KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
TBWA PR
Liczba wyszukanych artykułów: 21
Nestle Pure Life wspiera kampanię edukacyjną „Wybieram Wodę”
Marka Nestle Pure Life zaangażowała się w działania edukacyjne w ramach ogólnopolskiej kampanii "Wybieram Wodę", organizowanej przez Polskie Towarzystwo Dietetyki oraz Instytut Promocji Zdrowia i Dietoterapii. Rusza kampania marketingowa marki informująca ...
2015-10-06 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
MEC
,
Orka
,
Publicis
,
TBWA PR
marki:
Nestle
Nestle Pure Life wspiera kampanię edukacyjną „Wybieram Wodę”
×
TBWA PR wypromuje margarynę Optima DHA
Agencja TBWA PR realizuje działania public relations związane z wprowadzeniem na rynek marki Optima DHA, nowej margaryny produkowanej przez Zakłady Tłuszczowe Kruszwica. Strategia wprowadzenia margaryny na rynek została oparta na ...
2015-07-21 Food & drinks
firmy:
ZT Kruszwica
,
TBWA PR
marki:
Optima
Browarnicy Żywca w kampanii telewizyjnej
W spotach najnowszej odsłony Żywieckiej Kroniki Filmowej wystąpili browarnicy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. Reklamy można oglądać od 3 kwietnia w najważniejszych stacjach telewizyjnych. W obecnej kampanii pięciu browarników promuje warianty ...
2015-04-03 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Just
,
Opus Film
,
Starcom
,
TBWA PR
marki:
Żywiec
Historia Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej
Marka piwa Żywiec rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii, w której przybliża konsumentom swoją historię. Tym razem prezentuje sylwetki twórców Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. - Jednym z elementów, które od momentu powstania Arcyksiążęcego ...
2015-03-02 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Starcom
,
TBWA PR
,
Timecode
marki:
Żywiec
Historia Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej
×
poprzedni
następny
Żywiec APA w nowym filmie reklamowym
Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię reklamową piwa typu American Pale Ale (APA). Od 1 grudnia marka będzie promować nowy wariant 60-sekundowym spotem przybliżającym proces jego powstawania. Żywiec APA stworzyli piwowarzy z ...
2014-12-02 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Discovery Media
,
Starcom
,
TBWA PR
marki:
Żywiec
Żywiec promuje się na outdoorze
W siedmiu polskich miastach pojawiły się reklamy Żywca. To element rozpoczętej w sierpniu kampanii „Żywiecka kronika filmowa”. Przez cały wrzesień w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Trójmieście, Katowicach, Wrocławiu i Łodzi oglądać ...
2014-09-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
DDB & Tribal
,
Gong
,
Just
,
Opus Film
,
Starcom
,
TBWA PR
marki:
Żywiec
Żywiecka Kronika Filmowa
Marka Żywiec postanowiła wskrzesić format Kroniki Filmowej w nowej wersji - nawiązując jednak cały czas do tradycji. Teraz zostanie on pokazany w najnowszej kampanii - Żywiecka Kronika Filmowa. Towarzyszyć jej będzie ...
2014-08-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
DDB & Tribal
,
Gong
,
Just
,
Opus Film
,
Starcom
,
TBWA PR
marki:
Żywiec
Żywiecka Kronika Filmowa
×
"Najważniejsza decyzja w Twoim Żywcu"
4 kwietnia ruszyła kampania reklamowa pod hasłem "Najważniejsza decyzja w Twoim Żywcu". W spocie zaprezentowano trzy warianty piwa Żywiec wprowadzone na rynek w marcu - Bock, Marcowe i Białe. Kreacje ...
2014-04-07 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Men at Work
,
Opus Film
,
Starcom
,
TBWA PR
marki:
Żywiec
3 nowe piwa w ofercie Żywca
Grupa Żywiec wprowadziła na rynek limitowaną edycję trzech rodzajów piwa. Nowościami są piwa: Białe, Marcowe oraz Bock. Od połowy kwietnia - po raz pierwszy w historii - to konsumenci będą mogli ...
2014-03-10 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
DDB & Tribal
,
Gong
,
Men at Work
,
Starcom
,
TBWA PR
marki:
Żywiec
3 nowe piwa w ofercie Żywca
×
Nowy konkurs językowy marki Żywiec
Rozpoczęła się akcja "Żywcem dopełnij". Na stronie internetowej marki piwa można wziąć udział w konkursie na słowne potyczki. Najlepsze pomysły wybiorą Mela Koteluk, Maciej Stuhr oraz Marek Raczkowski. Uczestnicy konkursu ...
2014-01-08 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
DDB & Tribal
,
Gong
,
Men at Work
,
Starcom
,
TBWA PR
marki:
Żywiec
Nowy konkurs językowy marki Żywiec
×
Nowa szklanka Żywca
Ruszyła nowa kampania reklamowa piwa Żywiec, w której marka po raz kolejny daje wyraz innowacyjności. Spot w niebanalny i angażujący sposób prezentuje konsumentom nową unikatową szklankę zaprojektowaną przez polskiego designera, Janusza ...
2013-10-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
DDB & Tribal
,
Gong
,
Men at Work
,
Opus Film
,
Starcom
,
TBWA PR
marki:
Żywiec
Nowa szklanka Żywca
×
poprzedni
następny
Prawie 70 mln odsłon kampanii "Otwieracz Żywca"
69 milionów odsłon i dotarcie do 17 milionów unikalnych użytkowników to prawdziwy sukces ostatniej kampanii internetowej marki Żywiec. Kampania "Otwieracz Żywca" miała za zadanie poinformowanie użytkowników internetu o nowej identyfikacji ...
2013-07-16 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
DDB & Tribal
,
Gong
,
Men at Work
,
Starcom
,
TBWA PR
marki:
Żywiec
Kampania reklamowa Męskiego Grania
Ruszyła kampania reklamowa trasy koncertowej Męskie Granie 2013, której sponsorem jest marka Żywiec. Jak co roku projektowi towarzyszą zintegrowane działania promocyjne realizowane w kanałach ATL oraz BTL. Od początku lipca ...
2013-07-08 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
DDB & Tribal
,
Gong
,
Men at Work
,
Starcom
,
TBWA PR
marki:
Żywiec
Kampania reklamowa Męskiego Grania
×
poprzedni
następny
"Otwieracz Żywca" w reklamie piwa
14 maja ruszyła aktywacja konsumencka oraz kampania internetowa pod hasłem "Otwieracz Żywca". Rozpoczęcie działań jest okazją do zaprezentowania nowej identyfikacji wizualnej marki, jej zmienionych opakowań i nowych szklanek. Akcja składa ...
2013-05-15 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Starcom
,
TBWA PR
marki:
Żywiec
"Otwieracz Żywca" w reklamie piwa
×
Żywiec prezentuje nowe opakowania
26 kwietnia marka Żywiec rozpoczyna kampanię telewizyjną, w której prezentuje nowe opakowania oraz ich główną innowację - wskaźnik schłodzenia. Reklama jest kontynuacją platformy polski apetyt na życie, która spotkała się z ...
2013-04-26 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
DDB & Tribal
,
Gong
,
Man at Work
,
Starcom
,
TBWA PR
marki:
Żywiec
Żywiec prezentuje nowe opakowania
×
poprzedni
następny
Nescafe świętuje 75. urodziny
Marka kaw rozpuszczalnych Nescafe (Nestle), wystartowała z ogólnopolską kampanią reklamową. Działania wspierające obchody 75-lecia marki mają charakter wizerunkowy i obejmują prasę oraz telewizję. Rozpoczęta 15. lutego kampania realizowana jest pod ...
2013-02-26 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Publicis
,
TBWA PR
marki:
Nescafe
OMD z budżetem marki Benecol
Dystrybutor margaryn marki Benecol, firma Raisio, wybrał dom mediowy OMD (oddział Macroscope). Agencja zajmie się kompleksową obsługą budżetu marketingowego. W zakresie działań PR markę Benecol obsługuje agencja TBWA PR. Raisio ...
2012-11-30 Food & drinks
firmy:
Raisio
,
OMD Media Direction
,
TBWA PR
marki:
Benecol
Rusza konkurs językowy marki Żywiec
Marka Żywiec rozpoczęła konkurs pod hasłem "Lepiej Żywca", który jest elementem nowej kampanii reklamowej. W zabawie marka wykorzystuje gatunek literacki stworzony przez Wisławę Szymborską. Lepiej składa się z dwóch wersów ...
2012-11-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
DDB & Tribal
,
Macroscope OMD
,
Men at Work
,
Pride and Glory
,
TBWA PR
marki:
Żywiec
Piwo Żywiec w małej puszce
Marka Żywiec (Grupa Żywiec) wprowadza nowe opakowanie piwa Jasne Pełne - puszkę o objętości 330 ml. W działaniach promocyjnych nowej pojemności Żywiec opiera się na dwuznaczności sformułowania "Małe piwo". Nowe ...
2012-04-26 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
BNA
,
Men at Work
,
TBWA PR
marki:
Żywiec
Piwo Żywiec w małej puszce
×
Żywiec rusza z projektem "Pokaż język!"
Rozpoczyna się promocja konsumencka marki Żywiec. W konkursie "Pokaż język!" premiującym humor, żart językowy i zabawy słowem można wygrać cenne nagrody. Poszukiwane są oryginalne i kreatywne przysłowia, które mogą wejść do ...
2012-03-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Macroscope OMD
,
Men at Work
,
Pride and Glory
,
PZL
,
TBWA PR
Żywiec rusza z projektem "Pokaż język!"
×
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [21]
działy
› promocje i PR [21]
› innowacje i nowości [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [16]
› Nestle [2]
› AB Foods Polska [1]
› Raisio [1]
› ZT Kruszwica [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [16]
› inne produkty [3]
› napoje bezalkoholowe [1]
› owoce i warzywa [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› Starcom [13]
› Gong [11]
› DDB & Tribal [9]
› Men at Work [9]
› Opus Film [5]
› Just [3]
› Macroscope OMD [2]
› MEC [2]
› Pride and Glory [2]
› Publicis [2]
› 121PR [1]
› BNA [1]
› Discovery Media [1]
› Man at Work [1]
› OMD Media Direction [1]
› Orka [1]
› PZL [1]
› Timecode [1]
› Zenith [1]
marki
› Żywiec [15]
› Benecol [1]
› Blue Dragon [1]
› Nescafe [1]
› Nestle [1]
› Optima [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA