KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
ostatnie 3 miesiące
Liczba wyszukanych artykułów: 48
Europejskie organizacje rolnicze przeciwnie umowie Mercosur
Plan Komisji Europejskiej, aby sfinalizować umowę handlową Mercosur podczas szczytu G20 w Rio de Janeiro w dniach 18-19 listopada 2024, budzi niepokój w środowisku rolniczym Europy. Organizacje Copa Cogeca, CEJA, EFFAT ...
2024-10-30 Soft drinks
Wartość rynku produktów roślinnych sięga 1,5 mld zł
24 października w trakcie konferencji Plant-Powered Perspectives odbyła się premiera raportu „Branża Żywności Roślinnej w Polsce 2024 – dane, szanse i wyzwania.” Twórcy raportu podjęli się próby zdefiniowania kategorii roślinnej, a ...
2024-10-24 Soft drinks
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency we wrześniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o 25 zł w skali miesiąca i 24 ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
POLOmarket
,
Selgros Cash&Carry
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
×
Sejm rozpoczął prace nad zerową akcyzą na cydr i perry
17 października w Sejmie odbyło się pierwsze czytanie poselskiego projektu ustawy dotyczącej likwidacji akcyzy na cydry i perry o zawartości alkoholu do 5%. Zmiany te mają pomóc zarówno polskim sadownikom, jak ...
2024-10-18 Soft drinks
Sejm rozpoczął prace nad zerową akcyzą na cydr i perry
×
Żywność BIO nadal popularna w dużych miastach
Jak wynika z badania instytutu IQS zrealizowanego na zlecenie Carrefour Polska pod koniec września br., Polacy bardzo dobrze postrzegają produkty ekologiczne. Cenią je za wysoką jakość, skład oraz uważają je ze ...
2024-10-18 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Żywność BIO nadal popularna w dużych miastach
×
Zmiany w składzie Zarządu Pamapol
Zarząd spółki Pamapol poinformował, że 14 października 2024 roku Rada Nadzorcza podjęła uchwałę w sprawie odwołania Łukasza Woźnego z funkcji Członka Zarządu oraz ze składu Zarządu Pamapol S.A. ze skutkiem na ...
2024-10-16 Food & drinks
firmy:
Pamapol
Musy Tymbark inspirowane DC
Tymbark, we współpracy z Warner Bros. Discovery Global Consumer Products, wprowadził na rynek nowe produkty inspirowane DC, przedstawiające Batmana, Supermana, Aquamana i Wonder Woman. - Pod koniec września w do sprzedaży ...
2024-10-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
AQQ
,
Starcom
,
Trzask
marki:
Tymbark
Musy Tymbark inspirowane DC
×
Lubella Di Riso porzeczka
Marka Lubella poszerza linię przekąsek ryżowych o nową propozycję smakową – Lubella Di Riso porzeczka. To kompozycja całych ziaren ryżu i wyrazistej owocowej nuty. - Nowość od Lubelli, to eksplozja sezonowego ...
2024-10-15 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lidl
,
Lubella
marki:
Lubella
Lubella Di Riso porzeczka
×
poprzedni
następny
Aviko wprowadza frytki z przyprawami
W portfolio marki Aviko pojawiły się frytki Aviko Wavy Blends Garlic & Herbs. Są to frytki dla segmentu HoReCa, o ryflowanym cięciu, przyprawione ziołami i czosnkiem. - Naszych frytek można użyć ...
2024-10-14 Food & drinks
firmy:
Aviko
marki:
Aviko
Aviko wprowadza frytki z przyprawami
×
„Chwytaj dżem” w kampanii marki Łowicz
Rusza kolejna odsłona kampanii dżemów od Łowicza. W tej edycji „Chwytaj dżem” marka Łowicz jeszcze mocniej koncentruje się na przyjemności, którą można osiągnąć dzięki dodaniu dżemu do codziennych potraw. - W ...
2024-10-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
DDB & Tribal
,
Starcom
,
Xantus
marki:
Łowicz
„Chwytaj dżem” w kampanii marki Łowicz
×
poprzedni
następny
Roślinne burgery będą bezpieczne
Francuskie organizacje: Europejska Unia Wegetariańska, EVU, Francuskie Stowarzyszenie Wegetariańskie, AVF oraz spółka Beyond Meat Inc., zakwestionowały dekret, który rząd francuski przyjął w celu ochrony przejrzystości informacji dotyczących żywności w handlu. Ich ...
2024-10-07 Soft drinks
Strategiczne partnerstwo Fresh Inset i Janssen PMP
Fresh Inset podpisał umowę z Janssen PMP, spółką z koncernu Johnson and Johnson. Umowa ma na celu komercjalizację w Europie opracowanej przez Fresh Inset technologii Vidre+ służącej przedłużaniu świeżości i ochronie ...
2024-10-04 Soft drinks
firmy:
Fresh Inset
Strategiczne partnerstwo Fresh Inset i Janssen PMP
×
poprzedni
następny
Wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy
Marka JemyJemy, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku ...
2024-10-03 Food & drinks
firmy:
Profi
,
21gram
,
Value Media
Wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy
×
poprzedni
następny
Obiady w 3 minuty od Pudliszek
Kraft Heinz, właściciel m.in. marki Pudliszki rozszerza swoją ofertę o nowe produkty z kategorii dań gotowych. Wprowadzona właśnie linia to cztery różne posiłki w specjalnych tackach, produkowane bez konserwantów, sztucznych barwników ...
2024-10-01 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
marki:
Pudliszki
Obiady w 3 minuty od Pudliszek
×
Makarony Polskie analizują możliwości akwizycji
Grupa Makarony Polskie zanotowała dobre wyniki finansowe w I półroczu 2024 r. Spółka osiągnęła 18,12 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej wobec 16,49 mln zł zysku rok wcześniej ...
2024-09-27 Food & drinks
firmy:
Makarony Polskie
marki:
So food
,
Novelle
Pudliszki promują Ketchup Zero
Wystartowała kampania promująca Ketchup Zero – łagodny ketchup zawierający jedynie naturalnie występujące w pomidorach cukry. Kampania obejmuje emisje spotów wideo (15 sekund i 6 sekund), opartych na krótkich, specjalnie stworzonych do ...
2024-09-25 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
180heartbeats + Jung v. Matt
,
Carat
,
Film Produkcja
,
Locomotive
marki:
Pudliszki
Ponad 70% Polaków preferuje domowe przetwory
Polacy wciąż są koneserami domowych przetworów. Choć odsetek osób preferujących własnoręcznie zrobione dżemy i nalewki spadł w stosunku do ubiegłego roku, to zdecydowana większość, bo aż 73,6% badanych przepytanych w ramach ...
2024-09-25 Soft drinks
Ponad 70% Polaków preferuje domowe przetwory
×
poprzedni
następny
Polscy sadownicy zachęcają do jedzenia jabłek
Nowy projekt środowisk sadowniczych „Jedno jabłko dziennie” ma promować zdrowe odżywianie, zwłaszcza wśród dzieci. Podczas pikniku z okazji Narodowego Dnia Sportu, który odbył się na błoniach PGE Stadionu Narodowego w Warszawie ...
2024-09-16 Soft drinks
Biedronka redukuje masę opakowań
W najbliższą niedzielę – 15 września obchodzimy Dzień Opakowań. Został on ustanowiony przez Polską Izbę Opakowań w 2007 roku. Jego celem jest upowszechnienie wiedzy o znaczeniu opakowań w życiu współczesnego człowieka ...
2024-09-13 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka redukuje masę opakowań
×
Campbell chce wykreślić „zupę” z nazwy
Firma Campbell Soup Company planuje zmienić nazwę na Campbell’s Company. Usunięcie słowa „zupa” ma ułatwić rozszerzenie marki na inne kategorie produktów spożywczych, w tym przekąski. Posunięcie to ma na celu lepsze ...
2024-09-13 Food & drinks
firmy:
Campbell
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [14]
działy
› promocje i PR [15]
› innowacje i nowości [10]
› badania [8]
› zagranica [5]
› handel [3]
› inwestycje [2]
› akwizycje i fuzje [2]
› dostawcy [2]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [10]
› Lubella [4]
› Kraft Heinz [3]
› Pamapol [3]
› Biedronka [2]
› Carrefour [2]
› Lidl [2]
› Profi [2]
› ZPOW Dawtona [2]
› Aksam [1]
› Auchan [1]
› Aviko [1]
› Bakalland [1]
› Bonduelle [1]
› Campbell [1]
› Colian [1]
› Develey [1]
› E.Leclerc [1]
› Etyflex [1]
› FoodWell [1]
› Fresh Inset [1]
› Helio [1]
› Hortex [1]
› Jogurty Magda [1]
› Kupiec [1]
› Kwidzyn [1]
› Makarony Polskie [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mlekovita [1]
› Nestle [1]
› POLOmarket [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› SVI [1]
› Tarczyński [1]
› Tymbark [1]
› Werner Kenkel [1]
› Willisch [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [16]
› słodycze i przekąski [15]
› mięso i ryby [9]
› napoje bezalkoholowe [6]
› mleko [3]
› alkohol [2]
› kawa i herbata [2]
firmy marketingowe
› Starcom [3]
› 2012 [2]
› Value Media [2]
› 180heartbeats + Jung v. Matt [1]
› 21gram [1]
› AQQ [1]
› Badi Badi [1]
› Carat [1]
› DDB & Tribal [1]
› Filmokracja [1]
› Film Produkcja [1]
› Highnoon.pl [1]
› Locomotive [1]
› LoveBrands [1]
› Piloci Studio [1]
› Televisor [1]
› Trzask [1]
› Xantus [1]
marki
› Łowicz [3]
› Pudliszki [3]
› Lubella [2]
› Aviko [1]
› Dawtona [1]
› Helio [1]
› JemyJemy [1]
› Kubuś [1]
› Kupiec [1]
› Mutti [1]
› Novelle [1]
› So food [1]
› Tarczyński [1]
› Tymbark [1]
› Willisch [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA