KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Food & Joy
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Jakość najważniejsza dla 80% Polaków
W ostatnich miesiącach Polacy regularnie deklarują, że ich priorytetem jest oszczędzanie, także na podstawowych kategoriach. Z raportu firmy Nielsen wynika jednak, że coraz więcej Polaków zwraca jednocześnie uwagę na jakość produktów ...
2013-08-05 Soft drinks
firmy:
Alma
marki:
Food & Joy
Nowe strategie dla droższych marek własnych
Sieci sklepów Alma, Piotr i Paweł czy hurtownie Makro Cash & Carry informują o wysokich wzrostach sprzedaży droższych produktów marki własnej i zapowiadają rozwijanie ich oferty. Dalszy rozwój private label w ...
2013-02-20 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Makro Cash & Carry
,
Piotr i Paweł
marki:
Food & Joy
Alma analizuje inwestycje w nową sieć sklepów
Alma Market chce zakończyć 2012 r. zyskiem netto na poziomie jednostkowym i skonsolidowanym. Liczy, że w 2013 roku przychody wzrosną dwucyfrowo - poinformował prezes spółki Jerzy Mazgaj. Jeśli testy nowego, warszawskiego ...
2012-12-11 Soft drinks
firmy:
Alma
marki:
Food & Joy
Sieci delikatesowe promują marki własne
Pod koniec września zarówno sieć Piotr i Paweł, jak i Alma, działające w segmencie supermarketów delikatesowych, rozpoczęły promocję tańszych produktów marki własnej. Spoty reklamowe pojawiły się m.in. w Radiu RMF FM ...
2012-09-28 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Piotr i Paweł
marki:
Food & Joy
Bosch i Alma prowadzą wspólną kampanię
"Twój świat od kuchni" to nowa kampania realizowana przez agencję Insignia dla marki Bosch. Do współpracy zostały zaproszone Delikatesy Alma. Celem kampanii jest wsparcie wizerunku obu marek oraz promocja nowej ...
2012-09-27 Soft drinks
firmy:
Alma
marki:
Food & Joy
Bosch i Alma prowadzą wspólną kampanię
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› handel [5]
› innowacje i nowości [4]
› badania [2]
› inwestycje [1]
› promocje i PR [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Alma [5]
› Piotr i Paweł [2]
› Makro Cash & Carry [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [1]
› owoce i warzywa [1]
› kawa i herbata [1]
› inne produkty [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA