KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Frugo
Liczba wyszukanych artykułów: 8
Wyniki Polskiego Konkursu Reklamy
W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR Grand Prix przyznano kampanii "Kulturyzator Frugo" (FoodCare). Agencją roku została DDB Warszawa, a reklamodawcą roku - Grupa Maspex. Akcja "Kulturyzator Frugo" była prowadzona w ...
2014-05-09 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
,
DDB & Tribal
,
FaceAddicted
,
Havas
,
McCann
,
Saatchi & Saatchi
marki:
Tiger
,
Frugo
FoodCare chce zwiększyć eksport
Marki należące do FoodCare zanotowały w 2013 r. dobre wyniki. Motorami sprzedaży firmy były: napój energetyczny Black, marka Frugo, marka produktów deserowych Gellwe oraz marka płatków śniadaniowych i herbat mrożonych Fitella ...
2014-03-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
,
Fitella
,
Black
,
Frugo
FoodCare zapowiada wzrost eksportu marki Black
Producent napoju energetycznego Black chce zdynamizować sprzedaż tej marki na zagranicznych rynkach. Firma zapowiada ekspansję w USA, gdzie będzie ją wspierać Mike Tyson. FoodCare ogłosił, że tegoroczny budżet promocyjny firmy ...
2013-05-14 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
BrandLab
,
Grey
,
Mindshare
marki:
NGine
,
Fitella
,
Black
,
Frugo
FoodCare na zakupach
Grupa spożywcza FoodCare, właściciel takich marek jak Frugo, Black, 4Move czy Gellwe, rozbudowuje portfolio napojów energetycznych. Firma, która ma w ofercie napój Black i N-Gine, przejmuje od PB Group Premium Beverages ...
2012-12-05 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Premium Beverages
marki:
NGine
,
Blow
,
Gellwe
,
La Mattina
,
Black
,
Frugo
,
4Move
Budżet reklamowy Black i Frugo to 65 mln PLN
- Na działania reklamowe napojów Black i Frugo przeznaczymy w 2012 r. 65 mln PLN - mówi w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Paulina Włodarska, dyr. marketingu FoodCare. Sprzedaż Frugo w Polsce przyniesie ...
2012-08-16 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
marki:
Tiger
,
Black
,
Frugo
FoodCare wierzy w rozwój segmentu sorbetów
- W pierwszym miesiącu od wprowadzenia na rynek, sprzedaż sorbetów w tubkach pod marką Frugo sięgnęła 7 mln PLN, a cała ubiegłoroczna wartość segmentu wyniosła 16 mln PLN. Wierzę, że w ...
2012-07-06 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Kilargo
,
PPL Koral
marki:
Augusto
,
Frugo
FoodCare wierzy w rozwój segmentu sorbetów
×
poprzedni
następny
Spór o pozycję lidera na rynku napojów
- Z danych firmy AC Nielsen wynika, że napój FRUGO w ciągu 8 miesięcy od rynkowej premiery znalazł się na pierwszej i drugiej pozycji w napojach total. Na pierwszym miejscu znalazło ...
2012-05-18 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
marki:
Tymbark
,
Frugo
Sprzedaż Frugo sięgnęła 80 mln opakowań
W ciągu pierwszych sześciu miesięcy od czasu powrotu na rynek, firma FoodCare sprzedała 80 mln butelek napoju Frugo. Rozgłos wokół marki w internecie był wart ponad 9 mln PLN - podaje ...
2012-04-23 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Frugo
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [8]
działy
› promocje i PR [6]
› zagranica [4]
› innowacje i nowości [2]
› inwestycje [1]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› FoodCare [8]
› Grupa Maspex [3]
› Kilargo [1]
› PPL Koral [1]
› Premium Beverages [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [7]
› słodycze i przekąski [3]
› inne produkty [2]
› owoce i warzywa [1]
› mleko [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› BrandLab [1]
› DDB & Tribal [1]
› FaceAddicted [1]
› Grey [1]
› Havas [1]
› McCann [1]
› Mindshare [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
marki
› Black [4]
› Fitella [2]
› Gellwe [2]
› NGine [2]
› Tiger [2]
› 4Move [1]
› Augusto [1]
› Blow [1]
› La Mattina [1]
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA