KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
The Digitals
słodycze i przekąski
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Warka rozda 4 mln paczek chipsów Lay’s
Marka piwa Warka (Grupa Żywiec) rozda w najnowszej loterii podkapslowej aż 4 mln paczek chipsów Lay's (PepsiCo). Startującą 1 lipca promocję wesprze kampania w telewizji, VOD i social mediach. Mechanizm ...
2017-06-30 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
PepsiCo
,
G3
,
Global
,
LVOV
,
Papaya Films
,
Roots
,
Starcom
,
Televisor
,
The Digitals
marki:
Lay's
,
Warka
Warka rozdaje chipsy Lay's
Ruszyła kampania promocyjna nowej loterii Warki, w której do wygrania są 4.000.000 paczek chipsów Lay's. Kampania obejmuje spot telewizyjny oraz działania internetowe. Mechanizm loterii promocyjnej jest prosty. Kupując piwo Warka ...
2016-05-19 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
PepsiCo
,
LVOV
,
Roots
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Lay's
,
Warka
Warka rozdaje chipsy Lay's
×
The Digitals obsłuży Krakuski
Agencja The Digitals rozpoczęła obsługę marki Krakuski (Bahlsen). Współpraca obejmuje prowadzenie działań na Facebooku i Instagramie. Oprócz stałej komunikacji w mediach społecznościowych planowane są również specjalne aktywności. The Digitals będzie ...
2014-07-15 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
The Digitals
marki:
Krakuski
,
Hit
Warka w promocji
Rozpoczęła się emisja spotu telewizyjnego piwa Warka "Akcja na mecz". To kontynuacja trwającej od początku kwietnia kampanii "Akcja na Rio", skierowanej do kibiców, którzy mistrzostwa świata w piłce nożnej będą śledzić ...
2014-06-11 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
PepsiCo
,
Just
,
Men at Work
,
Polymus
,
Roots
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Lay's
,
Warka
Marka Hit prezentuje brand hero
Imprezowy łoś jest nowym bohaterem marki ciastek Hit (Bahlsen). Postać będzie wykorzystywana głównie w działaniach marki w mediach społecznościowych. Dla uatrakcyjnienia przekazu oraz zbliżenia się do fanów wprowadzono postać Imprezowego ...
2014-06-05 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
The Digitals
marki:
Hit
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [3]
› PepsiCo [3]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [2]
kategorie rynkowe
› alkohol [3]
firmy marketingowe
› Roots [3]
› Starcom [3]
› LVOV [2]
› G3 [1]
› Global [1]
› Just [1]
› Men at Work [1]
› Papaya Films [1]
› Polymus [1]
› Televisor [1]
marki
› Lay's [3]
› Warka [3]
› Hit [2]
› Krakuski [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA