KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Pol-Mak
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Polmak promuje makarony domowe
Producent makaronów domowych, firma Polmak, startuje z nową kampanią dla marki Tak, jak lubię! Komunikacja opiera się na nowej platformie dostosowanej do formatów internetowych. W kampanii największy nacisk został położony ...
2021-04-26 Food & drinks
firmy:
Pol-Mak
,
BeDigital
marki:
Polmak
Opus B autorem projektu opakowań makaronów Polmak
Agencja Opus B Brand Design stworzyła nową linię makaronów uniwersalnych Polmak, która obejmuje siedem rodzajów makaronów. Polmak TAK, JAK LUBIĘ to subbrand makaronów uniwersalnych, który powstał w odpowiedzi na potrzebę ...
2018-11-05 Food & drinks
firmy:
Pol-Mak
,
Opus B
marki:
Polmak
Opus B autorem projektu opakowań makaronów Polmak
×
Polmak promuje markę makaronów tradycyjnych
Coraz mniej Polaków pamięta o tym, że smak prawdziwego makaronu zawdzięczamy jajkom. Demo Effective Launching odświeża te wspomnienia i reklamuje markę makaronu "Tradycyjny z Ludwina" - według tradycyjnego, niezmiennego od lat ...
2017-08-22 Food & drinks
firmy:
Pol-Mak
,
Demo Effective Launching
,
PRO Media House
marki:
Polmak
Polmak promuje markę makaronów tradycyjnych
×
Omnomnom wybiera Think Konga
Aktywnością w social media marki Omnomnom – nowego producenta makaronów na polskim rynku – zajmie się agencja Think Kong. Umowa o współpracy została podpisana do końca 2015 r. Agencja będzie ...
2015-02-23 Food & drinks
firmy:
Pol-Mak
,
Think Kong
marki:
Omnomnom
Omnomnom wybiera Think Konga
×
Pol-Mak wprowadza na rynek nową markę
Producent makaronu zaprezentował nową markę makaronów pod nazwą „omnomnom”. Pol-Mak promuje linię jako lekkostrawny makaron, doskonały dla sportowców – informuje Dziennik Wschodni. W linii dostępnych jest sześć produktów: penne, farfalle ...
2014-11-20 Soft drinks
firmy:
Pol-Mak
marki:
Omnomnom
Pol-Mak wprowadza na rynek nową markę
×
poprzedni
następny
Procesy o opłaty półkowe zmusiły sieci do zmiany polityki
Opłaty pobierane od producentów za wprowadzenie produktów na półki sklepów, czyli tzw. "opłaty półkowe" są obecnie rzadziej stosowane przez sieci handlowe. Do wycofywania się z pobierania tych opłat skłoniła sieci fala ...
2013-03-05 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Carrefour
,
Pol-Mak
,
Tesco
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› promocje i PR [3]
› innowacje i nowości [2]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Auchan [1]
› Carrefour [1]
› Tesco [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [6]
firmy marketingowe
› BeDigital [1]
› Demo Effective Launching [1]
› Opus B [1]
› PRO Media House [1]
› Think Kong [1]
marki
› Polmak [3]
› Omnomnom [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA