaki lodów marki Magnum
Marka Magnum (Unilever) wprowadza do sklepów dwa nowe smaki. Double Starchaser i Double Sunlover to świeże propozycje dla osób, które sięgają po lody przez cały rok. Starchaser to lody oblane ...
2023-03-02 Soft drinks
firmy:
Unilever
marki:
Magnum
Zaskakujące smaki lodów marki Magnum
×
poprzedni
następny
Program dla szkół Akademia Lubella w nowej odsłonie
Choć kulinarne gwiazdy podbiły serca młodych Polaków, wciąż niejeden nastolatek postrzega temat gotowania i odżywiania jako nieatrakcyjny. To przekonanie zamierza zmienić Akademia Lubella -program edukacyjny dla szkół, który wspiera kształtowanie właściwych ...
2023-03-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Lubella
Edycja Limitowana Krakersów Lajkonik
Ser + Jalapeno oraz Bekon to dwa nowe smaki Krakersów mini marki Lajkonik. Krakersy to jedna z ulubionych słonych przekąsek konsumentów. Liderem w tym segmencie jest marka Lajkonik, która posiada aż ...
2023-03-02 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
marki:
Lajkonik
Edycja Limitowana Krakersów Lajkonik
×
Carrefour odebrał już ponad 11 mln butelek zwrotnych
W 2022 roku Carrefour Polska odebrał w swoich sklepach 11,4 mln butelek zwrotnych, czyli blisko 2 razy więcej niż sprzedał ich swoim klientom. To wynik akcji, w ramach której ta sieć ...
2023-03-02 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour odebrał już ponad 11 mln butelek zwrotnych
×
Stokrotka świętuje 1. urodziny aplikacji
Już blisko 1,5 mln użytkowników ma aplikacja Nasza Stokrotka, która została uruchomiona w marcu 2022. Z okazji pierwszych urodzin Stokrotka przygotowała akcję promocyjną, polegającą na rozdawaniu dodatkowych Płatków. Są to punkty ...
2023-03-02 Soft drinks
firmy:
Stokrotka
Biedronka redukuje zużycie plastiku
Sieć sklepów Biedronka zmniejsza zawartość plastiku w opakowaniach produktów marki własnej. To efekt podjętych działań, które wynikają z zobowiązań Biedronki na rzecz środowiska naturalnego. Tylko w 2022 roku największa sieć ...
2023-03-02 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Grupa Danone z certyfikatem ruchu B Corp
Do końca 2025 roku wszystkie spółki wchodzące w skład grupy spółek Danone dołączą do ruchu Benefit Corporations i uzyskają certyfikat B Corp. Oznacza to, że w najbliższym czasie weryfikacji zostaną poddane ...
2023-03-02 Soft drinks
firmy:
Danone
,
Nutricia Polska
,
Żywiec Zdrój
Ambra planuje przejęcie w Rumunii
Zarea S.A., rumuńska spółka Grupy Ambra, zawarła warunkową umowę nabycia 70% udziałów w spółkach produkujących wina w rumuńskim regionie Dealu Mare - Urlati, praw do znaków towarowych oraz pozostałych aktywów. Warunkiem ...
2023-03-01 Food & drinks
firmy:
Ambra
Piwo o smaku mrożonej kawy od Warki
Marka z portfolio Grupy Żywiec wprowadza kolejną innowację w tym sezonie - Warkę 0.0% Ice Coffee, czyli piwo bezalkoholowe o smaku mrożonej kawy. Produkt dostępny jest już na rynku w dwóch ...
2023-03-01 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Piwo o smaku mrożonej kawy od Warki
×
poprzedni
następny
Napoje ekologiczne marki Pysio
Grupa Polmlek postanowiła poszerzyć ofertę marki Pysio o kolejne napoje ekologiczne Pysio BIO woda plus sok. W składzie wszystkich nowych produktów znajduje się minimum 45% soków tłoczonych, a recepturę uzupełnia ...
2023-03-01 Soft drinks
firmy:
Polmlek
marki:
Pysio
Napoje ekologiczne marki Pysio
×
poprzedni
następny
Inflacja zmusza Polaków do większej rozwagi
Wyniki badania pracowni Kantar Polska pokazują, jak w ostatnim roku zmieniła się struktura konsumentów. Najliczniejszą grupą pozostają rozważni i pragmatyczni shopperzy, jednak pojawiło się więcej klientów z przymusu i cenoholików ...
2023-03-01 Soft drinks
Polacy zapłacą więcej za Coca-Colę
Koncern napojowy ogłosił, że ze względu na rosnące ceny oraz inflację na światowych rynkach podniesie cenę swojego flagowego produktu. W Polsce wartość rynku bezalkoholowych napojów gazowanych szacowany jest na 20,8 mld ...
2023-03-01 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Kolejna odsłona Akcji Antyinflacja
1 marca rusza kolejna odsłona ogólnopolskiej Akcji Antyinflacja organizowanej przez Carrefour Polska. Do końca miesiąca klienci tej sieci posiadający aplikację mobilną "Mój Carrefour" mogą otrzymać kupony rabatowe 5%, 10% i 15% ...
2023-03-01 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Kolejna odsłona Akcji Antyinflacja
×
[1]
159
|
160
|
161
|
162
|
163
|
164
|
165
|
166
|
167
|
168
|
169
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA