KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
FRoSTA
Liczba wyszukanych artykułów: 9
Które mrożonki kupujemy najczęściej?
Z badań zleconych przez markę FRoSTA wynika, że najczęściej spożywanymi produktami przez Polaków są owoce i warzywa. Niemal 50% Polaków włącza je do swojej codziennej diety, a aż 95% spożywa je ...
2019-11-21 Soft drinks
firmy:
FRoSTA
marki:
FRoSTA
Kryteria wyboru ryb mrożonych w Polsce
Wśród cech ważnych przy wyborze ryb mrożonych jakość produktu wskazywana jest przez 32% badanych jako najważniejsza, i aż przez 59% jako ważna. Zaraz po niej plasuje się mała ilość glazury czy ...
2018-11-08 Food & drinks
firmy:
FRoSTA
Kryteria wyboru ryb mrożonych w Polsce
×
Ponad połowa Polaków ogranicza spożycie mięsa
Obecność dań wegetariańskich na stołach już nikogo nie dziwi. Według tegorocznych badań IBRIS już 57,6% Polaków deklaruje ograniczenie spożycia mięsa, a 10-11% osób w wieku 25-34 lat określa siebie mianem wegetarian ...
2018-05-09 Food & drinks
firmy:
FRoSTA
marki:
FRoSTA
Ponad połowa Polaków ogranicza spożycie mięsa
×
poprzedni
następny
Czynniki decydujące o wyborze dań gotowych
Zaufanie do marki oraz dostępność - to dwa główne czynniki, którymi kierują się Polacy, kupując dania gotowe. Coraz więcej konsumentów podkreśla również, że to właśnie dokładna informacja dotycząca składu, skłania ich ...
2017-04-06 Soft drinks
firmy:
FRoSTA
marki:
FRoSTA
Czynniki decydujące o wyborze dań gotowych
×
poprzedni
następny
Kryteria wyboru ryb mrożonych w Polsce
Polacy, kupując mrożone produkty rybne, przestali kierować się głównie kryterium cenowym - wynika z raportu opracowanego na zlecenie firmy FRoSTA. Obecnie zwracają uwagę przed wszystkim na gatunek i jakość mięsa ryby ...
2017-01-20 Food & drinks
firmy:
FRoSTA
Kryteria wyboru ryb mrożonych w Polsce
×
poprzedni
następny
Rynek produktów mrożonych ma wartość 2,1 mld PLN
Z danych Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, iż w okresie ostatnich 12 miesięcy polskie gospodarstwa domowe przeznaczyły na zakupy kategorii produktów mrożonych kwotę 2,1 mld PLN. Oznacza to wzrost o 3,1% ...
2014-09-12 Soft drinks
firmy:
Abramczyk
,
Anita
,
Dr.Oetker
,
FRoSTA
,
Hortex
Rynek produktów mrożonych ma wartość 2,1 mld PLN
×
Postawy konsumenckie, a ocena sztucznych dodatków
Pracownia Badań Społecznych i Marketingowych Soma na zlecenie FRoSTY przeprowadziła badania postaw konsumenckich wobec sztucznych dodatków do żywności. U 61% Polaków pozytywne deklaracje prozdrowotne przekładają się na zorientowane na zdrowie świadome ...
2012-04-04 Soft drinks
firmy:
FRoSTA
Polacy negatywnie oceniają dodatki do żywności
Polacy zaczynają świadomie wybierać produkty spożywcze. Ich decyzje zakupowe są podyktowane już nie tylko ceną, ale coraz częściej także składem produktów, w tym zawartością dodatków do żywności. Z badań przeprowadzonych ...
2012-02-15 Soft drinks
firmy:
FRoSTA
W pełni naturalny smak od FRoSTY
Mrożonki FRoSTY zyskały zmienione receptury. Nowa propozycja marki to produkty, które nie zawierają wzmacniaczy smaku, barwników, aromatów, tłuszczów utwardzonych oraz skrobi modyfikowanej. FRoSTA, jako pierwsza marka spożywcza w Polsce, usuwa ...
2012-02-07 Soft drinks
firmy:
FRoSTA
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [9]
działy
› innowacje i nowości [2]
› promocje i PR [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Abramczyk [1]
› Anita [1]
› Dr.Oetker [1]
› Hortex [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [6]
› owoce i warzywa [5]
› inne produkty [4]
› mleko [1]
› słodycze i przekąski [1]
marki
› FRoSTA [3]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA