KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Deloitte Digital
OMD Media Direction
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Kampania Mirindy „Za dobre, by wybrać”
Kampania marki pod hasłem "Za dobre, by wybrać" wspiera wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków Mirindy - mandarynki oraz o smaku czerwonej pomarańczy. W ubiegłych edycjach kampanii Mirindy konsumenci mogli ...
2018-07-04 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
Kampania Mirindy „Za dobre, by wybrać”
×
PepsiCo promuje wersje smakowe Pepsi
Rozpoczęła się kampania promująca dwie wersje smakowe napoju Pepsi: Wild Cherry i Lime. Reklamy pokazują, jak bohaterowie dzięki napojowi przełamują rutynę - podają Wirtualne Media. Filmy reklamowe kończą się prezentacją ...
2018-01-25 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
,
Questia
,
VML
marki:
Pepsi
Pepsi podsumowuje „Wyzwanie smaku”
Od pierwszej edycji "Wyzwania smaku Pepsi" w 2013 r. w akcji wzięło udział ponad pół miliona osób. W rozpoczętej kampanii marka podsumowuje wydarzenie i dziękuje jego uczestnikom. W ramach akcji ...
2017-09-04 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Pepsi
Kampania "Bitwa Smaku" marki Mirinda
Trwa nowa kampania napoju marki Mirinda "Bitwa Smaku". Aktywacja polega na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który wejdzie do stałej sprzedaży. Do współpracy zaproszono youtuberów - Ravgora ...
2017-07-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
Kampania "Bitwa Smaku" marki Mirinda
×
Dwugłowy sprzedawca w kampanii Mirindy
Mirinda, marka napojów gazowanych z portfolio PepsiCo, wprowadza na rynek 2 nowe smaki: arbuzowy i ananasowy. Kampania zachęca do spróbowania obu i głosowania na ten, który powinien zostać na dłużej ...
2017-06-13 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
Kuba Błaszczykowski twarzą promocji Pepsi i Lay's
13 marca rozpoczęła się promocja konsumencka marek Pepsi i Lay's pod nazwą "Kibice wygrywają pierwsi". - Zazwyczaj kibice oglądając zmagania swoich ulubionych drużyn piłkarskich z niecierpliwością czekają na ich wygraną ...
2017-03-15 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
,
VML
marki:
Lay's
,
Pepsi
Kuba Błaszczykowski twarzą promocji Pepsi i Lay's
×
Akcja „Wyzwanie Smaku Pepsi” w nowej formule
Akcja "Wyzwanie Smaku Pepsi" zyskała w tym roku nową formułę. Ekipy promocyjne, organizujące testy smaku Pepsi i drugiego napoju typu cola, docierają tym razem do wybranych grup, zdefiniowanych według bardzo różnych ...
2016-08-05 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
marki:
Pepsi
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [7]
działy
› promocje i PR [7]
› innowacje i nowości [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› PepsiCo [7]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [7]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› BBDO [7]
› Questia [2]
› VML [2]
› Ewesa [1]
› Pink Pepper Media [1]
marki
› Pepsi [4]
› Mirinda [3]
› Lay's [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA