KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Piotr i Paweł
Liczba wyszukanych artykułów: 129
W Polsce działa ok. 300 e-sklepów spożywczych
Za pięć lat rynek e-delikatesów w Polsce ma być wart nawet 2 mld PLN. Być może wejście na niego Tesco spowoduje szybszy wzrost, bo na razie rynek ten rozwija się raczej ...
2012-10-01 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
E.Leclerc
,
Foodini.pl
,
Frisco.pl
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
Sieci delikatesowe promują marki własne
Pod koniec września zarówno sieć Piotr i Paweł, jak i Alma, działające w segmencie supermarketów delikatesowych, rozpoczęły promocję tańszych produktów marki własnej. Spoty reklamowe pojawiły się m.in. w Radiu RMF FM ...
2012-09-28 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Piotr i Paweł
marki:
Food & Joy
Piotr i Paweł intensywnie zwiększa ofertę private label
Poznańska sieć delikatesów Piotr i Paweł chce do końca tego roku mieć w swojej ofercie 300 produktów sygnowanych własną marką. Na początku roku było ich tylko ponad 100 - informuje serwis ...
2012-08-20 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Piotr i Paweł rozszerza zasięg na całą Polskę
Poznańska sieć supermarketów uruchomiła sklep internetowy z możliwością dostawy na terenie całego kraju. Dotychczas sieci handlowe, które ruszały z internetową sprzedażą, zapewniały dostawę jedynie dla wybranych miast. Sklepy Piotr ...
2012-07-23 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Bomi będzie zamykać nierentowne sklepy
Prezes sieci handlowej Bomi Witold Jesionowski zapowiada, że spółka będzie zamykać nierentowne sklepy. Przyznaje też, że w takiej sytuacji jest większość placówek w sieci - czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej ...
2012-07-17 Soft drinks
firmy:
Bomi
,
Piotr i Paweł
Piotr i Paweł zwiększył obroty o 11%
Po pierwszych sześciu miesiącach tego roku obroty sieci "Piotr i Paweł", w porównaniu z analogicznym okresem 2011 roku, wzrosły o 11%. Równocześnie wzrósł udział produktów marki własnej w obrotach sieci, który ...
2012-07-13 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Wielkie plany sieci handlowych
Utrzymująca się niepewna sytuacja gospodarcza w Europie nie wpływa na plany ekspansji największych sieci handlowych w Polsce. Intensywny rozwój zapowiadają przede wszystkim dyskonty i supermarkety - informuje Gazeta Wyborcza. Największa ...
2012-06-22 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
Coraz więcej produktów private label w Piotrze i Pawle
Sieć supermarketów Piotr i Paweł rozwija asortyment marki własnej. Obecnie na półkach sklepów sieci można znaleźć ponad 100 produktów private label, a w planach na ten rok jest dalszy rozwój tego ...
2012-02-10 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Nowa Kolekcja "Piotr i Paweł"
Sieć supermarketów "Piotr i Paweł" stworzyła specjalną linię produktów złożoną wyłącznie z artykułów najwyższej jakości, której gwarantem jest sama marka. "Piotr i Paweł" proponuje własną linię produktów, których najważniejszą wartością ...
2010-08-13 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Nowa Kolekcja "Piotr i Paweł"
×
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [129]
działy
› handel [127]
› inwestycje [42]
› akwizycje i fuzje [24]
› badania [21]
› promocje i PR [20]
› innowacje i nowości [15]
› zagranica [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [17]
› Alma [16]
› SPAR [16]
› Tesco [16]
› Auchan [15]
› Lidl [12]
› Carrefour [10]
› Bać-Pol [9]
› E.Leclerc [8]
› Kaufland [8]
› Topaz [8]
› Polomarket [6]
› Intermarche [5]
› Społem [4]
› Żabka [4]
› Aldi [3]
› BP [3]
› GH PL Plus [3]
› Jeronimo Martins [3]
› Delikatesy Centrum [2]
› Frisco.pl [2]
› Lewiatan [2]
› Makro Cash & Carry [2]
› Netto [2]
› Real [2]
› Słoneczko [2]
› Stokrotka [2]
› Amazis.net [1]
› A.pl [1]
› Bakalland [1]
› Bomi [1]
› CVC Capital Partners [1]
› Dino [1]
› DoDomku.pl [1]
› EKO Holding [1]
› Eurocash [1]
› Foodini.pl [1]
› FreeDelikatesy.pl [1]
› Freshmarket [1]
› Helio [1]
› ITM Polska [1]
› Maxima Grupe [1]
› Międzychód [1]
› Mila [1]
› Mispol [1]
› Rossmann [1]
› Spar Group [1]
› Tarczyński [1]
› ZPM Biernacki [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [4]
› mięso i ryby [3]
› inne produkty [3]
› napoje bezalkoholowe [2]
› mleko [2]
› kawa i herbata [2]
› słodycze i przekąski [2]
› alkohol [1]
firmy marketingowe
› AMS [1]
› IT Company [1]
marki
› Food & Joy [2]
› Lubię [2]
› Beef Master [1]
› Domeniile Ostrov [1]
› Helio [1]
› Międzychód [1]
› Piotr i Paweł Plus [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA