KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Roots
Point of View
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Jubileuszowa puszka Królewskiego wchodzi do sklepów
Po raz pierwszy w historii marki Królewskie konsumenci zadecydowali o wyglądzie limitowanej edycji puszki. Marka, która od ponad 10 lat jest sponsorem piłkarskiej drużyny Legii Warszawa, po raz kolejny włączyła się ...
2016-10-27 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Point of View
,
Roots
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Jubileuszowa puszka Królewskiego wchodzi do sklepów
×
Marka Królewskie stworzyła mapę nieoficjalnej Warszawy
Królewskie, jedna z najsilniejszych marek regionalnych w kraju zaprosiło mieszkańców Warszawy do odkrywania autentycznej stolicy. W konkursie, który ruszył w marcu 2016 r. i trwał 9 tygodni, mieszkańcy zgłosili ponad 800 ...
2016-05-31 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Point of View
,
Roots
,
Starcom
marki:
Królewskie
Królewskie Niefiltrowane wchodzi na rynek
Jedna z najsilniejszych marek regionalnych w kraju wprowadza nowy wariant: Królewskie Niefiltrowane. Poszerzenie rodziny Królewskiego to odpowiedź na rosnące zainteresowanie konsumentów ciekawymi smakami. Nowy wariant pojawi się na rynku w kwietniu ...
2016-04-21 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Point of View
,
Roots
,
Starcom
marki:
Królewskie
Królewskie Niefiltrowane wchodzi na rynek
×
Piwo Królewskie z mapą nieoficjalnej Warszawy
Agencja kreatywna Point of View przygotowała dla marki piwa Królewskie (Grupa Żywiec) szereg projektów, których celem jest jeszcze mocniejsze związanie wizerunku brandu z Warszawą. Agencja przygotowała m.in. fanpage Królewskiego w ...
2016-04-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Point of View
,
Roots
,
Starcom
marki:
Królewskie
Królewskie promowane w warszawskich dzielnicach
Ruszyła aktywacja marki Królewskie, jednej z najsilniejszych marek regionalnych w kraju. Lokalne piwo o warszawskich korzeniach rozpoczęło kampanię, w której główną rolę grają dzielnice miasta i ich indywidualny charakter. W ...
2016-03-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Point of View
,
Roots
,
Starcom
marki:
Królewskie
Królewskie promowane w warszawskich dzielnicach
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [5]
› innowacje i nowości [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [5]
kategorie rynkowe
› alkohol [5]
firmy marketingowe
› Starcom [4]
› Just [3]
› Wilk Studio [1]
marki
› Królewskie [5]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA