KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Scholz & Friends
Liczba wyszukanych artykułów: 23
Influencerki w wielkanocnej kampanii Aldi
Święta z jajem - pod takim hasłem rusza wielkanocna akcja Aldi będąca częścią kampanii 1001 powodów, by wpaść do Aldi, w którą oprócz Klubu Komediowego zaangażowane zostały także znane influencerki ...
2021-03-18 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
ANDO
,
Carat
,
iProspect
,
Scholz & Friends
,
The Digitals
Milka z nowym wielkanocnym spotem reklamowym
W te święta Milka opowiada w reklamie wyjątkową historię i zaprasza do udziału w wirtualnej zabawie polegającej na poszukiwaniu świątecznych słodkości. Głównym wątkiem spotu reklamowego Milka jest zabawa w poszukiwanie wielkanocnych ...
2021-03-17 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Liquid Thread
,
Mindshare
,
Ogilvy & Mather
,
Scholz & Friends
marki:
Milka
Milka z nowym wielkanocnym spotem reklamowym
×
Marka Książęce startuje z nową kampanią
W nowej kampanii Książęcego pojawił się znany z logotypu Książę - brand hero marki, pełniący rolę przewodnika po świecie piw. Książę w nowym spocie oraz w materiałach wspierających promuje wariant Książęce ...
2021-03-11 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
BrosFX
,
Dynamo Film
,
Gong
,
Juice
,
Platige Film
,
Scholz & Friends
,
Zenith
marki:
Książęce
Marka Książęce startuje z nową kampanią
×
Kampania „1001 powodów, by wpaść do Aldi”
Sieć sklepów Aldi rozpoczęła kampanię "1001 powodów, by wpaść do Aldi". Akcja wystartowała 8 lutego, a jej celem jest przypomnienie konsumentom najważniejszych atutów marki. Powody wskazywane przez markę w nieoczywisty i ...
2021-02-08 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Scholz & Friends
,
The Digitals
Kampania „1001 powodów, by wpaść do Aldi”
×
Scholz & Friends będzie nadal obsługiwać Książęce
Agencja Scholz & Friends będzie pracować z Kompanią Piwowarską w roku 2021. Działania agencji dotyczą marki Książęce. Agencja będzie odpowiadać za realizację wypracowanej strategii i przygotowanie wszystkich działań ATL-owych dla ...
2020-12-21 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Scholz & Friends
marki:
Książęce
Kampania Aldi „Mamy święta i mamy siebie”
Sieć sklepów Aldi startuje ze swoją pierwszą w Polsce kampanią świąteczną skierowaną do rodzin. Jej motywem przewodnim są zabawne opowieści mam o przedświątecznych perypetiach i niespodziewanych sytuacjach, w których rozwiązaniu pomaga ...
2020-11-16 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Carat
,
iProspect
,
Scholz & Friends
,
The Digitals
Kampania Aldi „Mamy święta i mamy siebie”
×
Aldi rozpoczyna akcję charytatywną
Sieć sklepów Aldi wraz z agencją Scholz&Friends startuje z ogólnopolską akcją charytatywną "Doceniam, dziękuję!", której celem jest wsparcie lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych, pracowników sklepów, listonoszy, kurierów i wszystkich tych, którzy stoją ...
2020-05-13 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Scholz & Friends
Marka Książęce odświeża wizerunek
W pierwszej połowie marca premierę będzie miał spot reklamowy w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki Książęce, a na rynku pojawią się odświeżone opakowania piw. Już teraz w sklepach można znaleźć kolejny ...
2020-03-05 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Dynamo Film
,
Gong
,
Mango Design
,
Scholz & Friends
,
Tailor Made PR
,
Televisor
,
Zenith
marki:
Książęce
Marka Książęce odświeża wizerunek
×
Aldi wita podróżnych w niedziele bez handlu
Nietypową akcję dla pasażerów Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice - Pyrzowice przygotowała sieć Aldi. W odpowiedzi na niehandlowe niedziele, które bywają szczególnie uciążliwe po powrocie z urlopu oraz z myślą o "miękkim ...
2019-09-06 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Emlab
,
Scholz & Friends
Aldi wita podróżnych w niedziele bez handlu
×
poprzedni
następny
Aldi zmienia komunikację
Sieć dyskontów Aldi rozpoczęła ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, będącym jednocześnie nowym sloganem marki. Bohaterami kampanii są wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych. Kampania wystartowała ...
2019-09-02 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Booost
,
Scholz & Friends
,
The Digitals
,
U2 Media
Aldi zmienia komunikację
×
poprzedni
następny
Marka Tiger wraca w nowej kampanii
Nowa kampania Tiger Energy Drink (Grupa Maspex) przypomina życiową prawdę, że tylko ci, którzy po upadkach wciąż wstają i niestrudzenie próbują jeszcze raz, mogą liczyć na epickie zwycięstwa. Spot zarazem eksponuje ...
2018-03-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Scholz & Friends
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Tiger
Marka Tiger wraca w nowej kampanii
×
Piernikowe ciastka Dr.Oetkera
Dr.Oetker wprowadza na rynek dwie nowe propozycje odpowiednie na zbliżające się święta - Pierniczki oraz Chatkę z piernika. Chatka z piernika Dr.Oetkera zawiera zestaw do przygotowania piernikowego domku, który może ...
2016-11-03 Food & drinks
firmy:
Dr.Oetker
,
OMD Media Direction
,
Scholz & Friends
marki:
Dr.Oetker
Piernikowe ciastka Dr.Oetkera
×
poprzedni
następny
Arkadiusz Milik w nowej reklamie Turnieju o Puchar Tymbarku
Arkadiusz Milik występuje w drugim spocie telewizyjnym tegorocznej kampanii Turnieju "Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku" pod hasłem Najlepsi Wspierają Najlepszych. Reklama nawiązuje do poprzedniego spotu, w którym napastnik reprezentacji ...
2016-06-01 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Mindshare
,
Scholz & Friends
marki:
Tymbark
Arkadiusz Milik reklamuje Turniej o Puchar Tymbarku
Napastnik reprezentacji Polski Arkadiusz Milik występuje w spocie telewizyjnym reklamującym Turniej "Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku". Na mocy przedłużonej niedawno umowy z firmą Tymbark Arkadiusz Milik jako ambasador ...
2016-04-12 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Mindshare
,
Scholz & Friends
marki:
Tymbark
Mlekołaki promowane jak najlepszy wybór na śniadanie
Lubella rozpoczęła kampanię promującą produkty śniadaniowe Mlekołaki. Działania prowadzone są pod hasłem "100% dziecięcej natury", a spot telewizyjny koncentruje się na podkreśleniu zalet produktu - minerałów pochodzących z natury. Uzupełnieniem ...
2016-04-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Mindshare
,
Scholz & Friends
marki:
Mlekołaki
Mlekołaki promowane jak najlepszy wybór na śniadanie
×
Kampania promująca piłkarski turniej puchar Tymbarku
Ruszyła kampania telewizyjna promująca turniej „Z podwórka na stadion o puchar Tymbarku” z udziałem reprezentanta Polski – Arkadiusza Milika. Piłkarz występuje w spotach reklamujących rozgrywki, w którym sam uczestniczył jako dziecko ...
2015-05-12 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Mindshare
,
Scholz & Friends
marki:
Tymbark
Lubella Corn Flakes – na dobry początek dnia
W swojej najnowszej kampanii Lubella prezentuje pomysł na doskonały początek dnia dla całej rodziny. Reklama, utrzymana w rodzinnym klimacie, przedstawia mamę – pełną pozytywnej energii, która przez cały dzień troszczy ...
2015-05-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Mindshare
,
Scholz & Friends
marki:
Lubella
Lubella Corn Flakes – na dobry początek dnia
×
Dodatki do wypieków w kampanii Dr. Oetker
20 lutego ruszy intensywna kampania reklamowa promująca drożdże i słodkie dekoracje Dr. Oetkera. Akcja będzie prowadzona równolegle w TV, prasie i Internecie. Reklama telewizyjna jest kontynuacją historii o rodzinnym przygotowywaniu ...
2015-02-17 Food & drinks
firmy:
Dr.Oetker
,
Lighthouse Consultants
,
Mr. Bloom
,
OMD Media Direction
,
Scholz & Friends
marki:
Dr.Oetker
„Sekret królowych wypieków” w kampanii Dr. Oetker
W połowie listopada ruszyła telewizyjna kampania reklamowa „Pierniczki i słodkie dekoracje Dr. Oetkera – sekret królowych wypieków”. Zachęca do rodzinnego przygotowywania świątecznych ciastek. Spot przedstawia rodzinne przygotowania do Bożego Narodzenia ...
2014-11-24 Food & drinks
firmy:
Dr.Oetker
,
OMD Media Direction
,
Scholz & Friends
marki:
Dr.Oetker
Wizerunkowo-produktowa kampania sieci Kaufland
Rozpoczęła się wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa sklepów Kaufland inaugurująca ich nowy format kreatywny. Akcja jest prowadzona przede wszystkim w telewizji. Nowe reklamy pokazują, jak przy pomocy produktów z tych sklepów można ...
2014-05-23 Soft drinks
firmy:
Kaufland
,
Maxus
,
Scholz & Friends
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [23]
działy
› promocje i PR [22]
› handel [9]
› innowacje i nowości [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Aldi [6]
› Grupa Maspex [6]
› Dr.Oetker [3]
› Kaufland [3]
› Kompania Piwowarska [3]
› Tymbark [3]
› Lubella [2]
› McCormick [1]
› Mondelez Polska [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [6]
› napoje bezalkoholowe [4]
› słodycze i przekąski [4]
› alkohol [3]
firmy marketingowe
› Mindshare [6]
› The Digitals [5]
› Maxus [3]
› OMD Media Direction [3]
› Carat [2]
› Dynamo Film [2]
› Gong [2]
› iProspect [2]
› Zenith [2]
› ANDO [1]
› Booost [1]
› BrainBox [1]
› Brasil [1]
› BrosFX [1]
› Emlab [1]
› Juice [1]
› Lighthouse Consultants [1]
› Liquid Thread [1]
› Mango Design [1]
› Mr. Bloom [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› Platige Film [1]
› Starcom [1]
› Tailor Made PR [1]
› Televisor [1]
› U2 Media [1]
marki
› Dr.Oetker [3]
› Książęce [3]
› Tymbark [3]
› Galeo [1]
› Lubella [1]
› Milka [1]
› Mlekołaki [1]
› Tiger [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA