KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
24/7Communication
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Projekt muzyczny dla platformy WinnicaLidla.pl
"Winna" - to tytuł utworu, który został w całości napisany i skomponowany przez zespół Mikromusic, a inspirację stanowiło wino. Klip dostępny jest na platformie WinnicaLidla.pl oraz w kanale zespołu na YouTube ...
2020-05-19 Food & drinks
firmy:
Lidl
,
24/7Communication
,
GPD
Muzyczna kampania piwa Heineken
Ruszyła loteria piwa Heineken, w której można wygrać karnety na sponsorowane przez tę markę festiwale Open'er oraz Kraków Live Festival. Towarzyszy temu kampania reklamowa z "Bohemian Rapsody". W loterii należy ...
2016-06-07 Food & drinks
firmy:
Heineken
,
24/7Communication
,
K2
,
Starcom
marki:
Heineken
Heineken w kampanii dla kibiców piłkarskich
Heineken umożliwi kibicom dyskusję z piłkarskimi legendami podczas rozgrywek Ligii Mistrzów UEFA. Informuje o tym w kampanii „Champion the Match”. Co środę, podczas meczów, na stronie www.liga.heineken.pl kibice będą mogli ...
2015-02-18 Food & drinks
firmy:
Heineken
,
24/7Communication
,
K2
,
Starcom
marki:
Heineken
24/7 Communication wypromuje brytyjską kuchnię
Agencja 24/7 Communication będzie odpowiadać za prowadzenie działań PR oraz social media wspierających edukację Polaków na temat regionalnych produktów brytyjskich oraz specjałów tej kuchni, w trwającej w Europie kampanii "Jedzenie jest ...
2014-03-06 Soft drinks
firmy:
24/7Communication
Heineken promuje się wśród kibiców piłki nożnej
Marka Heineken umożliwi polskim kibicom oglądanie meczów fazy pucharowej Ligi Mistrzów. Marka udostępni również grę, w której główną nagrodą jest wyjazd na finał do Lizbony. Fani piłki nożnej uzyskają dostęp ...
2014-02-12 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Heineken
,
24/7Communication
,
K2
,
Starcom
marki:
Heineken
Heineken promuje się wśród kibiców piłki nożnej
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [5]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Heineken [3]
› Grupa Żywiec [1]
› Lidl [1]
kategorie rynkowe
› mleko [1]
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› 24/7Communication [5]
› K2 [3]
› Starcom [3]
› GPD [1]
marki
› Heineken [3]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA