KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
ostatni miesiąc
Liczba wyszukanych artykułów: 13
Europejskie organizacje rolnicze przeciwnie umowie Mercosur
Plan Komisji Europejskiej, aby sfinalizować umowę handlową Mercosur podczas szczytu G20 w Rio de Janeiro w dniach 18-19 listopada 2024, budzi niepokój w środowisku rolniczym Europy. Organizacje Copa Cogeca, CEJA, EFFAT ...
2024-10-30 Soft drinks
Wartość rynku produktów roślinnych sięga 1,5 mld zł
24 października w trakcie konferencji Plant-Powered Perspectives odbyła się premiera raportu „Branża Żywności Roślinnej w Polsce 2024 – dane, szanse i wyzwania.” Twórcy raportu podjęli się próby zdefiniowania kategorii roślinnej, a ...
2024-10-24 Soft drinks
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency we wrześniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o 25 zł w skali miesiąca i 24 ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
POLOmarket
,
Selgros Cash&Carry
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
×
Sejm rozpoczął prace nad zerową akcyzą na cydr i perry
17 października w Sejmie odbyło się pierwsze czytanie poselskiego projektu ustawy dotyczącej likwidacji akcyzy na cydry i perry o zawartości alkoholu do 5%. Zmiany te mają pomóc zarówno polskim sadownikom, jak ...
2024-10-18 Soft drinks
Sejm rozpoczął prace nad zerową akcyzą na cydr i perry
×
Żywność BIO nadal popularna w dużych miastach
Jak wynika z badania instytutu IQS zrealizowanego na zlecenie Carrefour Polska pod koniec września br., Polacy bardzo dobrze postrzegają produkty ekologiczne. Cenią je za wysoką jakość, skład oraz uważają je ze ...
2024-10-18 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Żywność BIO nadal popularna w dużych miastach
×
Zmiany w składzie Zarządu Pamapol
Zarząd spółki Pamapol poinformował, że 14 października 2024 roku Rada Nadzorcza podjęła uchwałę w sprawie odwołania Łukasza Woźnego z funkcji Członka Zarządu oraz ze składu Zarządu Pamapol S.A. ze skutkiem na ...
2024-10-16 Food & drinks
firmy:
Pamapol
Musy Tymbark inspirowane DC
Tymbark, we współpracy z Warner Bros. Discovery Global Consumer Products, wprowadził na rynek nowe produkty inspirowane DC, przedstawiające Batmana, Supermana, Aquamana i Wonder Woman. - Pod koniec września w do sprzedaży ...
2024-10-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
AQQ
,
Starcom
,
Trzask
marki:
Tymbark
Musy Tymbark inspirowane DC
×
Lubella Di Riso porzeczka
Marka Lubella poszerza linię przekąsek ryżowych o nową propozycję smakową – Lubella Di Riso porzeczka. To kompozycja całych ziaren ryżu i wyrazistej owocowej nuty. - Nowość od Lubelli, to eksplozja sezonowego ...
2024-10-15 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lidl
,
Lubella
marki:
Lubella
Lubella Di Riso porzeczka
×
poprzedni
następny
Aviko wprowadza frytki z przyprawami
W portfolio marki Aviko pojawiły się frytki Aviko Wavy Blends Garlic & Herbs. Są to frytki dla segmentu HoReCa, o ryflowanym cięciu, przyprawione ziołami i czosnkiem. - Naszych frytek można użyć ...
2024-10-14 Food & drinks
firmy:
Aviko
marki:
Aviko
Aviko wprowadza frytki z przyprawami
×
„Chwytaj dżem” w kampanii marki Łowicz
Rusza kolejna odsłona kampanii dżemów od Łowicza. W tej edycji „Chwytaj dżem” marka Łowicz jeszcze mocniej koncentruje się na przyjemności, którą można osiągnąć dzięki dodaniu dżemu do codziennych potraw. - W ...
2024-10-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
DDB & Tribal
,
Starcom
,
Xantus
marki:
Łowicz
„Chwytaj dżem” w kampanii marki Łowicz
×
poprzedni
następny
Roślinne burgery będą bezpieczne
Francuskie organizacje: Europejska Unia Wegetariańska, EVU, Francuskie Stowarzyszenie Wegetariańskie, AVF oraz spółka Beyond Meat Inc., zakwestionowały dekret, który rząd francuski przyjął w celu ochrony przejrzystości informacji dotyczących żywności w handlu. Ich ...
2024-10-07 Soft drinks
Strategiczne partnerstwo Fresh Inset i Janssen PMP
Fresh Inset podpisał umowę z Janssen PMP, spółką z koncernu Johnson and Johnson. Umowa ma na celu komercjalizację w Europie opracowanej przez Fresh Inset technologii Vidre+ służącej przedłużaniu świeżości i ochronie ...
2024-10-04 Soft drinks
firmy:
Fresh Inset
Strategiczne partnerstwo Fresh Inset i Janssen PMP
×
poprzedni
następny
Wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy
Marka JemyJemy, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku ...
2024-10-03 Food & drinks
firmy:
Profi
,
21gram
,
Value Media
Wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [2]
działy
› innowacje i nowości [4]
› badania [3]
› promocje i PR [3]
› handel [2]
› zagranica [2]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [3]
› Carrefour [2]
› Lidl [2]
› Auchan [1]
› Aviko [1]
› Biedronka [1]
› E.Leclerc [1]
› Fresh Inset [1]
› Lubella [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Pamapol [1]
› POLOmarket [1]
› Profi [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Tymbark [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [2]
› słodycze i przekąski [2]
› inne produkty [2]
› alkohol [1]
› napoje bezalkoholowe [1]
› mleko [1]
firmy marketingowe
› Starcom [2]
› 21gram [1]
› AQQ [1]
› DDB & Tribal [1]
› Trzask [1]
› Value Media [1]
› Xantus [1]
marki
› Aviko [1]
› Łowicz [1]
› Lubella [1]
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA