KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
OMD Media Direction
Pepsi
Liczba wyszukanych artykułów: 14
Zimowa kampania marki Pepsi
Rozpoczęła się nowa zimowa kampania reklamowa napoju Pepsi, realizowana pod hasłem "Zima jest chwilą. Chwytaj ją!". Spot pokazuje grupę znajomych, którzy wspólnie jadą w góry, żeby pojeździć na nartach i ...
2017-01-05 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
,
Partner of Promotion
marki:
Pepsi
Zimowa edycja Wyzwania Smaku Pepsi
Rusza pierwsza zimowa edycja Wyzwania Smaku Pepsi - kampanii, w której konsumenci odkrywają, który napój typu cola bardziej im smakuje. Dotychczas akcje te zawsze odbywały się w miesiącach letnich. Mechanizm ...
2016-11-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
,
Partner of Promotion
marki:
Pepsi
Zimowa edycja Wyzwania Smaku Pepsi
×
Wakacyjna kampania Pepsi
Rozpoczęła się wakacyjna kampania reklamowa marki Pepsi, obejmująca m.in. kolejną odsłonę akcji konsumenckiej "Wyzwanie smaku". Akcja obejmuje cykl eventów, podczas których wszyscy mogą wziąć udział w tzw. ślepym teście smaku Pepsi ...
2016-07-20 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Pepsi
,
Coca-Cola
Niepowtarzalne chwile w kampanii Pepsi
Ruszył nowy cykl kampanii reklamowych Pepsi pokazujący niepowtarzalne momenty z życia różnych osób. W Polsce akcja jest prowadzona pod hasłem "Życie jest chwilą. Żyj". Kampania jest adaptacją globalnej komunikacji zaplanowanej na ...
2016-01-27 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Pepsi
Pepsi w legendarnej odsłonie
Na rynek powraca Pepsi w limitowanej edycji z lat 80. Na sklepowych półkach konsumenci mogą znaleźć napój w unikalnej puszce i butelce z logo vintage. Dodatkowo w ramach promocji "Legendarna Edycja ...
2015-10-21 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Pepsi
Pepsi w legendarnej odsłonie
×
Wyzwanie smaku w wakacyjnej kampanii Pepsi
Rozpoczęła się kolejna edycja kampanii „Wyzwanie smaku” reklamującej napój Pepsi. Akcja jest polską adaptacją amerykańskiej kampanii Pepsi prowadzonej od ponad 20 lat, w ramach której każdy zainteresowany może z nieoznaczonych ...
2015-07-09 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Pepsi
,
Coca-Cola
Rusza nowa odsłona kampanii Wyzwanie Pepsi
Ruszyła nowa odsłona kampanii „Wyzwanie Pepsi”. Marka i jej ambasadorzy będą inspirować konsumentów do podejmowania wyzwań i przełamywania własnych ograniczeń. Na każdy miesiąc przygotowano różne wyzwania dla konsumentów, związane m.in ...
2015-03-19 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
4Frame
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Mirinda
,
Mountain Dew
,
Pepsi
,
7Up
Rusza nowa odsłona kampanii Wyzwanie Pepsi
×
poprzedni
następny
Kampania reklamowa napojów PepsiCo
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania napojów gazowanych i energetycznych produkowanych przez PepsiCo, pod hasłem „Miksologia 2015”. Jej celem jest zainspirowanie konsumentów do tworzenia „mocktaili” takich jak Rebel Bąbel, Double Bubble, Lemonaliza, Coolacabana ...
2015-01-05 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Mirinda
,
Mountain Dew
,
Pepsi
,
Rockstar
,
7Up
Ruszyła kampania marketingowa Pepsi
15 września ruszyła kampania marketingowa wspierająca finał drugiej edycji akcji „Wyzwanie Smaku Pepsi”, w której konsumenci próbują napojów i odkrywają swoje preferencje smakowe. Przez 2 miesiące w wielu miejscach w ...
2014-09-16 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Digital One
,
Ewesa
,
Graffiti
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Pepsi
Ruszyła kampania marketingowa Pepsi
×
Święty Mikołaj bohaterem kampanii Pepsi
Wystartowała ogólnopolska kampania towarzysząca tegorocznej edycji "Wyzwania smaku" Pepsi. Jej główny bohater to kojarzący się z bożonarodzeniowymi reklamami Coca-Coli św. Mikołaj, który udaje się na urlop. Wyzwanie smaku to akcja ...
2014-06-27 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Pepsi
Święty Mikołaj bohaterem kampanii Pepsi
×
"Wyzwanie smaku" Pepsi wraca do Polski
W lipcu rozpocznie się druga edycja akcji "Wyzwanie smaku", w ramach której konsumenci mogą sprawdzić, czy bardziej smakuje im Pepsi czy Coca-Cola. W ramach akcji organizowane będą eventy, podczas których ...
2014-06-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Pepsi
,
Coca-Cola
Lionel Messi promuje Pepsi w kampanii Funball
21 kwietnia wystartowała ogólnopolska kampania Pepsi "Funball". Zachęca ona do innego spojrzenia na piłkę - wyjścia z domów i spontanicznej zabawy w plenerze. W działania zaangażował się Lionel Messi. Kampania prowadzona ...
2014-04-22 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Mirinda
,
Mountain Dew
,
Pepsi
,
7Up
Lionel Messi promuje Pepsi w kampanii Funball
×
poprzedni
następny
Nowa Pepsi Max bez cukru
Do sklepów w całej Polsce trafiła właśnie nowa wersja Pepsi Max. Napój w zmienionej recepturze, został stworzony we współpracy z polskimi konsumentami. - Wiedzieliśmy, że Polacy poszukują napoju bez cukru ...
2014-02-28 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Pepsi
Nowa Pepsi Max bez cukru
×
poprzedni
następny
"Pepsi challenge" rusza w Polsce
Startuje polska odsłona kampanii reklamowej "Pepsi challenge". Akcja realizowana jest pod nazwą "Wyzwanie smaku". W jej ramach przez najbliższe trzy miesiące organizowane będą eventy, podczas których każdy będzie mógł wziąć ...
2013-06-27 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
Ewesa
,
Influent PR
,
OMD Media Direction
marki:
Pepsi
,
Coca-Cola
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [14]
działy
› promocje i PR [14]
› innowacje i nowości [2]
› badania [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› PepsiCo [14]
› Coca-Cola [2]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [14]
firmy marketingowe
› BBDO [13]
› Digital One [9]
› Questia [9]
› Ewesa [5]
› Deloitte Digital [4]
› Pink Pepper Media [4]
› Partner of Promotion [2]
› 4Frame [1]
› Graffiti [1]
› Influent PR [1]
marki
› Coca-Cola [4]
› 7Up [3]
› Mirinda [3]
› Mountain Dew [3]
› Rockstar [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA