KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Big Picture
IQ Marketing
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Limitowana edycja ciastek Oreo PAC-MAN
Oreo od lat wprowadza do sklepów limitowane edycje swoich produktów. Tym razem marka połączyła siły z bohaterem gry PAC-MAN i stworzyła ciastka, które wyglądają jak jego labirynt. PAC-MAN, komputerowa zręcznościowa gra ...
2024-02-01 Soft drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
IQ Marketing
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Limitowana edycja ciastek Oreo PAC-MAN
×
Ciastka Oreo w wersji Xbox
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej. W limitowanej serii Oreo Original konsumenci znajdą na ciastkach 6 różnych emblematów ...
2023-01-31 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
IQ Marketing
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Ciastka Oreo w wersji Xbox
×
Milka świętuje 120. urodziny
W tym roku Milka świętuje 120. urodziny. Marka, która od lat inspiruje konsumentów do drobnych gestów czułości i głęboko wierzy, że najlepszą formą celebrowania nie jest dostawanie prezentów, a ich dawanie ...
2021-06-07 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
IQ Marketing
,
Mindshare
,
Ogilvy & Mather
marki:
Milka
Milka świętuje 120. urodziny
×
Milka rusza z wyjątkową loterią
Wystartowała nowa kampania marki Milka pod hasłem "Czas delikatności", w ramach której ruszyła loteria promocyjna "Wygrywaj i pomagaj z Milką". Kupując produkty Milka, konsumenci będą mieli okazję nie tylko do zdobycia ...
2020-09-10 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
IQ Marketing
,
Mindshare
,
Ogilvy & Mather
marki:
Milka
Milka rusza z wyjątkową loterią
×
Adam Małysz gościem w Tesco
18 lutego, w krakowskim Tesco odbędzie się wydarzenie, będące elementem kampanii "Milka. Sercem z Naszymi".! W roli gościa specjalnego pojawi się na nim Adam Małysz. Na konsumentów będą czekać słodkie upominki ...
2020-02-18 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Tesco
,
Big Picture
,
Carla Zuri
,
Event Factory
,
IQ Marketing
,
Mindshare
,
Truskavka
marki:
Milka
Kolejna odsłona kampanii marki Milka
Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, kolejny rok z rzędu zachęca Polaków do tego, aby byli Sercem z Naszymi. Jedną z atrakcji, przygotowanych przez markę w ramach długofalowej kampanii, są ...
2020-01-14 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carla Zuri
,
Event Factory
,
IQ Marketing
,
Mindshare
,
Truskavka
marki:
Milka
Kolejna odsłona kampanii marki Milka
×
Kolejna odsłona kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
Wraz z rozpoczęciem nowego sezonu skoków narciarskich, wystartuje kolejna odsłona długofalowej kampanii "Milka. Sercem z Naszymi", w ramach której marka będzie m.in. kontynuować współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry ...
2019-11-27 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carla Zuri
,
Event Factory
,
IQ Marketing
,
Mindshare
,
Truskavka
marki:
Milka
Kolejna odsłona kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
×
Milka przypomina, skąd się bierze delikatność
W drugiej połowie sierpnia ruszyła kampania pod hasłem "Milka. Stąd się bierze delikatność", koncentrująca się na alpejskim mleku, które od ponad 100 lat stanowi wyróżnik czekolady Milka. Marka m.in. zwraca ...
2019-09-06 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
IQ Marketing
,
Liquid Thread
,
Mindshare
,
Wieden+Kennedy
marki:
Milka
Mateusz Gessler ambasadorem marki BelVita
Marka BelVita z portfolio Mondelez Polska rozpoczęła kampanię "Śniadania, że u la la". Ambasadorem marki został restaurator Mateusz Gessler. Producent ciastek rozszerza wieloletnią komunikację, która do tej pory koncentrowała się ...
2019-01-03 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
IQ Marketing
,
Isobar
,
Mindshare
marki:
belVita
Mateusz Gessler ambasadorem marki BelVita
×
Halls promuje nowe gumy do żucia
Mondelez International wystartował z kampanią reklamową nowych gum Halls. Produkt dostępny jest w czterech orzeźwiających wariantach smakowych. - Nowe gumy Halls przenoszą nas na zupełnie inny poziom odświeżenia - rześkiego ...
2018-03-14 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
IQ Marketing
,
Ogilvy & Mather
marki:
Halls
Czesław Mozil promuje Prince Polo
Ruszyła kampania wizerunkowa "Prince Polo Autentyk". Marka wafelków zachęca w niej, aby mimo zmieniającego się świata i stylu życia, pozostać sobą. Do współpracy zaproszono muzyka Czesława Mozila. Osią kampanii jest ...
2016-03-29 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Brain
,
Carat
,
IQ Marketing
,
Liquid Thread
marki:
Prince Polo
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [11]
działy
› promocje i PR [11]
› innowacje i nowości [2]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mondelez Polska [11]
› Tesco [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [11]
firmy marketingowe
› IQ Marketing [11]
› Mindshare [7]
› Carla Zuri [3]
› Event Factory [3]
› Ogilvy & Mather [3]
› Truskavka [3]
› Carat [2]
› Liquid Thread [2]
› Spark Foundry [2]
› Brain [1]
› Isobar [1]
› Publicis [1]
› Wieden+Kennedy [1]
marki
› Milka [6]
› Oreo [2]
› belVita [1]
› Halls [1]
› Prince Polo [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA