KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Harnaś
Liczba wyszukanych artykułów: 7
LodoHerbata Harnaś trafiła do sklepów
Marka Harnaś wprowadza do oferty wyjątkową nowość - Harnaś Lodoherbatę. To piwo o smaku brzoskwiniowej mrożonej herbaty. Wraz z premierą, marka wchodzi w nowy dla siebie segment piw smakowych. Harnaś Lodoherbata ...
2022-04-25 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
Żabka
marki:
Harnaś
LodoHerbata Harnaś trafiła do sklepów
×
Carlsberg Polska poprawia wyniki i inwestuje
W 2018 roku Carlsberg Polska osiągnął dobre wyniki sprzedaży, w tym wzrost wolumenu i wartości sprzedaży, zamykając rok udziałami wolumenowymi ok. 20% i wartościowymi ok. 19%. Dla całej branży piwnej ...
2019-03-19 Soft drinks
firmy:
Browar Bosman
,
Carlsberg
marki:
Kasztelan
,
Grimbergen
,
Karmi
,
Somersby
,
Harnaś
,
Kronenbourg 1664
,
Carlsberg
,
Okocim
,
Żatecky Svetly Lezak
,
Brooklyn
,
Garage
Piwo w co czwartym koszyku w małych sklepach
W sklepach małoformatowych piwo jest kategorią, która zdecydowanie najczęściej spośród wszystkich produktów paczkowanych trafia do koszyków. Jak pokazują dane gromadzone przez CMR, znajduje się ono średnio na co czwartym paragonie, generując ...
2018-05-05 Soft drinks
marki:
Żywiec
,
Tatra
,
Żubr
,
Dębowe
,
Harnaś
,
Okocim
,
Warka
Piwni liderzy reklamowi w Polsce
W czasie pierwszych ośmiu miesięcy tego roku cennikowe wydatki producentów piwa (bez internetu) były minimalnie niższe niż rok wcześniej. Mocno wzrosły budżety Heinekena, Okocimia, Harnasia i Warki, za to zmalały w ...
2014-10-13 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
Grupa Żywiec
,
Kompania Piwowarska
marki:
Żywiec
,
Heineken
,
Lech
,
Żubr
,
Somersby
,
Harnaś
,
Tyskie
,
Okocim
,
Warka
Zmieniają się preferencje polskich piwoszy
Statystyczny dorosły Polak pije w ciągu roku około 99 l piwa. Z szacunków Związku Browary Polskie wynika, że w 2013 roku sprzedaż piwa spadła w porównaniu z rokiem poprzednim o 2-2,5% ...
2014-03-05 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
Somersby
,
Harnaś
,
Carlsberg
,
Okocim
Zmieniają się preferencje polskich piwoszy
×
Carlsberg zwiększył sprzedaż w Polsce o 15%
Szacunkowe dane dotyczące polskiego rynku piwa mówią o 5% wzroście sprzedaży w 2012 r. W tym czasie Carlsberg Polska zwiększył sprzedaż aż o 15%, a jego ilościowe udziały w rynku wzrosły ...
2013-02-19 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
Kompania Piwowarska
marki:
Kasztelan
,
Harnaś
,
Carlsberg
,
Okocim
Carlsberg będzie inwestował w zwiększenie mocy produkcyjnych
Dla spółki Carlsberg Polska, obecny rok należy do udanych. Po III kwartałach roku firma notuje dwucyfrowy wzrost sprzedaży (w porównaniu do ponad 4% wzrostu całego rynku), a jej udział w rynku ...
2012-11-06 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
Kasztelan
,
Somersby
,
Harnaś
,
Carlsberg
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [7]
działy
› inwestycje [2]
› promocje i PR [2]
› handel [2]
› innowacje i nowości [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carlsberg [6]
› Kompania Piwowarska [2]
› Browar Bosman [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [7]
marki
› Okocim [5]
› Carlsberg [4]
› Somersby [4]
› Kasztelan [3]
› Warka [2]
› Żubr [2]
› Żywiec [2]
› Brooklyn [1]
› Dębowe [1]
› Garage [1]
› Grimbergen [1]
› Heineken [1]
› Karmi [1]
› Kronenbourg 1664 [1]
› Lech [1]
› Tatra [1]
› Tyskie [1]
› Żatecky Svetly Lezak [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA