KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
MEC
Q&A Communications
Liczba wyszukanych artykułów: 31
Nałęczowianka z nową kampanią
Marka Nałęczowianka uczestniczy w świętowaniu wyjątkowego wydarzenia. Dokładnie 200 lat temu profesor Celiński po raz pierwszy zbadał właściwości wody z nałęczowskiego źródła. Z tej okazji dzięki filmowi w technologii VR ...
2017-06-13 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Creativa Design
,
Dobro
,
MEC
,
Nairobia
,
Publicis
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka z nową kampanią
×
Kolejny producent z wodą dedykowaną dzieciom
Firma Nestle Waters wprowadza na rynek nowe opakowanie wody Nestle Pure Life, która ma dawać dzieciom możliwość podpisania swojej butelki na etykiecie. "Bystrzacha", "Kosmiczna Gwiazda" i "Mistrzunio" - to trzy ...
2016-12-16 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
MEC
,
Nairobia
,
Q&A Communications
marki:
Nestle
Kolejny producent z wodą dedykowaną dzieciom
×
Rusza kampania marki Nałęczowianka
Marka Nałęczowianka w jesienno-zimowej kampanii ponownie zachęca Polaków do aktywności fizycznej. Motywujących argumentów do podjęcia wysiłku dostarczy trenerka fitness Ewa Chodakowska i jej cykl "Be Active Tour", który w tym roku ...
2016-10-19 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
MEC
,
Nairobia
,
Publicis
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
Rusza kampania marki Nałęczowianka
×
Witalna kampania wody Nałęczowianka
Marka Nałęczowianka rozpoczęła drugą odsłonę akcji "Wyskocz z kapci". Marka ponownie odkrywa zalety aktywnego stylu życia i zachęca Polaków do znalezienia swojej drogi do witalności. Komunikacja prowadzona jest w TV ...
2016-04-26 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
Albedo Marketing
,
MEC
,
Publicis
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
Witalna kampania wody Nałęczowianka
×
Tyskie wprowadza nową platformę kreatywną
Z początkiem marca Tyskie wprowadza nową platformę kreatywna. W scenerii monarchii austro-węgierskiej marka odwołuje się w niej do stereotypowych cech Polaków. Działania prowadzone są pod hasłem "Tyskie - najlepsze w naszej ...
2016-03-03 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Bardzo
,
MEC
,
Q&A Communications
,
Saatchi & Saatchi
marki:
Tyskie
Tyskie wprowadza nową platformę kreatywną
×
Zimowa kampania Nałęczowianki
Rozpoczęła się zimowa akcja promocyjna Nałęczowianki prowadzona pod hasłem "Witalnego Nowego Roku". W ramach kampanii realizowany jest konkurs oraz cykl eventów w 4 miastach Polski. Marka inspiruje w ten sposób konsumentów ...
2016-01-12 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
3M Projekt
,
MEC
,
My Place
,
Orka
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
Zimowa kampania Nałęczowianki
×
Życzenia w świątecznej kampanii piwa Tyskie
Po sukcesie zeszłorocznej akcji, marka Tyskie powraca z kampanią świąteczną. Na etykietach butelek, puszek i opakowań zbiorczych piwa pojawiły się specjalne nadruki, które połączone w dowolny, kreatywny sposób tworzą niesztampowe życzenia ...
2015-11-05 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
IQ Marketing
,
Mango Design
,
MEC
,
Q&A Communications
,
Saatchi & Saatchi
marki:
Tyskie
Życzenia w świątecznej kampanii piwa Tyskie
×
Jesienna kampania marki Książęce
Z nadejściem jesieni kolekcja Książęcego powiększa się o Burgundowe Trzy Słody. Jak smakuje sezonowy wariant, można dowiedzieć się z reklamy telewizyjnej, której premiera odbędzie się 19 października. Spot, który będzie ...
2015-10-16 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
MEC
,
Nairobia
,
OTO Film
,
Q&A Communications
marki:
Książęce
Marka Nałęczowianka w nowej kampanii
Pod hasłem "Wyskocz z kapci" rozpoczęła się nowa kampania marki Nałęczowianka. Celem akcji jest zachęcenie Polaków do codziennej aktywności i witalnego stylu życia. Kampania będzie prowadzona w prasie, TV, Internecie oraz ...
2015-09-24 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
3M Projekt
,
Albedo Marketing
,
MEC
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
Rusza kolejna kampania piwa Tyskie
Już wkrótce marka Tyskie dostarczy Polakom wielu sportowych emocji i miliony tematów do rozmów. Właśnie rozpoczyna się nowa kampania, która w dowcipny sposób komunikuje działania marki i przypomina, jak ważny dla ...
2015-08-21 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
MEC
,
Q&A Communications
,
Saatchi & Saatchi
marki:
Tyskie
Rusza nowa kampania reklamowa piwa Żubr
Właśnie rusza kolejna kampania piwa Żubr (Kompania Piwowarska). W nowym spocie aktywny i odpowiedzialny Żubr wkracza do akcji w najbardziej odpowiednim momencie, by po raz kolejny chronić przed niebezpieczeństwem zwierzęta zamieszkujące ...
2015-07-29 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
G7
,
MEC
,
Papaya Films
,
Platige Studio
,
PZL
,
Q&A Communications
marki:
Żubr
Rusza nowa kampania reklamowa piwa Żubr
×
Rześka odmiana w spocie marki Tyskie Radler
22 czerwca w telewizji pojawi się nowy spot telewizyjny Tyskiego Radlera. To połączenie goryczki Tyskiego Gronie ze smakiem świeżych cytryn, pojawiło się na rynku z początkiem sezonu. – Miłośnicy radlerów ...
2015-06-22 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
MEC
,
Q&A Communications
,
Y&R
marki:
Tyskie
Rześka odmiana w spocie marki Tyskie Radler
×
Nowa odsłona kampanii marki Żubr
Rusza kolejna odsłona kampanii najpopularniejszego piwa w Polsce. Miłośnicy Żubra zobaczyć mogą trzy alternatywne spoty – zarówno w telewizji jak i na Facebooku. Kampania potrwa do końca lipca. Jeleń, dziki ...
2015-06-17 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
G7
,
MEC
,
PZL
,
Q&A Communications
marki:
Żubr
Promocja odświeżonej marki Tyskie
Polski chmiel, Polska dusza – to hasło znajdujące się na nowej etykiecie piwa i jednocześnie główne przesłanie rozpoczynającej się kampanii reklamowej Tyskiego. Premiera najnowszego spotu w TV odbyła się 1 maja ...
2015-05-04 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Delikatessen
,
MEC
,
Q&A Communications
,
Saatchi & Saatchi
marki:
Tyskie
Promocja odświeżonej marki Tyskie
×
Kompania Piwowarska promuje radler od Tyskiego
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowego wariantu Tyskiego. Radler łączący piwo ze smakiem cytryn promowany jest m.in. w telewizji. Działania rozpoczęły się 24 kwietnia w telewizji oraz na outdoorze. Poprzedzała je kampania ...
2015-04-24 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
MEC
,
Q&A Communications
,
Wilk Studio
,
Y&R
marki:
Tyskie
Kompania Piwowarska promuje radler od Tyskiego
×
Żubr powraca do korzeni w nowej odsłonie kampanii
Po latach marka piwa Żubr (Kompania Piwowarska) ponownie znalazła się pod opieką agencji PZL. Kampanią inaugurującą wznowioną współpracę jest „Kolej na Żubra”. Najnowszą historię wymyślił i wyreżyserował Iwo Zaniewski – współtwórca ...
2015-03-25 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
G7
,
MEC
,
PZL
,
Q&A Communications
marki:
Żubr
Żubr powraca do korzeni w nowej odsłonie kampanii
×
W kwietniu ruszy kampania piwa Kozel
W kwietniu ruszy kampania marketingowa piwa Kozel, które pojawi się w Polsce w dwóch wariantach: Kozel Cerny i Kozel Lezak 11. W ramach akcji zaplanowano działania interaktywne oraz outdoor. - ...
2015-03-24 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
McCann
,
MEC
,
Nairobia
,
Q&A Communications
,
Triad
marki:
Kozel
Kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Żubr
W nowym spocie brand-hero marki Żubr podtrzymuje walący się konar drzewa, ratując w ten sposób przed przygnieceniem bobra. Puentuje to hasło „Bal można oprzeć na Żubrze”, które jednocześnie w aluzyjny sposób ...
2014-12-19 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
G7
,
IQ Marketing
,
MEC
,
Papaya Films
,
Q&A Communications
marki:
Żubr
Pierwsza ogólnopolska kampania marki Międzychód
Marka Międzychód rozpoczyna ogólnopolską kampanię promocyjną. Intensywne działania reklamowe obejmują zarówno najpopularniejsze stacje telewizyjne, jak i Internet. Premiera spotu, nawiązującego do domowego smaku produktów, będzie miała miejsce 25 października ...
2014-10-24 Food & drinks
firmy:
Międzychód
,
AdStone
,
Just
,
MEC
,
Q&A Communications
marki:
Międzychód
Pierwsza ogólnopolska kampania marki Międzychód
×
Rusza kampania piwa Tyskie
Tyskie – jedna z czołowych marek piwa w Polsce, rozpoczyna kolejną kampanię reklamową. Promowane w niej Tyskie Gronie 14-dniowe to dostępne w wybranych pubach i restauracjach w całej Polsce świeże niepasteryzowane ...
2014-10-21 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
MEC
,
Q&A Communications
,
TBWA
,
Tequila
marki:
Tyskie
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [31]
działy
› promocje i PR [31]
› innowacje i nowości [5]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Kompania Piwowarska [24]
› Nestle [6]
› Międzychód [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [24]
› napoje bezalkoholowe [6]
› owoce i warzywa [1]
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› IQ Marketing [6]
› 121PR [5]
› G7 [5]
› Nairobia [5]
› GPD [4]
› Saatchi & Saatchi [4]
› Tequila [4]
› VML [4]
› Afekt [3]
› Lubię To [3]
› Publicis [3]
› PZL [3]
› 3M Projekt [2]
› Albedo Marketing [2]
› Kalicińscy.com [2]
› Orka [2]
› Papaya Films [2]
› Walk Creative [2]
› Y&R [2]
› AdStone [1]
› Bardzo [1]
› Creativa Design [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› Delikatessen [1]
› Dobro [1]
› Dragon Rouge [1]
› Grey [1]
› Just [1]
› Mango Design [1]
› McCann [1]
› My Place [1]
› OTO Film [1]
› Platige Image [1]
› Platige Studio [1]
› Storystore.is [1]
› Tabasco [1]
› TBWA [1]
› Triad [1]
› Wilk Studio [1]
› Xantus [1]
marki
› Tyskie [9]
› Żubr [7]
› Lech [5]
› Nałęczowianka [5]
› Kozel [1]
› Książęce [1]
› Międzychód [1]
› Nestle [1]
› Redd's [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA