KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Apis świętuje 90-lecie istnienia
Już czwarte pokolenie pracowników buduje tradycje Spółdzielni Pszczelarskiej Apis z Lublina. Firma świętuje w tym roku 90-lecie nieprzerwanej działalności. - Rok 1932 jest kamieniem węgielnym naszej działalności. Postanowiliśmy uczcić tą ...
2022-06-13 Food & drinks
firmy:
Apis
marki:
Apis
Apis świętuje 90-lecie istnienia
×
Forum Spółdzielczości Mleczarskiej w Białymstoku
19. Międzynarodowe Forum Spółdzielczości Mleczarskiej to najważniejsze wydarzenie branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej. Tegoroczna edycja odbędzie się w Białymstoku 7-8 września 2022 r. Do Białegostoku przyjadą nie tylko przedstawiciele branży ...
2022-06-13 Food & drinks
Elektroniczne etykiety cenowe w sieci Żabka
Spółka Żabka podpisała dwie umowy z firmą Saule Technologies zajmującą się produkcją i dostawą energooszczędnych etykiet zasilanych światłem naturalnym. Etykiety cenowe zasilane perowskitowym ogniwem fotowoltaicznym pozwolą skrócić czas etykietowania produktów ...
2022-06-13 Soft drinks
firmy:
Żabka
Rusza nabór firm zainteresowanych eksportem do Ukrainy
Polska Agencja Inwestycji i Handlu, która została operatorem projektu resortu rozwoju i technologii, informuje o rozpoczęciu naboru polskich firm zainteresowanych wznowieniem eksportu i udziałem w odbudowie Ukrainy. Mimo tak wielkiej ...
2022-06-10 Soft drinks
Mleko szkolne z Polmleku
Grupa Polmlek wprowadza na rynek mleko szkolne w kartoniku 250 ml. Mleko zawiera 1,5% tłuszczu i jest wytwarzane w technologii UHT. Mleko UHT swój długi okres przydatności do spożycia ...
2022-06-10 Soft drinks
firmy:
Polmlek
marki:
Polmlek
Mleko szkolne z Polmleku
×
Kolejne napoje Oshee z Wiedźminem
Firma Oshee rozszerza ofertę napojów energetycznych produkowanych we współpracy z CD PROJEKT RED o nowe Wiedźmińskie eliksiry Oshee. Od czerwca gama energetyków z tej linii wzbogaciła się o trzy nowe ...
2022-06-10 Soft drinks
firmy:
Oshee
marki:
Oshee
Kolejne napoje Oshee z Wiedźminem
×
poprzedni
następny
Nowe zrównoważone biuro PepsiCo na warszawskiej Pradze
PepsiCo Polska nie ustaje w realizacji swojej misji dotyczącej zrównoważonego rozwoju. Kompleksowe działania w tym obszarze znalazły odzwierciedlenie w organizacji nowego biura w budynku Monopol w Warszawie przy Placu Konesera ...
2022-06-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
Biedronka przyciąga ponad 90% klientów sieci dyskontowych
W tym roku do Biedronki poszło ponad 91% klientów wszystkich dyskontów spożywczych. Jednak największy wzrost penetracji tego rynku odnotowało Netto, poprawiając ubiegłoroczny wynik o przeszło 11 p.p. - wynika z raportu ...
2022-06-09 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Biedronka przyciąga ponad 90% klientów sieci dyskontowych
×
Otmuchów zainwestuje w produkcję żelków
Grupa Otmuchów prowadzi analizę perspektyw działalności, których celem jest skupienie się na aktywnościach, w których Spółka ma mocne kompetencje. Jednym z analizowanych kierunków w strategii Grupy jest rozwój kategorii żelków nie ...
2022-06-09 Food & drinks
firmy:
Kervan Gida
,
ZPC Otmuchów
marki:
Bebeto
Analiza zmian zachowania polskich klientów sklepów
Sklepy stacjonarne pozostają głównym kanałem zakupowym dla Polaków (89% zazwyczaj robi w nich zakupy) - wynika z najnowszego badania in-Store Media Polska, w którym skupiono się na zmianie zachowań polskich konsumentów ...
2022-06-09 Soft drinks
Analiza zmian zachowania polskich klientów sklepów
×
poprzedni
następny
Koszty producentów żywności rosną o 30-40%
Inflacja w maju przyspieszyła do tempa najszybszego od przeszło 24 lat. Dwie główne przyczyny to drożejące surowce energetyczne i rolne. O ile jednak żywność w sklepach podrożała średnio o kilkanaście procent ...
2022-06-09 Soft drinks
Cukier Królewski już nie jest biały
Marka Cukier Królewski wprowadza nową nazwę i opakowanie swojego flagowego produktu. Od teraz jest on dostępny jako "cukier z buraków cukrowych". Zmianom towarzyszy kampania digital pod hasłem Piecz, Przerabiaj, Podziel się! ...
2022-06-09 Soft drinks
firmy:
Sudzucker
,
Insignia
,
Open Media
,
Papaya Films
marki:
Cukier Królewski
Cukier Królewski już nie jest biały
×
Absolut w globalnej kampanii reklamowej
Marka wódki Absolut (Pernod Ricard) rozpoczyna swoją największą od dekady globalną kampanię reklamową pod hasłem "Świat koktajli Absolut. Born to Mix". Marka chce inspirować ludzi do spotkania i dzielenia się pomysłami ...
2022-06-09 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
marki:
Absolut
Coca-Cola promuje festiwal Tomorrowland
Coca-Cola i Tomorrowland łączą siły, by nieść ludziom na całym świecie emocje, magię i energetyzujące brzmienie jednego z największych festiwali muzyki elektronicznej. Hasłem "Już dziś poczuj rytm jutra" wspólnie zachęcają do ...
2022-06-09 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Recykling kapsułek po kawie w sieci Carrefour
W wybranych sklepach Carrefour klienci mogą oddać do recyklingu kapsułki po kawie Nescafe Dolce Gusto. Kapsułki są zbierane do specjalnych koszy, z których trafią do przetworzenia. Celem współpracy marki kawy ...
2022-06-09 Food & drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
marki:
Nescafe
Lisek uruchomił sklep online
Sklep Liska w wersji desktopowej jest rozwiązaniem dla osób, które zakupy wolą robić online niż w aplikacji mobilnej. Sama usługa niezależnie od wybranej formy składania zamówienia pozostaje bez zmian. Zakupy ...
2022-06-09 Soft drinks
firmy:
Lisek
Frigo Logistics powiększa flotę
Krajowy lider w obsłudze logistycznej produktów głęboko mrożonych, a także specjalista od przewozu produktów fresh i dry oraz płynnych produktów spożywczych, ma ambitne plany na rozwój. Frigo Logistics planuje m.in. doposażenie ...
2022-06-09 Soft drinks
firmy:
Frigo Logistics
Dwucyfrowy wzrost cen w sklepach
Monitoring blisko 40 tys. sklepów pokazał, że w maju konsumenci odczuli ponad 16% wzrost cen w skali roku. Pierwsze miejsce w rankingu drożyzny zajmują art. tłuszczowe z podwyżką o 55%. Rekordzistą ...
2022-06-08 Soft drinks
Woda najlepszym źródłem nawodnienia według Polaków
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez SW Research w marcu br., woda butelkowana jest wskazywana przez Polaków jako najbezpieczniejsze i najbardziej jakościowe źródło nawodnienia. Głównym celem badania przeprowadzonego we współpracy ...
2022-06-08 Soft drinks
Optymistyczne nastroje w handlu tradycyjnym
Majowe odczyty nastroju w handlu tradycyjnym wskazują na lekki optymizm wśród osób prowadzących małe i średnie sklepy - wynika z majowego badania M/platform. Ocena maja była na poziomie 50,4 pkt. i ...
2022-06-08 Soft drinks
[1]
230
|
231
|
232
|
233
|
234
|
235
|
236
|
237
|
238
|
239
|
240
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA